Laivas un to motori

Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?

Vigulis, 30.oktobris 2019, 10:30
Vot tagad sāku domāt, hmm dziļizlādes ir bet nez kapec prātā nak ak akut kas skalojas ieksa...

hecs7, 30.oktobris 2019, 10:50


Nesajauci? AGM nav želejnieks.
30.oktobris 2019, 14:21 | links
 
daddy_j [30.10.19]: Iedomājies vecīt!
Griežas gan ģeneratori,gan strādā saules baterejas, bet tu pats maksā vien OIK, un cītīgi, kamēr vēl nav atcēluši!
Varbūt, pats arī no tā kaut ko dabū?
Bet ir tāda vienkārša formula, kuru zēniņi, kuri mācās, zin jau vismaz 7-tajā klasē, tas ir U=IR.
Un tad nu padomā pats, ko esi te sagvelzis, ja vispār kaut ko no tā saproti.
Nekā personīga, tikai viedoklis...

Jozis2, 30.oktobris 2019, 13:16

8. klasē parādīja, ka to pašu formulu var pagriezt arī šādi I=U/R

viedokļi var būt dažādi... :)
Tieši tā! :)
30.oktobris 2019, 14:10 | links
 
Neuzpūtās pēc tam? Iesaku tev to litija akumulātoru glabāt ārpus telpām dzelzs kastē. Īpaši pēc šādām manipulācijām. + lādēt viņu tajā pašā kastē.
30.oktobris 2019, 14:06 | links
 
nu biklu offt, bet vecie - klasiskie lādētāji ir mūžīgi praktiski...impulsnieki mazie hvz cik izvilks.pamētāsies pāris gadus neapkurinātā garāžā...kirdik viņam būs..protams, advancētiem aķiem vajag atvancētu lādekli. Man eho ir litija a;kis - pa ziemu biju aizmirsis viņu "izslēgt" nosēdās tā ka oriģinālais lādeklis nelādē ( pa mazu strāva ) ...paņēmu ar klasiku 12V pāris A - atdzīvojās un strādā ka prieks.
30.oktobris 2019, 13:44 | links
 
Iedomājies vecīt!
Griežas gan ģeneratori,gan strādā saules baterejas, bet tu pats maksā vien OIK, un cītīgi, kamēr vēl nav atcēluši!
Varbūt, pats arī no tā kaut ko dabū?
Bet ir tāda vienkārša formula, kuru zēniņi, kuri mācās, zin jau vismaz 7-tajā klasē, tas ir U=IR.
Un tad nu padomā pats, ko esi te sagvelzis, ja vispār kaut ko no tā saproti.
Nekā personīga, tikai viedoklis...

Jozis2, 30.oktobris 2019, 13:16


8. klasē parādīja, ka to pašu formulu var pagriezt arī šādi I=U/R

viedokļi var būt dažādi... :)
30.oktobris 2019, 13:43 | links
 
kutis [30.10.19]: Cilvēks pec būtības ir inerts uz jebkādām jaunām lietām. Jo vecāks cilvēks, jo grūtāk pieņemt jaunas lietas. Pasaule mainās un neko tur neizdarīt. :)

kkas, 30.oktobris 2019, 08:44
Ja cilvēks visu dzīvi ar to nodarbojas tad nav nekādu grūtību ar jaunā pieņemšanu bet jaunajiem ir grūtības atzīt ka arī vecais var būt labs un visu veco uzskata par nederīgu.
Viss jaunais tiek radīts lai itkā atvieglotu cilvēku dzīvi, es teiktu "lāpīt slinkumu"
Tehniskais progress ir neizbēgams bet vai tas nav arī regress mums kā homo sapieniem cerot ka visu mūsu vietā izdarīs elektronika. :))
Te jau gan izskan parasti pretējas tēzes. Tipa automātiskie lādētāji ir mēsls. Vot mans lampu lādētājs ir štelle.
30.oktobris 2019, 13:22 | links
 
Nē velti kādreiz šeptē uzsvēra-pirms kautko dari, izlasi instrukciju!
30.oktobris 2019, 13:19 | links
 
Ir pareizi kā norādīji, ka akumulatoram uzlādējoties tam cauri ejošais strāvas stiprums pakāpeniski samazinās palielinoties tā iekšējai pretestībai.

Jozis2, 29.oktobris 2019, 22:47

Jozi, kā vēja ģeneratori, vēl griežas?? :))))

Tavs minētais "pareizums" ir gadījumā, ja akumulatoru lādē ar sprieguma avotu, tb pieliek 14.5V un gaida un strāva tiešām krīt. Lai šo problēmu risinātu, ir jālādē ar strāvas avotu, kādi ir modernie lādētāji. Lādētājs mainot spriegumu "pēc programmas" nodrošina attiecīgu strāvu.

Vienlaikus brīnos par ļaudīm, kuri var atļauties iegādāties lādētāju par 4ciparu skaitli...bet hobijam jau naudu neskaita :)

daddy_j, 30.oktobris 2019, 09:30

Iedomājies vecīt!
Griežas gan ģeneratori,gan strādā saules baterejas, bet tu pats maksā vien OIK, un cītīgi, kamēr vēl nav atcēluši!
Varbūt, pats arī no tā kaut ko dabū?
Bet ir tāda vienkārša formula, kuru zēniņi, kuri mācās, zin jau vismaz 7-tajā klasē, tas ir U=IR.
Un tad nu padomā pats, ko esi te sagvelzis, ja vispār kaut ko no tā saproti.
Nekā personīga, tikai viedoklis...
30.oktobris 2019, 13:16 | links
 
Cilvēks pec būtības ir inerts uz jebkādām jaunām lietām. Jo vecāks cilvēks, jo grūtāk pieņemt jaunas lietas. Pasaule mainās un neko tur neizdarīt. :)

kkas, 30.oktobris 2019, 08:44
Ja cilvēks visu dzīvi ar to nodarbojas tad nav nekādu grūtību ar jaunā pieņemšanu bet jaunajiem ir grūtības atzīt ka arī vecais var būt labs un visu veco uzskata par nederīgu.
Viss jaunais tiek radīts lai itkā atvieglotu cilvēku dzīvi, es teiktu "lāpīt slinkumu"
Tehniskais progress ir neizbēgams bet vai tas nav arī regress mums kā homo sapieniem cerot ka visu mūsu vietā izdarīs elektronika. :))

kutis, 30.oktobris 2019, 10:21
vecais der vecam,ja lādēsi kādu AGM pa vecam,tad saīsināsi tā mūžu
30.oktobris 2019, 12:32 | links
 
eholotes.lv [30.10.19]: Daudz lielisku brīzu kopā pavadīts, bet - pienācis šķiršanās laiks. Pārdodu uzticamo, ātro un ērto copes biedru - Skeeter 190 SL kopā ar orģinālo piekabi un 2016. gada Ymaha 175 hp. Cena 20000 EUR +PVN, komplektācija utt - pa tel 29415814
Ko vietā noskatīji?
30.oktobris 2019, 12:26 | links
 
Daudz lielisku brīzu kopā pavadīts, bet - pienācis šķiršanās laiks. Pārdodu uzticamo, ātro un ērto copes biedru - Skeeter 190 SL kopā ar orģinālo piekabi un 2016. gada Ymaha 175 hp. Cena 20000 EUR +PVN, komplektācija utt - pa tel 29415814
30.oktobris 2019, 11:53 | links
 
Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?

Vigulis, 30.oktobris 2019, 10:30

Hmm, dziļizlades akumulators Yuasa Leisure 110,
vot tagad es aizdomājos, ko tas nozīmē un kā pareizi jālādē....
30.oktobris 2019, 11:42 | links
 
Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?

Vigulis, 30.oktobris 2019, 10:30

Vot tagad sāku domāt, hmm dziļizlādes ir bet nez kapec prātā nak ak akut kas skalojas ieksa...
30.oktobris 2019, 10:50 | links
 
Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?
30.oktobris 2019, 10:30 | links
 
Cilvēks pec būtības ir inerts uz jebkādām jaunām lietām. Jo vecāks cilvēks, jo grūtāk pieņemt jaunas lietas. Pasaule mainās un neko tur neizdarīt. :)

kkas, 30.oktobris 2019, 08:44

Ja cilvēks visu dzīvi ar to nodarbojas tad nav nekādu grūtību ar jaunā pieņemšanu bet jaunajiem ir grūtības atzīt ka arī vecais var būt labs un visu veco uzskata par nederīgu.
Viss jaunais tiek radīts lai itkā atvieglotu cilvēku dzīvi, es teiktu "lāpīt slinkumu"
Tehniskais progress ir neizbēgams bet vai tas nav arī regress mums kā homo sapieniem cerot ka visu mūsu vietā izdarīs elektronika. :))
30.oktobris 2019, 10:21 | links
 
Želejnieks ir mazāk jūtīgs pret dziļu izlādi, bet tam stipri nepatīk pārlāde. Ja lādētājam ir gel režīms, tad būtu vienalga, ja šādu rezīmu izvēlēties nevar, tad labāk palikt pie mazākiem ampēriem un ilgāka laika.
30.oktobris 2019, 10:17 | links
 
osscar, tas nozīmē, ka lādetājs nesajūt pieslēgtu akumulatoru. Nav objekta, nav jāstrādā. Līdz tādam stāvoklim nosēdināt svina skābes aķi nav prātīgi. reāli tam aķim ir čau.
30.oktobris 2019, 10:07 | links
 
Daddy_j nevar, nevar atļauties. Nākas piemeklēt kompromisu, vienkārši darbs tāds, var izmantot labas mantas un pavērot kā process notiek skaisti un pareizi.
30.oktobris 2019, 10:02 | links
 
Tas ir normāli, arī profi lādētajiem. Viens- aizsardzība pret otrādi pievienotām klemmēm. Otrs - lādētājam tomēr gribas zināt, kas tas ir par vājinieku 6V, 12V vai 24v. Citadi var sanākt, ka tukšu aķi visu dienu lādē ar 6V un čušs vien sanāk.

Vigulis, 30.oktobris 2019, 09:10


Tur jau tā lieta, ka varu norādīt 6 vai 12V - bet šis tāpat nieslēdzas...vecajiem ar trafu - kā iestati - tā lādē :) okir smagāki, bet tā pat. jēga no lādētāja kurš nelādē.
30.oktobris 2019, 09:53 | links
 
Es ieteiktu internetā pameklēt ražotāja mājas lapu un tur būs vispecīzākās norādes par optimālo un maksimālo lādēšanas strāvu.

Vecā metode, ka strāvai jābūt 1/10 no kapacitātes, ir universāla recepte visiem, bet ja grib pa foršo (ātri, droši) tad ir vērts palasīt par konkrētu modeli.
30.oktobris 2019, 09:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager