Laivas un to motori

Vispār jau lapai augšējā labajā stūrī ir funkcija meklēt. ieraksti tur "Demon motori" un tad varēsi izlasīt visus iemeslus kāpēc viņu nevajag pirkt. Šis jau nu ir no tiem, par ko jautā ar apskaužamu regularitāti.
16.jūlijs 2019, 15:45 | links
 
Kāds kaut ko zina par Demon 520 motoriem? Kadas atsauksmes?
16.jūlijs 2019, 15:22 | links
 
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?

dr.laiva, 16.jūlijs 2019, 07:49

Savu "Krim" (bildes var albumā apskatīt) radikāli uztjūnēju tālajā 2013. gadā , tas bija viens no pirmajiem tādiem projektiem LV. Lietots tiek vēl šobaldien un savu funkciju pilda. Toreiz taisīju pa smuko, priekš sevis, piķi nežēloju un principā dabūju to ko gribēju. BET pilnīgi piekritīšu viedoklim, ka šādam projektam, pie pašreizējās laivu izvēles gan jaunu, gan sekundārā tirgū nav jēgas no ekonomiskā viedokļa, pārāk daudz līdzekļu un laika tas prasa un gala rezultāts jebkurā gadījumā reāli zaudē patiešām labām modernām copes laivām. Nu neviena no PSRS laika laivām nav optimizēta copei, lielākā daļa ir par šauru, salona izvietojums nepiemērots, mantu glabātuves bezjēdzīgas un vispār pludlīnijas, gaitas īpašības utt. zaudē.
Nu nevar paņemt Progresu un uztaisīt no tā Finval, Alumcraft, Lund vtml.
Ja pret tjūningu attiecas kā pret hobiju ar vēlmi uztaisīt unikālu dizaina projektu, tad jā, var darīt.
A ja vajag panākt ekonomisko effektivitāti, tad nopietna pārbūve neatmaksājas. Tas gan nenozīmē, ka nevar paņemt PSRS laika laivu un ar to copēt, paša korpusa materiāla kvalitāte, ja saprātīgi saglabāta, ir laba.
Ja neveic radikālu pārbūvi ar jaukšanos konstrukcijā bet tikai "obvesku" (nu tur benķi, stūres vadība, kātu turētāji u.c. sīkumi kas neskar pašu laivas konstrukciju), tad sanāk laiva ar ko copēt normāli var un arī lētāk sanāks. Bet ieviest tādu laivu ar domu, ka nu tūlīt uztaisīšu īstu baseni par limonādes cenu gan ir naivi.

zaraza, 16.jūlijs 2019, 14:52



+++
16.jūlijs 2019, 14:59 | links
 
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?

dr.laiva, 16.jūlijs 2019, 07:49


Savu "Krim" (bildes var albumā apskatīt) radikāli uztjūnēju tālajā 2013. gadā , tas bija viens no pirmajiem tādiem projektiem LV. Lietots tiek vēl šobaldien un savu funkciju pilda. Toreiz taisīju pa smuko, priekš sevis, piķi nežēloju un principā dabūju to ko gribēju. BET pilnīgi piekritīšu viedoklim, ka šādam projektam, pie pašreizējās laivu izvēles gan jaunu, gan sekundārā tirgū nav jēgas no ekonomiskā viedokļa, pārāk daudz līdzekļu un laika tas prasa un gala rezultāts jebkurā gadījumā reāli zaudē patiešām labām modernām copes laivām. Nu neviena no PSRS laika laivām nav optimizēta copei, lielākā daļa ir par šauru, salona izvietojums nepiemērots, mantu glabātuves bezjēdzīgas un vispār pludlīnijas, gaitas īpašības utt. zaudē.
Nu nevar paņemt Progresu un uztaisīt no tā Finval, Alumcraft, Lund vtml.
Ja pret tjūningu attiecas kā pret hobiju ar vēlmi uztaisīt unikālu dizaina projektu, tad jā, var darīt.
A ja vajag panākt ekonomisko effektivitāti, tad nopietna pārbūve neatmaksājas. Tas gan nenozīmē, ka nevar paņemt PSRS laika laivu un ar to copēt, paša korpusa materiāla kvalitāte, ja saprātīgi saglabāta, ir laba.
Ja neveic radikālu pārbūvi ar jaukšanos konstrukcijā bet tikai "obvesku" (nu tur benķi, stūres vadība, kātu turētāji u.c. sīkumi kas neskar pašu laivas konstrukciju), tad sanāk laiva ar ko copēt normāli var un arī lētāk sanāks. Bet ieviest tādu laivu ar domu, ka nu tūlīt uztaisīšu īstu baseni par limonādes cenu gan ir naivi.
16.jūlijs 2019, 14:52 | links
 
Doma pirkt laivas motoru. Neko lielu ko pielikt pie parastas “zaļās” laivas. Der ari lietoti bet gatavi darbam jau nakošaja dienā!
16.jūlijs 2019, 12:27 | links
 
cupix [Vakar]: :) Cupik, nevajag nostaļģēt. :) Es pilnībā saprotu Tevi. Grūti pieņemt faktu, ka ir 2019. gads un par nelielu naudu var iepirkt krutas stiklašķiedras laivas. Bet no tevis es apmēram tādu atbildi arī gaidīju. :)
Tās laivas vienīgā man zināmā priekšrocība ir pat ne laivas īpašniekam bet citiem, jo pa gabalu var dzirdēt kad padomju šrotu cienītājs Cupiks airē :)

irseejs, 15.jūlijs 2019, 18:21
kā tad tu vari saprast manu domu ,ja tu turpini šaurā leņķī skatīties un domāt ka man pie sirds ir kaut kas cits, nevis kazanka , bet es tik uzrakstīju ka apgalvojums : "kazanka ir nestabila bezvējā ir aplams".

Nosauc tās krutās stikla šķiedras laivas par nelielu naudu ? Domāju ka to nevarēsi atbildēt pat ar 2019 gada mātes google palīdzību. Ka tik katrā tēmā izmētāt fekālijas.Iespējams tu esi fekāliju eksperts. :) Piedod. Bet tu esi izmerijis tadas kazankas realo izmantojamo platību? :) Varu nosaukt vairakas normalas laivas. Piemeram jebkurs amber ražojums virs 4 metri. Jauns. :) Par nepilniem tukstots eiro. :) Es nezinu ka Tev ar finansalo situaciju, bet es neuzskatu, ka ir baiga jega pirkt padomjlaiku luzni, lai to nomestu ezera krasts. Jo 5 zs motors, kuru var savakt lidzi, diez vai kazankai bus piemerots. Savukart par tava šrota cenu nu jau var nopirkt no ķīnas jaunu gumijnieci. Jaunu. Bez problēmām. Plus ar tadu pat izmantojamo platību. :(

irseejs, 15.jūlijs 2019, 21:31


Tieši tā nepilni 1000 euro ( ap ~ 800 ja nemaldos) , ja iedziļinātos tekstā ,ko nerakstīju es , tad mūsu foruma biedrs meklē "lētu variantu ko nomest krastā". Man viss ir ar stāvokli ir okay : i mazai i sviestam pietiek =) Katram tak sava specifika , kur turēt laivu, glabāt , ar ko pārvadāt u.t.t . Ja biedram ir grūti pārvadāt tad nu ieteikums ir tāds, ja savādāki apstākļi tad atkal es ieteiktu ko citu =) Pašam pie sirds ir laba, kvalitatīva koceniece , ko esmu atvedis no Norges pēc mana pasūtījuma. Maniem copes apstākļiem pilnībā ar to pietiek , nav nepieciešamība likt lielos motorus(tas manai sirdij ) . Atpūtai ar ģimeni izmantoju daudz , daudz savādāku laivu , kur ir citi Zs un cita stabilitāte , bet copei es uzskatu nav piemērota, kaut vai Ķīsī un pie Bolderājas mola to ir pietiekami daudz =)
16.jūlijs 2019, 11:36 | links
 
viksviks [5:05]: Labdien. Sakiet lūdzu. Kadas atsauksmes? Bush crab 360 un dulkan 360
viksviks, 16.jūlijs 2019, 05:05


Ja tas ir tas, kas tiešām nepieciešams, tad lielas atšķirības starp šiem ražotājiem nebūs.

Mana pirmā laiva bija Bush Skate 380 + motors Tohatsu 6 zs. Viss pirkts jauns veikalā.

Ar šodienas zināšanām būtu pircis lietotu: komplektu, laiva + motors + piekabe.
16.jūlijs 2019, 10:53 | links
 
Man jau vairākus gadus ir doma samainīt savu piepūšamo Dulkan 400 + 20 zs pret kādu cietkorpusa laivu. Man gan vairāk interesē ne tīri copes laiva bet laiva atpūtai uz ūdens no kuras var arī copēt. Ar 30-40zs dzinēju un normālu stūres vadību.
Īstenībā lielākā problēma nav pašā laikā, to var nopirkt +/- sakarīgā cenā. Dzinējs - lūk kur lielākā investīcija sanāk!
Nosacīti, Laba laiva ar'i maks'a savus 5-8k eur.
ivog, 16.jūlijs 2019, 09:21
16.jūlijs 2019, 09:30 | links
 
Man jau vairākus gadus ir doma samainīt savu piepūšamo Dulkan 400 + 20 zs pret kādu cietkorpusa laivu. Man gan vairāk interesē ne tīri copes laiva bet laiva atpūtai uz ūdens no kuras var arī copēt. Ar 30-40zs dzinēju un normālu stūres vadību.
Īstenībā lielākā problēma nav pašā laikā, to var nopirkt +/- sakarīgā cenā. Dzinējs - lūk kur lielākā investīcija sanāk!
16.jūlijs 2019, 09:21 | links
 
dr.laiva [16.07.19]: Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?
4. sezonu copeju ar partaisitu 4. Progresu. Ja var lidz 500 Eur sagatavot copei, tad uzskatu, ka ir verts. Bet pamatigi ieguldities uzskatu, ka nav jegas. Labak nopirkt labu stikla skiedras laivu vai paris sezonas pacopet no krasta un panemt jaunu aluminija laivu.
16.jūlijs 2019, 08:26 | links
 
Tāds mazs jautājums, tiem, kuri neiesaka pirkt vecus sūdus, neredz jēgu “tjūnēt” utt. vai šie ieteikumi ir radušies pieņēmumu rezultātā vai personīga pieredze?
16.jūlijs 2019, 07:49 | links
 
viksviks [16.07.19]: Labdien. Sakiet lūdzu. Kadas atsauksmes? Bush crab 360 un dulkan 360
360
16.jūlijs 2019, 05:05 | links
 
Labdien. Sakiet lūdzu. Kadas atsauksmes? Bush crab 360 un dulkan 260.
16.jūlijs 2019, 05:05 | links
 
Vispār iesaku nepirkt vecus sūdus bet jaunas lietas. Labāk jauns bet mazs, nekā liels un problēma. :)
15.jūlijs 2019, 23:02 | links
 
man laikam to nesaprast ,nu nav vecās al laivas tā vērts kā 'tjūnēt,ja nu vienīgi savs laiks nav nekā vērts.ja paklausās cik cilvēki izgrūž par to naudu nopērk kaut vai jaunu ''nosaukumu nepopularizēšu'' un bēdu nezin kā arī ietaupīs līdzekļus + ir laivels kur uzglabāt dzīvu zivteli
15.jūlijs 2019, 22:47 | links
 
Nesen savu kazanku m pārdevu. Īsti omulīgi vējā nejutos. Kājās stāvēt var diezgan mierīgi, bet drošiba stāvot kàjās nav lielāka kā 3m dulkanā. Man ir ko salīdzināt. Skaļa, smaga, šaura, slīd labi, bet priekšu vējā metā šurpu turpu. 5 hp glisē neceļ, kamēr lottu 4.3 ceļ ar 5hp yamahu. Varbūt lotta nav tik ērta airējot, nav nācies to darīt, bet stabilitāte, drošība, klusums, plašums u.c ir tās priekšrocības. Cenu atšķirība starp manis pārdoto kazanku un jaunu lottu iznāca 300€. Jā, kazanku vēl pēc 20 gadiem varēs pārdot lūžņos, bet kas būs ar lottu pēc 20+20 gadiem? Vērtējiet paši. Man svarīga drošība, stabilitāte un mazliet komforts.
15.jūlijs 2019, 22:45 | links
 
Krievijā Kazankas diezgan daudz tjūnēja uz līmējot, piesienot pie bortiem vecus gumijas laivu bortus, tāds kroplīgs Ribs, tieši dēļ nestabilitātes viļņos, dienēju pie Volgas žiguļu pilsētā, masveidā tādi brīnumi tur vazājās tīklus cilādami.
15.jūlijs 2019, 22:41 | links
 
Nosauksi konkrētu ciparu?
15.jūlijs 2019, 22:25 | links
 
Piekrītu! Ja ņem tādu laivu, tad tikai par mazām naudām vai atrestaurētu. Tad ir super! Rus ir video, kur džeki uzķūnē kazanku! Super! Es no tādas neatteiktos!
15.jūlijs 2019, 22:18 | links
 
Es personīgi nemūžam neieguldītu tādā lūzni ne savu darbu, ne laiku, neko. Jo tā laiva kāda viņa bija no rūpnīcas sen jau nav braucama. Un mans tāds darbs un iztērētie materiāli nav tā vērts. Bet katram savs.
15.jūlijs 2019, 22:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager