Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Cēsu ,,Cope priekam'' tik vien prieks palicis, ka nauda nav jātērē copei...Zinošs pārdevējs (labs copmanis) tirgo pirotehniku. Diemžēl. Ceru, ka kādreiz veikalā primārās lietas atkal būs copei par adekvātām, cenām.
11.septembris 2019, 12:11 | links
 
Brīvības ielu remontos, kaut arī tas sanāk 10km tālāk. Neesmu nekāds kapeiku taupītājs, aizbraukšu uz veikalu un nopirkšu jaunu visu kātu. Tā tik turpiniet.

Muudzis, 10.septembris 2019, 17:23


Tieši šī paša iemesla dēļ neapmeklēju šo iestādi jau sen.
Bija identisks gadījums pašos pirmsākumos,kad tikko tur sāka remontēt.
Iebāza veca spininga vienu posmu citā krāsā un protams tas fiksi nolūza.Ko nu MAISTERU mācīt.
Veco padomju laiku Kuģu remonta rūpnīcas kadrs.
Nepērku arī vairs neko no SALMO spiningiem jau seeeeeen.Kad mācijos MJ,ko nu pirks dārgo,a varbūt nepatiks.Nopirku 2-10g un spicīte sadalijās tādās kā šķiedrās.Manam draugam vnk nolūza.Pludiņiem gredzentiņš arī bija jāpārtaisa utt. un tā joprojām.Fīderiem 3 spoles vienlaidzīgi pirktas uz atlaidi.....pēc apm. 3mēn. bremzes vairts nestrādāja,2-ām no tām.
Utt. un tā joprojām.....
Drīz sapratu,ka ir labāk pielikt naudiņu un nopirkt kārtīgu mantu,ko pēdējos 15 gadus arī veiksmīgi piekopju.
Nekad neesmu sūdzējies,bet arī vai vajag.Šoreiz neizturēju.Bye,bye SALMO

DSV, 10.septembris 2019, 18:53[/quote]


15 !!! gadus :)))

tas ir tas pats kas pēc 15 gadiem uzbrukt kādam par to, ka bērnudārzā viņš jūsu tējā sāli iebēra....

nu nav viss tik slikti tajā Salmo, nav :))))
11.septembris 2019, 10:15 | links
 
Labs vakars. Šoreiz izlēmu nepaslinkot un tomēr uzrakstīt. Savā mūžā sūdzību rakstu pirmo reizi, šoreiz uzskatu, ka būtu jāinformē publiski arī citi. Savas vainas pēc nolūza spininga kāta spicīte, tā kā kāts bija Salmo, tad arī nolēmu doties uz šo servisu, lai iegādātos jaunu spininga posmu. Kādreiz biju sev stingri nosolījies, ka uz šo servisu vairs nekad nedošos, pēc gadījuma, kad par lietotas spoles remontu samaksāju gandrīz tik pat cik veikalā maksā jauna, pirms tam par to netiekot informēts. Tā kā šoreiz neko remontēt man nevajadzēja, tad devos pakaļ savam posmam. Kāts nodots, nedaudz uzgaidīju, kad iznesa spiningu no servisa, nesapratu, raudāt vai smieties. "Meistars" Sīmanis bija piemeklējis manam spininga kātam posmu, kas pēc diametra derēja, bet vizuāli izskatījās pēc mačkāta posma (gan gredzenu izvietojums, to daudzums, lielums bija cits, visticamāk tests arī bija cits). Un bonusā vēl pirmais gredzens bija aizlipis ar līmi, tā ka aukla nemaz neiet cauri. Uz jautājumu, kas par lietu? Atbilde bija: "Negribat, neņemat". Un aizgāja. Tāda nekaunība vēl nebija redzēta. Visi var kļūdīties, bet tāpēc arī šīs lietas var normāli izrunāt, nevis pagriezties un aiziet. Jāsaka, ka vismaz visu cieņu un pārdevējs atvainojās. Tagad noteikti tur vairs kāju nesperšu, ko lai saka, par diviem klientiem servisam mazāk, braukšu uz Brīvības ielu remontos, kaut arī tas sanāk 10km tālāk. Neesmu nekāds kapeiku taupītājs, aizbraukšu uz veikalu un nopirkšu jaunu visu kātu. Tā tik turpiniet.

Muudzis, 10.septembris 2019, 17:23



jums vajadzēja rezerves daļu kātam, oriģinālās spices nebija uz vietas, servisa meistars, labu gribot , pēc apakšējās daļas diametra piemeklēja kaut ko atbilstošu, ja šāda spice klientu neapmierina, tad viņš to nepērk . Sīmanis noteikti nav diplomāts, bet ir lietas, kuras viņš dara labi, tieši "diplomātijas" trūkuma dēļ Salmo mainīja servisa darba kārtību un tieši tāpēc visas mantas servisam pieņem un izsniedz veikala pārdevēji.

ļoti skumji dzirdēt, ka jūs aizskāra meistara vārdi …, protams atvainojamies viņa vietā, bet saprotu, ka jūsu dvēselē ir iecirstas dziļas brūces, kuras nekas nespēs remdēt …., ja nu tomēr jauna (Salmo vai Lucky John) kāta iegāde ar 50% atlaidi spētu kaut nedaudz remdēt aizvainojumu, tad lūdzu sazinieties ar mani pa e pastu - normunds@salmo.lv , izrunāsim kā jums ērtākā veidā varam visu sakārtot...
11.septembris 2019, 10:12 | links
 
Šeit vajadzētu apakšnodaļu:

sūdzības par sūdzētājiem.
11.septembris 2019, 09:17 | links
 
reiz pie kases redzēju situāciju,kā klients izvēlējās spoli.stāvēja liels onkulis un nevarēja izvēlēties vienu no trijam līdzīgā ciparā.Stāvāja un trinās kā griboša meitene.man redzot to situāciju jau gribējās pasūtīt to veci irst.bet viņs neatlaidīgi turpināja sipt prātu pārdevējam.labākais ka spoles cenā ap 30 euro,bet pāc sitūācijas likās ,ka viņa maksātu ap 300.Pie sevis nodomāju,nu gan pārdevējam jābūt ar nerviem,nu un ja tādu tirliņu pasūtītu,tak pēc tam bļautu pa pus pasauli,a to ka pats konkrēti iznes smadzeni pārdevējam,to neredz.pieklājībai arī ir robežas.
11.septembris 2019, 08:23 | links
 
Daži tā kā cacas uzmet lūpu ja neizritina sarkano paklāju kungam
11.septembris 2019, 00:03 | links
 
skutans [10.09.19]: Tas tak tāpat kā Maximas/Rimi kasierītēm, nu nevar tak cilvēks visiem lūdzu, paldies, ir Maximas/Rimi kartīte utt, tur tak dumš var palikt, ja visu dienu šitā, protams ar smaidiņu sejā...:)

skutans, 10.septembris 2019, 22:56

Jā atceros kad maxima parādījās bija nejaukas krievuškas kasē, un vispār bode nejauka. Nu jau sen tās neapmeklēju principa pēc, tāpat kā vairāki man pazīstami cilvēki. Ikdienā eju uz 3 rimi, visos jaukas un laipnas kasieres, arī ilggadējas.

Karlis_K, 10.septembris 2019, 23:01

Tas tā, exluzīvā apģērbu bodē, kur apenes virs 1k maksā, nu tur jā, vajadzētu prasties klienta priekšā...Iedomājos sevi pārdevēja vietā- stundas divas būtu smaidīgs, lūdzu paldies, nākamās 2vas jau ar samākslotu sejiņu, pārējās laikam par īgņu paliktu...
Tā nu viņš ir... Atšķirībā no apakšveļas tirgotavām vairums makšķernieku veikalos parasti pircējam ir jāsāk ar "lūdzu" un jāpabeidz ar "paldies" lai pārdevējs "nepaliktu īgns" :) Nākamajā līmenī varētu būt atsevišķi motoveikali kur jāstāv "ar paceltu roku" jo kā gan "speciālists" varētu zināt vai esi ieradies moci nopirkt vai sūda blīvīti savam pļardakam :D
10.septembris 2019, 23:41 | links
 
Tas tak tāpat kā Maximas/Rimi kasierītēm, nu nevar tak cilvēks visiem lūdzu, paldies, ir Maximas/Rimi kartīte utt, tur tak dumš var palikt, ja visu dienu šitā, protams ar smaidiņu sejā...:)

skutans, 10.septembris 2019, 22:56

Jā atceros kad maxima parādījās bija nejaukas krievuškas kasē, un vispār bode nejauka. Nu jau sen tās neapmeklēju principa pēc, tāpat kā vairāki man pazīstami cilvēki. Ikdienā eju uz 3 rimi, visos jaukas un laipnas kasieres, arī ilggadējas.

Karlis_K, 10.septembris 2019, 23:01


Tas tā, exluzīvā apģērbu bodē, kur apenes virs 1k maksā, nu tur jā, vajadzētu prasties klienta priekšā...Iedomājos sevi pārdevēja vietā- stundas divas būtu smaidīgs, lūdzu paldies, nākamās 2vas jau ar samākslotu sejiņu, pārējās laikam par īgņu paliktu...
10.septembris 2019, 23:10 | links
 
Nezinu kādu sviestu tu tur pīpē :D
Man veikalos viss ir kārtībā, nekad nav bijušas problēmas. Tu zini cik pārdevējs paliek īgns, ja ienākot veikalā viņu pasveicini vai beigās pasaki paldies??? Vienmēr var visu sarunāt un noskaidrot, bet var protams tēlot arī baigos večus :D

PS es biju sajūsmā, kad ieejot veikaliņā pēc vairāk kā 20 gadu pārtraukuma, aiz letes ieraudzīju padomjlaiku pārdevēju. Tāpati tante un likās, ka namaz nav mainījusies.
10.septembris 2019, 23:03 | links
 
Tas tak tāpat kā Maximas/Rimi kasierītēm, nu nevar tak cilvēks visiem lūdzu, paldies, ir Maximas/Rimi kartīte utt, tur tak dumš var palikt, ja visu dienu šitā, protams ar smaidiņu sejā...:)

skutans, 10.septembris 2019, 22:56


Jā atceros kad maxima parādījās bija nejaukas krievuškas kasē, un vispār bode nejauka. Nu jau sen tās neapmeklēju principa pēc, tāpat kā vairāki man pazīstami cilvēki. Ikdienā eju uz 3 rimi, visos jaukas un laipnas kasieres, arī ilggadējas.
10.septembris 2019, 23:01 | links
 
skutans [10.09.19]: Man ir vienaldzīga pārdevēju/darbinieku attieksme, eju uz bodi ar domu nopirkt konkrētu vizbuli, mantu... Ir jau veči kam patīk ka uzsmaida, papļāpā, ko iesaka..., man svarīgs ir rezultāts, bija vai nebija tas ko gribēju nopirkt.Labāk īgns purns, nekā liekulīgs smaidiņš, attieksme, nu tā apmēram.
sen jau neeju uz copes bodi pēc ieteikumiem:) par copes vietām gan šad tad mani izprašņā...
10.septembris 2019, 22:59 | links
 
Man ir vienaldzīga pārdevēju/darbinieku attieksme, eju uz bodi ar domu nopirkt konkrētu vizbuli, mantu.
skutans, 10.septembris 2019, 22:45

Lūk precīzi, es tiesi tāpat, neeju uz bodi bazarēt un pacelt pārdevējiem omu ar iejūtību. Jā tas retās reoizes kad esmu bijis Salmo bodēs ar pamanīju īgnus pārdevējus, tik man viens pīpis par to.

Karlis_K, 10.septembris 2019, 22:49


Tas tak tāpat kā Maximas/Rimi kasierītēm, nu nevar tak cilvēks visiem lūdzu, paldies, ir Maximas/Rimi kartīte utt, tur tak dumš var palikt, ja visu dienu šitā, protams ar smaidiņu sejā...:)
10.septembris 2019, 22:56 | links
 
Man ir vienaldzīga pārdevēju/darbinieku attieksme, eju uz bodi ar domu nopirkt konkrētu vizbuli, mantu.
skutans, 10.septembris 2019, 22:45


Lūk precīzi, es tiesi tāpat, neeju uz bodi bazarēt un pacelt pārdevējiem omu ar iejūtību. Jā tas retās reoizes kad esmu bijis Salmo bodēs ar pamanīju īgnus pārdevējus, tik man viens pīpis par to.
10.septembris 2019, 22:49 | links
 
Vajag cilvēcīgu attieksmi un iejūtību...

RobisRobis, 10.septembris 2019, 22:34


Kas tas par sviestu, kādu iejūtību, vai tad vēl arvien aiz letes padomju laika mūždien īgnās pārdevējas no kurām jāizdīc kādu zemletes deficītu?
10.septembris 2019, 22:47 | links
 
Man ir vienaldzīga pārdevēju/darbinieku attieksme, eju uz bodi ar domu nopirkt konkrētu vizbuli, mantu... Ir jau veči kam patīk ka uzsmaida, papļāpā, ko iesaka..., man svarīgs ir rezultāts, bija vai nebija tas ko gribēju nopirkt.Labāk īgns purns, nekā liekulīgs smaidiņš, attieksme, nu tā apmēram.
10.septembris 2019, 22:45 | links
 
barteris [10.09.19]: fish1 [20:25]: Jā,Juglas salmo uzkrītoši patīk runāt svešvalodās :-)Pilnīgas muļķības. Braucu tur regulāri, jo ikdienā pa ceļam. Ar valodu nekad nav bijis nekādu problēmu m ar īgnumu gan, bet pavisam nedaudz:)
Piekrītu, pārdevēji tur ar mani vienmēr laipni un runā tikai valsts valodā
10.septembris 2019, 22:38 | links
 
Vai vaimanātāji kādreiz aizdomājas, ar kādu garastāvokli un noskaņojumu ierodas veikalā???

Aizdomājaties par večiem un dāmām aiz letes, viņi labprātāk copētu, nevis čīkstuļiem tirgotu āķu paciņu ar atlaidīti :)

Vajag cilvēcīgu attieksmi un iejūtību...
10.septembris 2019, 22:34 | links
 
fish1 [10.09.19]: Jā,Juglas salmo uzkrītoši patīk runāt svešvalodās :-)
Pilnīgas muļķības. Braucu tur regulāri, jo ikdienā pa ceļam. Ar valodu nekad nav bijis nekādu problēmu m ar īgnumu gan, bet pavisam nedaudz:)
10.septembris 2019, 21:55 | links
 
man ar salmo nekad nav bijis nekādu megaķibeļu, varbūt veiksme. Nu, es arī neesmu pie ūdeņiem piecas dienas nedēļā nez' cik stundas, ka kaut kas jau juktu laukā un pret rīkiem, lai cik viņi būtu labi vai slikti, tomēr izturos gana saudzīgi, mans ir mans. Vienīgā jebkad salūzusī manta, ko atminos, man gadījās pirms dažām dienām, kad stulbuma dēļ salauzu fīderim augšējo posmu(un tas nebija salmo). Neko nereklamēju, vnk man ir tā klājies, citiem var būt citādāk.
10.septembris 2019, 21:09 | links
 
Man šoreiz pret veikalu un pārdevēju nekādas pretenzijas. Serviss gan...
10.septembris 2019, 20:32 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager