Laivas un to motori

Slaido normāli apsēdināja!

Ezs87, 22.maijs 2020, 10:19


Taisnība, atsēdināja gan
22.maijs 2020, 16:05 | links
 
tie ir Minnkotas motori YAMAHA krāsā

Wow, Yamahai ir arī elektromotori! Ir kādas atsauksmes par šiem?

VilnisL, 22.maijs 2020, 12:22
22.maijs 2020, 13:13 | links
 
Wow, Yamahai ir arī elektromotori! Ir kādas atsauksmes par šiem?
22.maijs 2020, 12:22 | links
 
ko tas nozīmē ?

Slaido normāli apsēdināja!

Ezs87, 22.maijs 2020, 10:19
22.maijs 2020, 11:32 | links
 
Slaido normāli apsēdināja!
22.maijs 2020, 10:19 | links
 
5 gadi
https://yamaha.lv/product-lv-lv/laivu-motori/50-200zs/f60fetl/

Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.

ZobensArnis, 21.maijs 2020, 20:59


Kas tie par murgiem par 5 gadu garantiju? Kam? Yamahai ir divi gadi privātpersonām, ASV laikam 3 gadi.

Slaidais, 21.maijs 2020, 23:07[/quote]
22.maijs 2020, 07:54 | links
 
Slaidais [21.05.20]: Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.

ZobensArnis, 21.maijs 2020, 20:59


Kas tie par murgiem par 5 gadu garantiju? Kam? Yamahai ir divi gadi privātpersonām, ASV laikam 3 gadi.[/quote]Yamaha privātpersonām ir 5 gadu garantija!
..ja veic apkopes pie viņiem!5hp apkope 43e :)
22.maijs 2020, 06:42 | links
 
Arni, ja tu te sevi pozicionē kā Selva oficiālu pārstāvi, tev vajadzētu zināt, ka nedrīksti muldēt un plātīties, ka Selva ir tā pati Yamaha. Ļoti viegli vari padirst savu autorizētā pārdevēja statusu. Ja tev tāds ir, protams.
21.maijs 2020, 23:10 | links
 
Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.

ZobensArnis, 21.maijs 2020, 20:59[/quote]

Kas tie par murgiem par 5 gadu garantiju? Kam? Yamahai ir divi gadi privātpersonām, ASV laikam 3 gadi.
21.maijs 2020, 23:07 | links
 
 
 
 
kkas [21.05.20]: Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.
Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.
21.maijs 2020, 20:59 | links
 
Sveiki copmaņi, vai kāds nepārdod laivu Kazanka? Laikam baigais deficīts. Ja ir kāda informācija , padod ziņu. Paldies.
21.maijs 2020, 20:57 | links
 
Sveiki vīri,ir doma pirkt gumijas laivu,bet pats nēsmu liels lietpretējs,varbūt kāds var ieteikt kādu variantu,ap 300e!? Paldies jau iepriekš!
21.maijs 2020, 18:06 | links
 
Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.

kkas, 21.maijs 2020, 17:14


jā, protams. Viena no pašām dārgākajām lietām jebkurā tehnoloģiskajā ražošanā ir kvalitātes kontrole un standartu atbilstības, sertifikācijas utt. Ja pēc standarta teoŗetiski identiskas detaļas pielaide, , teorētsikam piemēram ir 0.001mm a pēc cita standarta tai pašai detaļai 0.01mm, tad kā domājiet kuras detaļas versijas pašizmaksa būs augstāka - kam nepieciēsama precīzāka aparatūra, precizāka un biežāka kalibrācija, mezglu nomaiņa, kam lielāks atbiruma (kas maksā naudu) procents (kurš ir jebkurā mehānikā, neatkarīgi no ražotāja krutuma)?
Otra lieta, kas ļoti būtiski ietekmē cenu ir garantijas terminš un nosacījumi.
21.maijs 2020, 17:38 | links
 
Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.
21.maijs 2020, 17:14 | links
 
Tas jau vēl nav tralākais, ka ražo vienādas lietas zm dāzādiem zīmoliem un par dazādu ciparu. Trakāk man liekas, ka azināti ražo vienu produktu bet pēc tam to "sagraiza" un sadala n-modeļos cenās.
Jebkuram ražotājam vienkāršak un lētāk ir uztaisīt 1 labu un pārbaudītu modeli, nevis 10, ražošanas unifikācija - viens materiāls detaļas, aparatūra, kalibrācija utt.
Bet sākas problēmas ar klientu dažadību - viens grib lētāko, cits noetiktā budžetā līdz x, cits pašu krutāko, cits price/performance, vēl kādam vienalga, ka tik labāk kā kaimiņam utt. Vot i taisa kosmētiskas un dizainiskas izvirtības, apzināti liek ierobežotājus un atslēdzējus uz jau pamatā esošam funkcijām utt.

Nu piemēram IT dželžos viena modeļa ietvaros cietie diski rūpnīcā ir pilnīgi vienādi - to vai tas būs 500 vai 2TB nosaka vienīgi uz cik sākotnēji noformatē. Liekas neloģiski, kāda vella pēc neuztaisīt uz stabilu maksimumu, nenoteikt vienu adekvātu un loģisku cenu un viss. A ne vella, ar cipariem pierādīts, ka bez produktu dispersijas/sortimenta un cenu diversifikācijas sausajā atlikumā nopelna būtiski, pat vairākas reizes, mazāk. A kāpēc nopelnīt mazāk, ja, biki pačakarējoties, var vairāk? nu nav tak idioti...

Un tādu piemēru visās nozarēs kaudzēm...

zaraza, 21.maijs 2020, 16:03

+++
21.maijs 2020, 17:03 | links
 
Tas jau vēl nav tralākais, ka ražo vienādas lietas zm dāzādiem zīmoliem un par dazādu ciparu. Trakāk man liekas, ka azināti ražo vienu produktu bet pēc tam to "sagraiza" un sadala n-modeļos cenās.
Jebkuram ražotājam vienkāršak un lētāk ir uztaisīt 1 labu un pārbaudītu modeli, nevis 10, ražošanas unifikācija - viens materiāls detaļas, aparatūra, kalibrācija utt.
Bet sākas problēmas ar klientu dažadību - viens grib lētāko, cits noetiktā budžetā līdz x, cits pašu krutāko, cits price/performance, vēl kādam vienalga, ka tik labāk kā kaimiņam utt. Vot i taisa kosmētiskas un dizainiskas izvirtības, apzināti liek ierobežotājus un atslēdzējus uz jau pamatā esošam funkcijām utt.

Nu piemēram IT dželžos viena modeļa ietvaros cietie diski rūpnīcā ir pilnīgi vienādi - to vai tas būs 500 vai 2TB nosaka vienīgi uz cik sākotnēji noformatē. Liekas neloģiski, kāda vella pēc neuztaisīt uz stabilu maksimumu, nenoteikt vienu adekvātu un loģisku cenu un viss. A ne vella, ar cipariem pierādīts, ka bez produktu dispersijas/sortimenta un cenu diversifikācijas sausajā atlikumā nopelna būtiski, pat vairākas reizes, mazāk. A kāpēc nopelnīt mazāk, ja, biki pačakarējoties, var vairāk? nu nav tak idioti...

Un tādu piemēru visās nozarēs kaudzēm...
21.maijs 2020, 16:03 | links
 
tieši tā

SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.

tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?

svens76, 21.maijs 2020, 12:23
21.maijs 2020, 15:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager