drunk_gnome, laiva, motors, vietējam ezeram, ko viegli pārvadāt un kājās var nostāvēt + atsauksme par Alumacraft + gumijas laivu un pellveidīgās nē. Jau ar šiem kritērijiem izklausās pēc “ātri, kvalitatīvi, lēti”, kas principā dabā kopā nepastāv.
Viegli pārvadāt, ielaist ūdenī, izcelt no ūdens un motors neprasīsies liels = mazām un vieglām laivām, tikai tādās nostāvēt būs tikpat viegli kā pellā, komforta nekāda un vietas būs maz.
Stabilitāti var iegūt ar gumijas vai RIB tipa laivu, bet ne vietu, bet tās izslēdz.
Komfotabli ir aiz stikla, viegli nostāvēt platā laivā, makšķerēt kur daudz vietas = liela, tikai tādas ielaist, izvilkt (ja nav īpaši laivai izgatavotas piekabes) grūti, kā arī motors prasās atbilstošs ar visām sekām (patēriņš, apkopes un dzenskrūves cena).
Jau par komfortu domājot, laivās ar rumpeļa vadību, pie mazākiem izmēriem ir vairāk vietas, tikai sliktākos laika apstākļos un jo vairāk cope ir atpūta, gribās aizvējā, siltumā. Savukārt aiz stikla patīkamāk, tikai vieta uzreiz mazāk, īpaši tas jūtams RIB tipa laivām, vai laivai uzreiz vēl par kārtām lielāka.
Vēl ir jautājums, kur atrodas vietējais ezers un kur plānots braukt, ir mums vietas kur tikai ar 3,7 kw (5zs) vai elektromotoriem uz ūdens var rādīties. Ja īsti nav skaidrs kas vajadzīgs, iespējams var sākt ar to kāds motors plānojas, cik zs ?
Attiecībā uz metināts vai kniedēts, CCCP laivas kuras gatavotas no alumīnija sakausējumiem - kniedēja, alumīnija un magnija sakausējuma - metināja, izņemot ir tāda Южанка-2, kas ir kniedēta, bet no alumīnija un magnija. Dotajā brīdī austrumu kaimiņi laivas izgatavo no alumīnija magnija sakausējuma, jeb tā saucamā jūras alumīnija. Šīm laivām ekspluatācijas mūžs ir vairāk saistīts ar saimnieku, nevis ar korpusa kopā stiprināšanas veidu. Vienīgais, Alumīnija sakausējums slikti sadzīvo ar citiem metāliem un sāļu ūdeni. Par CCCP laivām, tomēr šīs laivas bija paredzētas pārgājieniem un tūrismam un ir plašas diskusijas par to pielāgošanas iespējām un lietderību.
Par Alumacraft, netirgo viņus tik ilgi un tādā skaitā lai parādītos sūdzības, īpaši tādas kuras varētu nosaukt par likumsakarībām.
Pie mums otrreizējais tirgus ir nekāds, ir kas Somijā atrod savu sapņu laivu.
Jebkurā gadījumā, pirms kaut ko pērc, padomā kur glabāsi, kā pārvadāsi, pamēģini atrast iespēju izbraukt.
Viegli pārvadāt, ielaist ūdenī, izcelt no ūdens un motors neprasīsies liels = mazām un vieglām laivām, tikai tādās nostāvēt būs tikpat viegli kā pellā, komforta nekāda un vietas būs maz.
Stabilitāti var iegūt ar gumijas vai RIB tipa laivu, bet ne vietu, bet tās izslēdz.
Komfotabli ir aiz stikla, viegli nostāvēt platā laivā, makšķerēt kur daudz vietas = liela, tikai tādas ielaist, izvilkt (ja nav īpaši laivai izgatavotas piekabes) grūti, kā arī motors prasās atbilstošs ar visām sekām (patēriņš, apkopes un dzenskrūves cena).
Jau par komfortu domājot, laivās ar rumpeļa vadību, pie mazākiem izmēriem ir vairāk vietas, tikai sliktākos laika apstākļos un jo vairāk cope ir atpūta, gribās aizvējā, siltumā. Savukārt aiz stikla patīkamāk, tikai vieta uzreiz mazāk, īpaši tas jūtams RIB tipa laivām, vai laivai uzreiz vēl par kārtām lielāka.
Vēl ir jautājums, kur atrodas vietējais ezers un kur plānots braukt, ir mums vietas kur tikai ar 3,7 kw (5zs) vai elektromotoriem uz ūdens var rādīties. Ja īsti nav skaidrs kas vajadzīgs, iespējams var sākt ar to kāds motors plānojas, cik zs ?
Attiecībā uz metināts vai kniedēts, CCCP laivas kuras gatavotas no alumīnija sakausējumiem - kniedēja, alumīnija un magnija sakausējuma - metināja, izņemot ir tāda Южанка-2, kas ir kniedēta, bet no alumīnija un magnija. Dotajā brīdī austrumu kaimiņi laivas izgatavo no alumīnija magnija sakausējuma, jeb tā saucamā jūras alumīnija. Šīm laivām ekspluatācijas mūžs ir vairāk saistīts ar saimnieku, nevis ar korpusa kopā stiprināšanas veidu. Vienīgais, Alumīnija sakausējums slikti sadzīvo ar citiem metāliem un sāļu ūdeni. Par CCCP laivām, tomēr šīs laivas bija paredzētas pārgājieniem un tūrismam un ir plašas diskusijas par to pielāgošanas iespējām un lietderību.
Par Alumacraft, netirgo viņus tik ilgi un tādā skaitā lai parādītos sūdzības, īpaši tādas kuras varētu nosaukt par likumsakarībām.
Pie mums otrreizējais tirgus ir nekāds, ir kas Somijā atrod savu sapņu laivu.
Jebkurā gadījumā, pirms kaut ko pērc, padomā kur glabāsi, kā pārvadāsi, pamēģini atrast iespēju izbraukt.
27.janvāris 2020, 23:18 | links