Piekabes

Viss par piekabem
DSV [25.10.19]: Materiāls? Virpotājs?

urmaas, 25.oktobris 2019, 22:23


Galvenā problēma ir materiāls.Virpotājs ir[/quote]No kuģa no skrūvē! :)
25.oktobris 2019, 22:26 | links
 
Materiāls? Virpotājs?

urmaas, 25.oktobris 2019, 22:23[/quote]

Galvenā problēma ir materiāls.Virpotājs ir
25.oktobris 2019, 22:25 | links
 
Uzreiz nāk prātā meistari, kas auto vajadzībām izgatavo poliuretāna bukses..

asaruasaras, 25.oktobris 2019, 22:22[/quote]

Vo,vo,jo jebkura plastmasa neder.
25.oktobris 2019, 22:24 | links
 
asaruasaras [25.10.19]: DSV [8m]: Pielieciet sānu ripuļus un nebūs problēmu pat lielā vējā vienam laivu uzvilkt uz piekabes.

urmaas, 25.oktobris 2019, 22:08

Sānu ripuļi ir pat 2 pāri,bet problēma ir tajā,ka gumijas sūdi....Uzreiz nāk prātā meistari, kas auto vajadzībām izgatavo poliuretāna bukses..
Kādas problēmas? Materiāls? Virpotājs?
25.oktobris 2019, 22:23 | links
 
Katrā pusē! :)
25.oktobris 2019, 22:22 | links
 
DSV [25.10.19]: Pielieciet sānu ripuļus un nebūs problēmu pat lielā vējā vienam laivu uzvilkt uz piekabes.

urmaas, 25.oktobris 2019, 22:08

Sānu ripuļi ir pat 2 pāri,bet problēma ir tajā,ka gumijas sūdi....
Uzreiz nāk prātā meistari, kas auto vajadzībām izgatavo poliuretāna bukses..
25.oktobris 2019, 22:22 | links
 
DSV [25.10.19]: Pielieciet sānu ripuļus un nebūs problēmu pat lielā vējā vienam laivu uzvilkt uz piekabes.

urmaas, 25.oktobris 2019, 22:08

Sānu ripuļi ir pat 2 pāri,bet problēma ir tajā,ka gumijas sūdi....
Katrā pie skrūvē dzelzs stieni un uzmauc trubu. Truba nenodils! :)
25.oktobris 2019, 22:22 | links
 
Pielieciet sānu ripuļus un nebūs problēmu pat lielā vējā vienam laivu uzvilkt uz piekabes.

urmaas, 25.oktobris 2019, 22:08


Sānu ripuļi ir pat 2 pāri,bet problēma ir tajā,ka gumijas sūdi....
25.oktobris 2019, 22:15 | links
 
Pielieciet sānu ripuļus un nebūs problēmu pat lielā vējā vienam laivu uzvilkt uz piekabes.
25.oktobris 2019, 22:08 | links
 
Kas attiecas par ruļļiem tad gumijotos nomainīju pret izvirpotajiem no cietas plastmasas.

jsvr, 25.oktobris 2019, 21:01[/quote]

Kur to cieto plastmasu jēmi?
25.oktobris 2019, 21:52 | links
 
Kas attiecas par ruļļiem tad gumijotos nomainīju pret izvirpotajiem no cietas plastmasas.

jsvr, 25.oktobris 2019, 21:01

Es plastmasas ruļļus nomainīju pret pumpējamiem gumijas. Neskrāpē laivu, mīksti, viegli ripo. Pirms tam bija dēļu sliedes - tur gudru nevajag, ka tik spēka pietiek. :)))
25.oktobris 2019, 21:31 | links
 
OK, apmēram ir tā kā biju iedomājies...

Respektīvi ir skaidrs, ka uzbraukt uz dēļiem ar nelielu (vai lielu,ja vēlme papildināt youtube video:) ) ieskrējienu var gana tālu un atliks mazāk griezt vinču. un jo īpaši tas ir ērtāk stiprā vējā. Ir nācies papūlēties vienam dabūt savu 5.5 metru alumīnija gabalu atpakaļ uz piekabes stiprā vējā... :). Bet ja nav slinkums pagriezt vinču, tad ruļļiem nav ne vaina.
Bet šodien piedzīvoju situāciju, kad tieši iedomājos, ka ruļļi iekabina dēļiem - nācās ielaist laivu ūdenī faktiski bez slīpuma. Respektīvi norakties negribējās un tāpēc dziļāk ūdenī braukt negribējās, bet laiva vēl īsti pati nepeldēja. Nācās pamatīgāk laivu pastumt ar plecu, ko uz ruļļiem izdarīt bija manuprāt daudz vieglāk kā būtu to izdarīt no dēļiem.

Līdz ar to, ja ir smaga laiva, kas ir prasīga pret slipu, tad laikam dēļi būs ērtāki. Ielaist nebūs problēmu ne no ruļļiem, ne dēļiem, bet uzbraukt patīkamāk uz dēļiem. Ja slips ir tāds nosacītāks, tad ielaist vieglāk no ruļļiem, bet uzbraukt jau atkal laikam patīkamāk uz dēļiem...

Kas attiecas par ruļļiem tad gumijotos nomainīju pret izvirpotajiem no cietas plastmasas. Daudz vieglāk laiva ripo uz/no. Savukārt par lukturiem - viennozīmīgi LED! Nekāda čakara par lampiņu nedegšanu un pie ielaišanas tos pat vairs neatloku uz sāniem ar tām "ķepām" - lai iet zem ūdens.
25.oktobris 2019, 21:01 | links
 
laiva, pirmkart vajag stipru auto. Domaju, ka ar deliem ir labak. Ja svaka masina, tad rulli labak, jo var nebraukt parak dzili ieksa udeni un izvilkt laivu ara. Nekadas ipasas grutibas uzvilkt uz rulliem nav, ja ir atregulets viss pareizi.

Progress2016, 25.oktobris 2019, 11:35[/quote]

Nestrīdos.Tas ir cik smaga laiva?
Mana pēc pārbūves ir kaut kur ap 500kg.
Uzvilkt var arī ar rokas parasto vinču,vislētāko,kas nāk kpl.
Mans copes biedrs teica,ka man ejot labāk nekā ar elektrisko.Uzvelkot pa 30 sec,hi,hi.
Elektriskā vinča ir forša,kad esi viens,kad stiprs vējš vai straume.Vai stāvs krasts,kā piemērs,Carnikava pie muzeja,D
25.oktobris 2019, 11:43 | links
 
Labāk pasaki,vai ir kaut kur pārdošanā atsevišķi kronšteini,kas domāti aizmugurējo lampu atvirzīšanai,lai nebrauktu ar tām ūdenī?
Man ir Led lampas uzliktas pēc mokām ar parastajām,kas ir uztaisītas zem katras kritikas....
Tagad tiek ražotas piekabes,kur jau tie ir.
Uzmetināju pats.
25.oktobris 2019, 11:35 | links
 
Ir smags 4. progress. Brentex piekabe ar rulliem. Svaka masina. Pec 4 sezonu lietosanas visi rulli ir pagalam un laivas apaksa ir diezgan cietusi. Ja smaga laiva, pirmkart vajag stipru auto. Domaju, ka ar deliem ir labak. Ja svaka masina, tad rulli labak, jo var nebraukt parak dzili ieksa udeni un izvilkt laivu ara. Nekadas ipasas grutibas uzvilkt uz rulliem nav, ja ir atregulets viss pareizi.
25.oktobris 2019, 11:35 | links
 
Viens, kurš nestrādā faktiski nekad. Aizmugrē, starp dēļiem, lejā, zemu. Visērtāk laivu uz piekabes ir vienkārši uzbraukt ar dziņeja spēku.

eholotes.lv, 25.oktobris 2019, 11:16[/quote]

Manai arī ir viens aizmugurē sarkanais,kas no stipra materiāla,poliuretāns vai kas tamlīdzīgs.Uzlikts speciāli,jo ir ar ar gropi,kas iecentrē laivu.
Tad ir papildus kronšteini uzlikti.
Stiprā vējā vai straumē vienam ir pagrūti,tāpēc izmantoju elektro vinču ar pulti.
Gumijad ruļļiem materiāls varēja būt labāks,plaisā.
25.oktobris 2019, 11:26 | links
 
10 gadus lietoju laivu, kuras ver tonnu. Par ruļīem pat domāt negribu. Ruļļi ir milzīgs čakars, īpaši ja sānu vējā jāvinčojas. Tieši tāpēc šobrīd arī pieķerāmies piekabēm, jo ruļļotās ir neērtas. Jebkura izmēra laivai.

eholotes.lv, 25.oktobris 2019, 11:07


Taču neapgalvosi,ka Tavai puekabei nav neviena ruļļa?

DSV, 25.oktobris 2019, 11:11[/quote]

Viens, kurš nestrādā faktiski nekad. Aizmugrē, starp dēļiem, lejā, zemu. Visērtāk laivu uz piekabes ir vienkārši uzbraukt ar dziņeja spēku. Tā to dara ASV ar visām +/- makšķerēšanas laivām, kuras vadā uz piekabēm. Mazās piekabes ar ruļīem bojā laivas daudz vairāk kā dēļi grīdu. Ruļļi ir neērti, regulāri jākopj utt....
25.oktobris 2019, 11:16 | links
 
10 gadus lietoju laivu, kuras ver tonnu. Par ruļīem pat domāt negribu. Ruļļi ir milzīgs čakars, īpaši ja sānu vējā jāvinčojas. Tieši tāpēc šobrīd arī pieķerāmies piekabēm, jo ruļļotās ir neērtas. Jebkura izmēra laivai.

eholotes.lv, 25.oktobris 2019, 11:07[/quote]

Taču neapgalvosi,ka Tavai puekabei nav neviena ruļļa?
25.oktobris 2019, 11:11 | links
 
Viss ir tieši otrādi.
Smagai laivai-ruļļi.
Vieglai-dēļi jeb lāgas.
Aizbrauciet uz vietu,kur laivas laiž un apskatieties kā tas viss notiek.

DSV, 25.oktobris 2019, 11:04


10 gadus lietoju laivu, kuras ver tonnu. Par ruļīem pat domāt negribu. Ruļļi ir milzīgs čakars, īpaši ja sānu vējā jāvinčojas. Tieši tāpēc šobrīd arī pieķerāmies piekabēm, jo ruļļotās ir neērtas. Jebkura izmēra laivai.
25.oktobris 2019, 11:07 | links
 
Viss ir tieši otrādi.
Smagai laivai-ruļļi.
Vieglai-dēļi jeb lāgas.
Aizbrauciet uz vietu,kur laivas laiž un apskatieties kā tas viss notiek.
25.oktobris 2019, 11:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager