Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Ko nu demagoģē, pat Jānītim skaidrs, kas ir lēts un, kas dārgs, uz kopējā tirgus fona, kur nu vēl turgotājam, kas sevi sauc par LV tirgus bigbait pionieriem.
23.februāris 2020, 21:48 | links
 

Ar kādiem līdzekļiem rēķinājies? Kāts + Spole + aukla + pavadas/karabīnes/griezuļi. Katram sava izpratne par dārgu/lētu komplektu.
23.februāris 2020, 20:45 | links
 
Bet palúkojot katalogu nekâ léta neredzãs!
Šmuki nav, bet...
23.februāris 2020, 20:23 | links
 
Nu, ja tā atbildēja, tad gan viņi nesmuki rīkojās.
23.februāris 2020, 20:18 | links
 
Garažā pie mārča tā ir normāla parādība! :D
23.februāris 2020, 20:16 | links
 
Nesmuki nu dien skan...
23.februāris 2020, 20:04 | links
 
Publisks FUJ Eholotes.lv

Situācija tāda - vēlos pamēģināt big baitu, tāpēc nolēmu iepirkt sev komplektu. Neuzskatu, ka pirmajam komplektam būtu jāiegulda lieli finansiālie līdzekļi.


Zvanu iepriekšēja dienā un jautāju, vai ir kaut kas lēts no kātiem? Veikals atbild - Jā, brauciet skatīties! Nākamajā dienā speciāli agri no rīta pirms darba braucu ar sabiedrisko transportu no Juglas uz Krasta ielu, ceļā pavadot stundu turp un stundu atpakaļ, lai apskatītu iepriekš minētos kātus. Ieejot veikalā, pajautāju, vai varētu palīdzēt ar kātu izvēli, pārdevējs teica, ka tūlīt atnāks cita persona un pastāstīs par tiem. Veikalā gaidīju 15 minūtes. Kad atnāca minētā persona, saņēmu atbildi - “Mēs te lētus sūdus netirgojam, nezinu, kam Tu esi zvanījis. Nopirksi lētu, Tev salūzīs, bez naudas te vari nebraukt, kā tu iedomājies makšķeri pirkt pa lētu naudu...”

Principā tiku apmānīts un nolamāts. Visa diena sabojāta.
23.februāris 2020, 19:48 | links
 
Tas nebija Tev domāts.

Par cenu kāpumu piekrītu, svini arī katru reizi dārgāki šķiet
, bet ko padarīt
22.februāris 2020, 06:59 | links
 
Nu jau te aizsākās diskusija!
Abavniek, izteicu savu viedokli, diemžēl manai dvēselītei tas baigo skādi nenodarīja un baigi jāsaņemas nebij, lai šeit kko ierakstītu... :) kaut gan jau zināju, ka ierakstot šeit nāksies saņemt kkādus stulbus komentārus.. un varbūt izlasi kārtīgi, ne jau tikai par pārdevēju izteicu savu viedokli.. kā jau vīri te saka, vienam patīk tā, otram tā... par visu šo ļoti precīzi izteicās jig.lv un diametrs, tā tam jābūt :)
22.februāris 2020, 00:26 | links
 


Ir otra galējība, kad klients meklē, bet darbinieks iegrimis savās darīšanās ...
Ja godīgi, zinām, ka lielā preču klāstā daudzi savu kāroto preci atrast nevar. Un piedāvāto palīdzību uzskatīt par personīgu apvainojumu nevajadzētu. Bieži copes veikalos pārdevēji paši ir copes entuziasti un profesionāļi. Nu vienīgi, sniedzot padomus, ja aizvaino patmīlību par pasaulē labāko copmani, nu tad atvainojiet ... Psihologs un Aliexpress tad var palīdzēt ...
21.februāris 2020, 22:36 | links
 
Visu var saprast - mazums, pārdevēju kas nomāc. Nekad neņemu ļaunā šķietami nelaipnumu, bet, nu, ir dažs labs liela zīmola veikals Rīgā, kurā vienmēr šķiet, ka esi pārdevējam ko nozadzis... Un iepērkos es tur bieži, jo pa ceļam vasaras sezonā.
Šā vai tā - aicinu būt saprotošiem abām pusēm ;)
21.februāris 2020, 22:34 | links
 
Te arī izpaužas tas pārdevēja profesionālizms! Just, kad klientam ir nepieciešama palīdzība un tikai tad piedāvat to, ja klients nav pats lūdzis. Nevis tiko ienāk veikalā, tā uzreiz labdien, ...ko piedāvāt utt. Ir būts tādas bodēs...izvairos tur atgriezties. Man nepatīk tāda uzbāzība.
21.februāris 2020, 22:31 | links
 


Strādāju datorveikalā. Cenšos neuzbāzties, bet cilvēki ir lepni, bieži vien pirmoreiz ienākuši, grib atrast paši. Tāpat copes veikalos - katrā ir savs iekārtojums, savs preču izvietojums... Un zābakos ieliktus vizuļus vai barības pakas neatradīsi. Tā bieži ir - ienāk, skatās vienā punktā, bet palīdzību negrib, grib paši atrast ... Ja kas Tukumā copes veikalos viss rullē - gan pats var apskatīties, gan profesionāli palīdz, ne tikai vienā, bet visos veikalos. Nopirki spoli un auklu, ir iespēja uztīt. Ja ļaudis ir savā vietā, vienmēr prieks. Paldies viņiem :)
21.februāris 2020, 22:05 | links
 
Personīgi man ļoti nepatīk, pat besī, kad pārdeveji bāžas virsū ar saviem "lūdzu" vai "shto ishem". Ja man ko vajag vai nevaru atrast, jautaju, bet ja nāk klāt un bāžas virsū... nu nē!
21.februāris 2020, 21:32 | links
 
Par discountu jau kuro reizi teikšu, man viss patika. Bieži tur neesmu, tagad nesen biju tik pirmo reizi jaunajā adresē. Plašs, likās šis tas mazāk, bet gan jau tāds iespaids, jo pirms tam bodīte bija pārbāzta ar precēm . Beigās paņēmu cūku oriģinālo ( bik pārsteidza, ka arī tādas piedāvā) un standarta svinu krājumus.

Jau kuro reizi aizdomājos, kas jānodara tai dvēselītei, lai tik stipra nepatika rastos pret veikalu, pārdevēju utt, lai vēl saņemtos un par to ierakstītu kaut ko forumā :D
21.februāris 2020, 21:05 | links
 
Man ar discount veikalu ir tikai pozitīva pieredze. Neviens neuzbāžās. Vari mierīgi izstaigāt bodi visu pārcilāt un izpētīt. Ja slinkums meklēt, tad uzjautāju. Nekad neesmu sajutis negatīvu attieksmi.
21.februāris 2020, 20:47 | links
 


Tā kā kautkādas cacas, vai pat trakāk! Pats nevari pajautāt pārdēvējam to kas intresē? Kad eju veikalā, zinu ko vajag. Ja nevaru atrast, eju un prasu. Nekādu problēmu. Pārdevējs tavas domas nolasīt nevar. Tas, ka tu domā savādāk, jau ir tavas problēmas.
21.februāris 2020, 20:37 | links
 
Pa lielam jau visur ir ok!
Viss jau ir atkarigs no tã ar kãdu mérki esi atnãcis! Nu neatceros ka jel kãdã bodé bútu problémas bijušas!)))
Bet Ja esi múžígi ar kreiso kãju no gultas izvélies un atnãcis izgãzt savas negãcijas uz pãrdevéju tad nekur naf labi! Nu tã, kaut kã.
21.februāris 2020, 15:08 | links
 
Pa lielam, jau viss ir bumbās, un komunikācija atkarīga no paša pircēja jeb klienta. Ne katru reiz ejot bodē, ejam ar mērķi pirkt. Jokojot saku: Ekskursija! Tik atgriežoties limuzīnā pensija kaput!
Vispār jau Avotenes Gunča lāga zēns, lauķiem labas atlaides piespēlē!
Ar smaidu mūlī un labestīgu labdien, atver visnoslēgtākos un sevī iegrimušos!
Savulaik pie mana novadnieka Ingusa, tas kurš, ja nemaldos, Raiha apakšīrnieks bija, dzērām kafiju cienājām cits citu ar līdzatnestiem kārumiem un vadījām brīvbrīžus aizrautīgās sarunās. Viss jau OK, tik tai bodē nekā tāda lāga pērkama nebija. Un vieta, kurai lielie kuģi iet garām un mazie nepiestāj.
21.februāris 2020, 13:28 | links
 
Cilvēki ir ļoti dažādi, vieni vēlas lai ar tiem aktīvi komunicē, citi nevēlas, ar visdažādākām gradācijām pa vidu. Jārespektē katra īpanības. Mums pārdevējam puslīdz standarta procedūru instrukcija ir tāda. Pirmkārt, sasveicināties, tā ir elementāra pieklājība. Otrkārt pajautāt kaut ko apmēram tādu "Jums kaut ko palīdzēt? Vēlaties ko konkrētu atrast?" Ja atbilde noliedzoša, tipa vēlos pats apskatīties kas ir vtml. , tad pateikt "Jā protams. Ja rodas kādi jautājumi vai nevarat ko atrast, tad droši jautājiet". Tad likt cilvēku mierā, varbūt vienīgi, ja sāk pastiprināti pētīt lietas, kur parasti tomēr ir nepieciešama konsultācija (spiningi, spoles, dažreiz auklas), tad pēc kāda brīža var vēlreiz uzdot jautājumu vai nevajag ko pastāstīt parādīt. Mazo veikalu priekšrocība jau kā reizi ir tas, ka normālajos parasti strāda patiešām kompetenti pārdevēji konsultanti, kas spējīgi sakarīgi kaut ko paskaidrot (protams tāpat ne visu, visu zināt nevar neviens), nevis tikai kasieri, kā pašapkalošanās tipa veikalos, kas tikai apstrādā klienta paša grozā savākto preci, bet konsultēt nav viņu uzdevums.
21.februāris 2020, 10:25 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager