Protams protams :)
Izskatās ka Tu laikam neesi iekāpis kādā rietumos (ASV) ražotā 70to gadu tupelē, kur nu vēl izbraucis. :)
Vēl piekarini vihriņu aizmugurē savam lolojumam, lai būtu pavisam silti ap sirdi :)
Pietiks slavēt tās padomjlaika atraugas. :) šķērmi metās.
irseejs, 17.jūlijs 2019, 01:01
Atkal Tavi pieņēmumi ir saistīti ar to, kas Tev izskatās.
Jautājums ko kurš meklē. Netaisos slavēt, matemātika stipri saīsināti ir vienkārša, cipari aptuveni.
Ja vajag primitīvu čaumalu, tad mūsu toksikomānu līmējumi būs labi diezgan, lētāki un atļauj likt lielāku motoru, ja salīdzina ar skandināvu plastmasas ražojumiem, kuri ir smagāki un negrimst.
No bleķa ražojumiem vajag izšķirt: tādas pašas čaumalas - laivas, kas cenā ap 3 tk , lielākas un aprīkotas čaumalas, tai skaitā ar konsoli, – motorlaivas ap un virs 10 tk. Ir kas pārveido kazanku, kaznku m, kopējās izmaksas atkarīgas no tā kas veic darbus, sirds plašuma un domas lidojuma. Pa 10 tk laiva nesanāks, cik tālu no pārējām atkarīgs individuāli.
Jauna bleķa motorlaiva, kas paredzēta makšķerēšanai un der atpūtai, sākas ar 6,5 tk, maksimālā motora jauda 60 zs (Berkut, Volzanka, kvalitāte ir cits jautājums). Ar motoru 50 zs +7,5 tk , kopā 14 tk. Ja skatāmies tās laivas kuru kvalitāti pagaidām apšauba retais, cipars sākot ar 13tk par laivu + 60zs dzinējs 9 tk, kopā 22 tk.
Gabarīta izmēros šie piedāvājumi kā Progresi, Kazankas 5m ... maksimālā motora jauda 50 zs. Principā abi šie varianti ļoti neatšķiras. Attiecīgi, ja paņem bundžu ap 1000,- ap 1500 ieliec (citiem šis cipars būs zemāks vai augstāk) lai savestu to kārtībā tad sanāk atpūtai un pārgājieniem paredzēta motorlaiva no kuras var arī makšķerēt. Attiecīgi 2,5tk + 40 zs dzinējs 6 tk = 8,5 tk.
Saprotams nevar likt vienādības zīmi, bet … tās gudrības, ka tramvajā labāk braukt nekā ar opeli vairāk skan no tiem, kam tikai biļetei pietiek.
Kas attiecas jaunām laivām ap un virs 5m, tur sākas cita dzīve, jākārto tiesības piekabei, 4x4 džips, dzinēja cena sākot no 10tk, degvielas un ekpluatācijas izmaksas pavisam citas. Līdzīgi ir ar CCCP laika mazākām motorlaivām, kā Krim, Krim M, Oka, Obj, tad īsti tādu alternatīvu no jaunajām nosaukt nemaz nevaru. Pie maza svara, var lietot ar 30 zs motoru, un attiecīgi savedot kārtībā, kopējais budzēts būs vēl mazāks, atliks lai ieguldītu vai uzlabotu dzīves apstākļus.
Šajā visā varu atkārtoties, to ko jau teica šeit, nevajag centies uztaisīt Finval no CCCP laikos ražotas motorlaivas un neieskrieties kardinālās pārbūvēs. Ja kur kļūdos palabojiet.