garantijām utt. jau ir tīri pircēja un pārdevēja attiecības, kurās apmaksas sistēma nejaucas.
zaraza, 30.maijs 2020, 11:11
Man ir palīdzējis daudzos gadījumos.
Vispirms ir jāsazinas ar ar pārdevēju.
Ir Help center utt.
Tikai nedrīkst slinkot un klusēt.
Atnāca brāķis elektromotors no UK.
Dabūju visu naudu atpakaļ bez problēmām atšķirībā no LV,D
Ilgi nesūtija ādas tupeles 5 pairs.
Arī visu dabūju,pat tupelītes.
Vai ir vērts vai nav to jāizlemj pašam.
Ne vienmēr klusēšana ir zelts.
DSV, 30.maijs 2020, 11:35[/quote]
Par tupelītēm, ja nesūta, tad , protams, ka PayPal aizsargās, to viņi kontrolē, ka Par elektromotora brāķi tur normāls pārdevējs arī bez PayPal visu atrisinās, bet nu tā ir pārdevēja godaprāta un brīvas gribas jautājums, šajā gadījumā, ja pārdevējs nepiekristu, tad PayPal uz savu galvu refundu netaisītu. Bet te stāsts par loģistikas riskiem, ja prece mehāniski bojāta pārvadāšanas laikā vai pat nav saņemta. Man čomam bija gadījums (pats gan nolohojās), ka prece no veikala izsūtīta uz adresi UK, kur dzīvo vairāki cilvēki, nu i kāds jenots parakstīja kurjeram papīru un ievilka nāsīs ar galiem - PayPal čomu pasūtīja, ir pierādījums, ka prece izsūtīta un saņemta, tālāk griezieties policijā.