Man nevajag mūžību, pietiek līdz mānekli norauju vai atstāju līdakai zobos, maksimums 10-20 gadus :) bet ne jau uz vienu copes reizi.
14.augusts 2019, 13:31 | links
Doks1959
Kāds bij jūsu mērķis uzsākot šo 6€ vērto diskusiju?
urmaas, 14.augusts 2019, 13:05
Irseejs
Cienījamais kungs varēja doties uz Piedrujas ielu, kā pats teicās esot 3min attālumā, un risināt situāciju uz vietas. Tad nebūtu šīs ne auglīgās diskusijas
Palasi cienījamā kunga komentāru par to, ka salmo tirgo brāķi! Un izvērtē
Neesmu ar salmo saistīts, salmo akcijas man nepieder un šajā iestādē nestrādāju. Esmu vienkārši copmaņi vulgaris kurš šad tad iepērkās salmo veikalos.
urmaas, 14.augusts 2019, 11:51
:))))) lasu un smaidu :))), trīs lapu diskusija par … :)))
1. Salmo MEPS pērk pa tiešo no Francijas, pērk tikai saviem veikaliem un caur Igaunijas Salmo, jo Latvijā MEPS pārstāv Ēsma.
2. MEPS jau sen vairs nav labākie un pirktākie rotiņi, tieši pretēji, tā ir viena no vis iestagnējušākajām kompānijām, kur ir pilnīgs bardaks ar kodiem, iepakojumiem u.t.t. un strādāt ar viņiem ir ļoti grūti.
3. MEPS krāsoto rotiņu un rotiņu ar uzlīmēm kvalitāte (krāsas un līmes noturība) reizi pa reizei izraisa šādas sarunas internetā, esmu makšķerlietu tirdzniecībā vairāk kā 20 gadus un vienmēr ir bijuši jautājumi par MEPS krutkām :).
4. MEPS pamatā tirgo rotiņus bez blistera, pako tikai pēc speciāla pasūtījuma, mēs ar "sveramajiem" neņemamies tādēļ, ka MEPS musm ir tikai sortimenta produkts, daži desmiti artikulu no +- 30 000 artikulu...
5. Ja kādai precei ir ražošanas brāķis, tad klients vēršas veikalā un Salmo vienmēr preci samaina vai atgriež naudu, bieži vien es pat mudinu par visām domstarpībām un neskaidrībām rakstīt man pa tiešo, jo šādu jautājumu risināšana un skaidrošana ir daļa no mana tiešā darba.
ja jums čekā ir iesista prece un šī prece nav iedota, tad uzreiz dodiet ziņu, mums visa preču uzskaite ir datorizēta, veiksim konkrētā artikula inventarizāciju un pazudušo atradīsim un darbinieka kļūdu kompensēsim jums ar patīkamu dāvaniņu
neviens speciāli nesitīs kaut ko čekā, jo pārdevējiem nav hobija vai uzdevuma kādu apčakarēt, vienkārši darba procesā visādi var gadīties, sevišķi tad, ja pircējam ir 101 jautājums par to, šo un vēl kaut ko un atbildot paralēli tiek pakota prece.
SALMO nav ārvalstu bubulis, bet gan 100% vietējā kompānija, kura vienmēr cenšas nākt pretī klientam, pat tad, kad viņam nav taisnība :), vienkārši vajag runāt, nevis sākt uzreiz ar skaļu Salmo sūds..., jebkura cilvēka\uzņēmuma pirmā pretreakcija būs tieši tāda pati :).
copējam un necepamies par sīkumiem, ir problēmas - risinam, nav problēmas -smaidam :)
NG-NG, 14.augusts 2019, 10:53
NG-NG [14.08.19]: :))))) lasu un smaidu :))), trīs lapu diskusija par … :)))Tā ir pareiza tirgotāja attieksme - izskaidro situāciju un piedāvā risinājumu.
...
copējam un necepamies par sīkumiem, ir problēmas - risinam, nav problēmas -smaidam :)
Nekas jau neaizgāja- vienk izbesija uzbrauciens par viltojumu tirgošanu, bez iepakojuma uz lapelēm no kā pat sievai jākaunas, sory .iebrauc kad laiks , samainīsim, varbūt krāsa pa akmeņiem dauzas nost, nez.
usis, 14.augusts 2019, 10:49
apskatijos doka foto- lapiņas stiprinājums uz ass, mūsu caur cilpiņu, tā ka dok, parakājies kastē un atrodi oriģinālo neizpakoto , pie mums Salmo veikalā pirkto, bet šo aļikā vai kur citur iegādāto rādi kā piemēru - daudz un lēti.
usis, 14.augusts 2019, 09:59