Kazankas, kā jebkuras CCCP laika laivas, ir paredzētas atpūtai un ceļošanai, kopā to ir 11 modeļu … diskusija ir par kuru ?
Ja izskata populārākos, Kazanka un Kazanka M, tad tos var nokaut lietojot bez grīdas (staigājot pa korpusu), tuvināt tās galu izmantojot sālsūdenī vai notīrot CCCP laikā uzklāto grunts slāni.
Laiva ir plakandibena, tāpēc ir īpatnības to stūrējot. Lielākiem viļņiem viņa nav īsti paredzēta, tāpēc Daugavai zem Rīgas HES neieteiktu, izņemot, ja izmanto tikai sausajā Daugavā, pārējās vietās, ja jūt ka būs viļņi labāk braukt pa taisno krastā un neizaicināt likteni. Kā visām tā laika laivām, par skaņas izolāciju nav domāts, bet arī tas ir risināms jautājums.
Seklos, nelielos ezeros, šaubos, ka atradīsies kas piemērotāks, laivas platums bez spārniem 1,20 m. Pie tam laiva ir airējama, atšķirībā no citām motorlaivām. Zemi borti patīk kvokotājiem. Dēļ cietā korpusa, pie 5zs motora ātrums būs augstāks kā lielākām par 3,80 gumijas motorlaivām ar to pašu motoru.
Tiem kuri uzskata, ka CCCP laivas ir noiets etaps un nostaļģijas mīļotāju izvēle, noteikti nestrīdēšos, katram savs, tikai nevajag jaukt kopā un mest vienā maisā koka, plastmasas, dzelzs un PVC laivas.
15.jūlijs 2019, 18:50 |
links