Paldies par atbildēm!
Pasmelšos youtube infu un tad tikai jadodas eksperimentēt.
Pasmelšos youtube infu un tad tikai jadodas eksperimentēt.
5.maijs 2020, 12:56 | links
Ar 9.9 merku arī 4m pūsli rauj glisē sekunžu laikā ar diviem večiem, bāku un štrumiem :) esot vienam laivā ar puss ručku to pašu var sasniegt :)
Vajag tikai ļaivu ar ķīli, pareizu motora sagāzumu, un tranča regulējumu un nebūs jālēkā uz laivas purna :D
gaca124, 5.maijs 2020, 11:04
Varbur vari apskaidrot vai iemest kādu resursu kurš nebūs krievu val., kāds ir pareizs sagāzums un tranča regulējums, pats nesen iegādājos 9.9hp merkūru un 3.6m pūsli ar piepūšamo ķīli. glisē ceļ, bet japagaida kādas 10 - 15 sec kamēr purns nosēžas, tad max ātrums ap 25-27km/h.
Brīvdienās braukšu izmēģināt dažādas variācijas kā visu pareizi sakārtot, bet vrb varat padalīties ar pieredzi vai resursiem.
citizen, 5.maijs 2020, 11:44
Ar 9.9 merku arī 4m pūsli rauj glisē sekunžu laikā ar diviem večiem, bāku un štrumiem :) esot vienam laivā ar puss ručku to pašu var sasniegt :)
Vajag tikai ļaivu ar ķīli, pareizu motora sagāzumu, un tranča regulējumu un nebūs jālēkā uz laivas purna :D
gaca124, 5.maijs 2020, 11:04
Artx2 [14m]: cibins [8:40]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:10
Tieši tā!
Bet praktiski tu luter staigā apkārt nošmucējies un 3m laivu ar 5hp motoru lai dabūtu glisē, lēkā pa laivu, rausti ātrumus un ķer vilnīšus, kad citi džeki ar tādu pašu ekipējumu bez problēmām brauc! :)))Brauc te vienīgi tu ar muti. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:17
Artx2 [05.05.20]: cibins [8:40]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDDBrauc te vienīgi tu ar muti. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:10
Tieši tā!
Bet praktiski tu luter staigā apkārt nošmucējies un 3m laivu ar 5hp motoru lai dabūtu glisē, lēkā pa laivu, rausti ātrumus un ķer vilnīšus, kad citi džeki ar tādu pašu ekipējumu bez problēmām brauc! :)))
cibins [8:40]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
Zorge07, 5.maijs 2020, 10:10
cibins [05.05.20]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Tāpēc jau ir : teorētiķi un praktiķi, tie kuriem ir reāla pieredze. :) Tas tāpat kā augstskolu pasniedzējiem ekonomikā, teorētiski visiem vajadzētu būt miljonāriem. :DDDD
cibins [05.05.20]: Varbūt kāda cūcene, bet man ar dulkan325 un tohatsu5 nekad nekādu problēmu ar glisi nav bijis, dod gāzi, uz brīdi paliecas uz priekšu un aiziet. Nekad neesmu interesējies par plāksnēm, savērsumiem utt. Ja visu kopā sarēķina- laiva 57, motors 27, ārējā bāka ap 10, enkurs, copes piederumi arī vismaz 10, pats zābakos 100, kopā zem 200 nekādi. Tā ka tā formula 1hp=30kg nav universāla.Ātrumu neesi mērijis?:)
ZMA [Vakar]: Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .Palasu te tukšpļūtītāju teorētiķu tekstus un ņirgt gribās.
Pašam ir 300 bush , tais gados svēru +\- 80kg un pirmais motors arī bija 5zs
Honda.
Kā es sākumā mocijos kamēr sapratu, kā izcelt glisē. Jo dodot ručku līdz galam purns pa gaisu , bet pats gandrīz uz muguras ūdenī bet neceļas glisē. Tad nu jāsaprot trīs lietas. Sākot braukt ir pirmkāt pret vilnīti/ ja lieli viļņi tāpat neizcelsi/ tas ideālā variantā, ručku līdz pusei , tad jāmet nost, laiva no tā tā kā izceļas, tad jāpabīdās uz priekšu un ručku līdz galam un ceļas laiva glisē un mauc to gabalu kur gribēji.
Šobrīd gan jau ir lielāks svars ,motors ir 10zs , bet laiva tā pati un arī glisē izcelšanās princips joprojām tas pats, tikai vieglāks un ceļ mūs divus tik priekšējam arī sākumā uz priekšu jāliecas, un kad izceļ tad cepures un matus rauj no galvas nost. :)
Tā lūk, bet plikai d..... ir politikas sadaļa.
Zorge07, 5.maijs 2020, 07:19
ZMA [Vakar]: Labvakar, Eksperti !
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .Palasu te tukšpļūtītāju teorētiķu tekstus un ņirgt gribās.
Pašam ir 300 bush , tais gados svēru +\- 80kg un pirmais motors arī bija 5zs
Honda.
Kā es sākumā mocijos kamēr sapratu, kā izcelt glisē. Jo dodot ručku līdz galam purns pa gaisu , bet pats gandrīz uz muguras ūdenī bet neceļas glisē. Tad nu jāsaprot trīs lietas. Sākot braukt ir pirmkāt pret vilnīti/ ja lieli viļņi tāpat neizcelsi/ tas ideālā variantā, ručku līdz pusei , tad jāmet nost, laiva no tā tā kā izceļas, tad jāpabīdās uz priekšu un ručku līdz galam un ceļas laiva glisē un mauc to gabalu kur gribēji.
Šobrīd gan jau ir lielāks svars ,motors ir 10zs , bet laiva tā pati un arī glisē izcelšanās princips joprojām tas pats, tikai vieglāks un ceļ mūs divus tik priekšējam arī sākumā uz priekšu jāliecas, un kad izceļ tad cepures un matus rauj no galvas nost. :)
Tā lūk, bet plikai d..... ir politikas sadaļa.
Zorge07, 5.maijs 2020, 07:19
ZMA [04.05.20]: Labvakar, Eksperti !Palasu te tukšpļūtītāju teorētiķu tekstus un ņirgt gribās.
Vakar uzliku jauno Yamaha 5-ZS ar iso kāju uz Gladiator 300 laivu. Pabraukāju vairākas stundas ar maziem apgr. kā ir rakstīts instrukcijā un pēc tam pamēģināju uz pilno , laiva neiet , uz “ glisi” iziet neizdevās , ātrums 10 km/st. maksimums. Viens pazīstams pateica ka tā arī un būs kamēr neaizvedīšu servisā pēc “ apkatkas”, it ka neveras vārsts uz pilno lai tādi ka es nesabojā dzinēju uzreiz . Vai tas varētu būt taisnība vai ir jāmeklē citur problēmu ( tranča augstums vai vēl kaut kas ). Paldies par uzmanību .