Dddddd
20.augusts 2019, 09:34 | links
vlDream [7:22]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..Patīk sex? :)Kā to saprast?
urmaas, 20.augusts 2019, 08:31
vlDream [20.08.19]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..Patīk sex? :)
addd [15:56]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
latvians88, 17.augusts 2019, 09:47
Tas latvians88.
Par grīdas plāksnēm, ja grīdas plāksnes ceļas savienojumā uz augšu, pie pilnas gāzes, un laiva vēl sāk delfinēt, tad domāju ka vienkārši slēdzi kas ļauj motoram brīvi celties uz augšu nepārslēdzāt.
Par ātrumu, šaubos ka ar motora leņķa maiņu un celšanu uz augšu Jūs būtiski ko labāku sasniegsiet, es vairāk sliecos uz to ka motors jālaiž tieši lejā, jo tai ātrumā viņš sāk ķert gaisu. Situācija dīvaina, protams bailes zāģēt tranci, izeja būtu pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un tad atrast motoram augstuma balansu.
Cieņā.Hondas motora kāja ir garāka par standarta S(381). Zāģet točna neko nevajag. Es visām laivām esmu cēlis par 3-4cm uz augšu
multiplikators, 19.augusts 2019, 21:24
addd [19.08.19]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.Hondas motora kāja ir garāka par standarta S(381). Zāģet točna neko nevajag. Es visām laivām esmu cēlis par 3-4cm uz augšu
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
latvians88, 17.augusts 2019, 09:47
Tas latvians88.
Par grīdas plāksnēm, ja grīdas plāksnes ceļas savienojumā uz augšu, pie pilnas gāzes, un laiva vēl sāk delfinēt, tad domāju ka vienkārši slēdzi kas ļauj motoram brīvi celties uz augšu nepārslēdzāt.
Par ātrumu, šaubos ka ar motora leņķa maiņu un celšanu uz augšu Jūs būtiski ko labāku sasniegsiet, es vairāk sliecos uz to ka motors jālaiž tieši lejā, jo tai ātrumā viņš sāk ķert gaisu. Situācija dīvaina, protams bailes zāģēt tranci, izeja būtu pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un tad atrast motoram augstuma balansu.
Cieņā.
latvians88 [17.08.19]: Paldies par atbildēm līdz šim, ļoti augsti vērtēju. Dzenskruve standarta originala 9 1/4x10. Ir tahometrs uzlikts tagad. Nomeriju antikavitacijas platnes pret laivas dibenu/ķīli ir attālums tieši 3cm. Paliktnis uz tranča ir 2cm uzlikts. Kā būs iespēja patestēt tā bez palikņa paregulēšos. Bet nesaprotu kapec no gāzes pedējā 3daļa paliek nemainiga tada sajuta ka uzkārtos.Tikko atcerējos vēl vienu fišku kuru saskatijos krievu saitiņā. Tur bija dikti līdzīga kaite,un izrādijās ka paaugstinoties slodzei sāk raut uz rinķi dzenskrūvi ap to gumijas buksi kurā ir iepresētas šlices. Pārbaudīja iespiežot attiecīgi tādi pašu vārpstu skrūvspīlēs,uzliekot virsū un ar spēku mēğinot apgriezt skrūvi uz rinķi.ja var apgriezt,tad jāpārpresē tas centrs. Cīnies....
Varbūt Ezs87 vari padalīties ar zinībām? Sen atpakal biju lasījis par apgrieziniem un dzenskruvem, bet neatceros kur un neko precīzi.
Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
latvians88, 17.augusts 2019, 09:47
latvians88 [17.08.19]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.Nu man jau liekas ka tīri skrūves vaina. Vajag lielāku soli. Pagājušo gad izstudēju šo zinātnes novirzienu un tapu gudrāks. Bet lai izspiestu max ātrumu, jāpiemeklē pareizā laivas/motora skrūve. Bet lai to izdarītu vajag tahometru!
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
latvians88 [17.08.19]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.Iespējams,ka motors ir par augstu un skrūve sāk raut gaisu. Palaid par āris cm lejā. Slīpumu sākotnēji liec uz otro caurumu un tad sāc regulēties...
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?
Es šādus pasūtiju gan līmējamie uz balona gan pie tranča skrūvējami un griežās un lokās un nekāda vaina. Pie mums protams kosmosu grib nopelnīt veikalnieki.
IMIS777, 15.augusts 2019, 14:36