Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Nē cienītais delveri. Tas ir pasipts klienta brīvais laiks, čakars utt. Par preces kvalitāti atbild preces pārdevējs, nevis klients. Tā tam būs būt godīgā biznesā. Tam būtu jābūt katra uzņēmēja interesēs.
13.augusts 2019, 22:52 | links
 
kautkāds sviets. Veči kam jau briedums, uzvedās kā tīņi ar vēl šauru skatījumu uz lietām un problēmām. cienītais doks1959, Tu noteikti regulāri apmeklē Salmo bodes, jo diezgan bieži var lasīt cik viss tur slikti un atkal "piečakarēts". Tak Rīgā ir vesels lērums ar citiem copes veikaliem. Par kkādu sūda Meppu, kam atleca krāsa. Ej uz veikalu un iesniedz oficiāli. Tās ir Tavas pircēja tiesības. Vienkārši trāpijās Tev kāds brāķis. Dēļ tā tagad celt kosmisko brēku.
Irsēja variants, ka jāpārskaita nauda par mistiki trūkstošu preci vispār nonsenss.. Esiet veči un risiniet problēmas uz vietas.
13.augusts 2019, 22:46 | links
 
Iesniedz PTAC ar visām bildēm, ja esi pārliecināts par savu taisnību. Čeku vairs nav vajadzīgs uzrādīt, to PTAC pieprasa VID. Ja tas ir tavs pricipa jautājums. Tas būs ilgi un čakarīgi. :) Veiksmes
13.augusts 2019, 22:45 | links
 
doks1959 [7m]: Mokos ar bildes ievadīšanu. Savā pastā dabūju iekšā - tāļāk nu ne traks!Ieliec no telefona, re pa kreisi kameras bildīte.

usis, 13.augusts 2019, 22:32


Skat. albumos bildi.
Čeku diez vai atradīšu, bet pirku otrdien, 6.08. ap 15. 40. Maksāju ar karti, tā kā var jau galus savākt. Vēl pirku čupiņu džiga galvas. Kopā ap 13 eiro maksāju.
13.augusts 2019, 22:41 | links
 
Diži neatminos, nepievērsu uzmanību, bet, šķiet, ka iepakojuma ar Mepps uzrakstiem nebija. Cena bija uzlīmēta uz lapiņas. Sieva vēl šausminājās, kad nejauši ieraudzīja.

Par šo brīnos, mums viss Meps blisteros.
13.augusts 2019, 22:37 | links
 
Nu ja viņam ir čeks saglabāts nu tad gan būs jautri :)
13.augusts 2019, 22:35 | links
 
doks1959 [13.08.19]: Mokos ar bildes ievadīšanu. Savā pastā dabūju iekšā - tāļāk nu ne traks!
Ieliec no telefona, re pa kreisi kameras bildīte.
13.augusts 2019, 22:32 | links
 
Mokos ar bildes ievadīšanu. Savā pastā dabūju iekšā - tāļāk nu ne traks!
13.augusts 2019, 22:29 | links
 
100procenti feiks
13.augusts 2019, 22:28 | links
 
Iemet foto, Dok

irseejs, 13.augusts 2019, 21:23

Nofočēju. Mēģināšu ielikt.

doks1959, 13.augusts 2019, 21:27

Mepps Salmo
13.augusts 2019, 22:28 | links
 
Esti pois, viedi vārdi.
13.augusts 2019, 22:23 | links
 
Līdz šim par salmo bodēs nopirktās produkcijas maiņu nav bijis neviens gadījums kad atteiktu! Ja pašiem mute branga tik pie galda un internetā, tad neceriet ka klāt pienesīs.
Ir bijis gadījums, ka copes laikā nobirst spole(ne salmo, bet pirkta gan pie šamiem). Vai tamdēļ jāplēš mati no padusēm? Aprunājieties un tiks līdzēts.
13.augusts 2019, 22:20 | links
 
Un kur tieši tu kaut ko pierādīji? :) Kaut ko papļurksteji un tas arī viss. Pierādīt tu varētu tikai uzrādot rēķinus par iepirkto produkciju pa tiešo no ražotāja. :)
13.augusts 2019, 22:04 | links
 
Par to ka nav nākuši pretī, savā ziņā, nekad neesmu apgalvojis pretējo. Savā ziņā man ir vienalga, bet jūsu pašu interesēs ir uzlabot servisu. Tikai salmo veikala pārdevējs var iedomāties, ka grāmatvedība 10 eiro apmērā ir svarīgāka par klienta 3 stundu patērēto laiku kaut kur braucot :)
13.augusts 2019, 22:02 | links
 
Redz, irsēj, tā dzīvē notiek, ir liela preču aprite, cilvēciskās kļūdas, grāmatvedības noteikumi un citas nesaistītas nejaucības kas kavē izbaudīt copes priekus, cik atceros Salmo vienmēr ir nākuši pretī pircējiem dažādās, pat visai amizantās, situācijās un mainījuši ražotāja, transporta, vai pat lietotāja neprasmes bojātas preces, un klaji apmelot ir visai zemiski, ko arī norādīju. Punktc.
13.augusts 2019, 21:58 | links
 
Ienāc un parādi brāķi, pirms pāris nedēļām likām plauktos tikko atsūtītos, nemanījām.

usis, 13.augusts 2019, 21:41


Rīt iebrauks. Strādāju 3 min. braucienā. Diži neatminos, nepievērsu uzmanību, bet, šķiet, ka iepakojuma ar Mepps uzrakstiem nebija. Cena bija uzlīmēta uz lapiņas. Sieva vēl šausminājās, kad nejauši ieraudzīja.
Vēl tikai piebildīšu, ka man nav bijušas pretenzijas pret pirkumiem Salmo (bija reize par apkalpošanas līmeni), tāpēc arī neuzstāju uz savu 100% taisnību.
13.augusts 2019, 21:50 | links
 
usis [13.08.19]: Ienāc un parādi brāķi, pirms pāris nedēļām likām plauktos tikko atsūtītos, nemanījām.
Jā jūs jau daudz ko nemanat. :)
13.augusts 2019, 21:45 | links
 
Zini kā ir Usi, ja jūs nebūtu tāds pipe@kantoris es te pat neko nerakstītu. Mans gadījums. Džeks iesit čeka preces, kuras neesmu iegādajies. Tā vietā, lai man atskaitītu atpakal piķi pēc epasta aizrakstīšanas un paskatītos kamerās ierakstu, kas tiek ielikts maisinā, vai tiešam man ir taisniba, man tiek pieprasits ierasties veikalā. Kādā sakarā? Tā tas jūsu "cienījamais" veikals strādā? :)
13.augusts 2019, 21:44 | links
 
Brīnos par vienu lietu,kāpēc pats Salmo klusē par šīm lietām.Varētu kaut vai šeit cilvēkus izglītot,kā atšķirt īsto no neīstā.Un šī problēma jau ir sen.Un nevajag stāstīt,ka Salmo par šīm lietām nezina.
13.augusts 2019, 21:42 | links
 
Ienāc un parādi brāķi, pirms pāris nedēļām likām plauktos tikko atsūtītos, nemanījām.
13.augusts 2019, 21:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager