zobrats [21.07.20]: Nu un ko tad no šī ļeņina mazbērna stāsta var izlobīt?Ka tev jāmācās valoda, vai meklē sev saprotamā, ja šajā neder.
21.jūlijs 2020, 21:30 | links
zobrats [21.07.20]: Nu un ko tad no šī ļeņina mazbērna stāsta var izlobīt?Ka tev jāmācās valoda, vai meklē sev saprotamā, ja šajā neder.
Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.
Davis-Di [Vakar]: Kādam varbūt ir ieteikumi.
Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.
Jurik, 20.jūlijs 2020, 15:07
Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).
Jonius, 20.jūlijs 2020, 20:00
gonzalless [20.07.20]: Jonius [34m]: zaraza [17:56]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.Precīzāk vietu nevar.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).Izlasām kārtīgi CSDD mājās lapu, nav tur tādas info, ka 36.8kw nav jāregistrē. Virs 3.7kw visi motori ir jāregistrė.
Var lūdzu precizāk vietu kur motoru registrāciju neviens nepārbauda?
Jonius [20.07.20]: zaraza [17:56]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.Izlasām kārtīgi CSDD mājās lapu, nav tur tādas info, ka 36.8kw nav jāregistrē. Virs 3.7kw visi motori ir jāregistrė.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Manā pusē ne viens neko nepārbauda un protokolus neraksta.
Rīdzinieki gan jau labāk zina :))))jums visu skaidro ātri un dārgi:)).
zaraza [20.07.20]: Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.Diezgan jocīgi kad rakstītais atšķirās no teiktā. CSDD arī atradu tādu teikumu, ka nav obligāti jāreģistrē līdz 36.8kw.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
ir jābūt reģistrētam visam virs 3,7kw, policija ātri un dārgi paskaidros... :D
Nu ir tur tizls formulējums,es kādreiz speciāli CSDD interesējos... Pēc formulejuma tur it kā ir izņēmums, ka "Izmaiņas nereģistrē, ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim īslaicīgi izmanto citu uzkarināmo motoru (kas nav norādīts reģistrācijas apliecībā), kura jauda nepārsniedz 36,8 kW", bet kā man paskaidroja, tad tas nenozīmē, ka motoram nav jābūt jau reģistrētam kopā ar laivu vai bez tās...
Tur tālākais teksts bija, ka Ja mazizmēra kuģošanas līdzeklim izmantojamā uzkarināmā motora jauda ir lielāka par 36,8 kW, tā izmantošanas tiesības persona apliecina ar attiecīgu Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegtu reģistrācijas apliecību vai izziņu par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību" Nosacīti pēc loģikas it kā izrietētu ka mazākiem 36,8 kW nevajag, bet, kā man paskaidroja, izmantošanas tiesību apliecinājumam juridiski nav nekāda sakara ar reģistrāciju, reģistrētam jābūt, vienkārši virs 50HP , ja grib kārt motoru uz vairākām laivām, tad obligāti jābūt tam atseviķi reģistrētam, a ja mazāk, tad var iztikt ar reģistrācijas apliecību no citas laivas, kurai tas motors ieraktīts kopā ar laivu.
Kengurs24 [20.07.20]: ..Tak aizbrauc un salabo..Kur Tu kopš otrā pasaules kara esi redzējis ebreju ar lāpstu rokā!? Es ar padomu palīdzēšu :)
Jurik [20.07.20]: Kengurs24 [16:47]: Jurik [15:07]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.Tak aizbrauc un salabo
Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Pa manam tā šaiba griezīsies gan,tikai vajag pievīlēt skrūves galu!:DĶengur! Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...
Jurik [20.07.20]: Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...
Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.
Jonius, 20.jūlijs 2020, 16:09
Kengurs24 [20.07.20]: Jurik [15:07]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.Ķengur! Tu pārāk dziļi esi iegājis BB tēmā...
Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Pa manam tā šaiba griezīsies gan,tikai vajag pievīlēt skrūves galu!:D
Jonius [20.07.20]: nelietotaajs [15:29]: Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?Atkal jālasa šīs aplamības. Bet nekas, valsts budzetam nauda no sodiem ar ir vajadzīga:)
janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15
Un dzinējam līdz 5hp nav jābūt piereģistrētam. Piereģistrētai motorlaivai liec virsū, kādu vien dzinēju vēlies un ļauj laivas tehniskie dati.Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.
Jurik [20.07.20]: Davis-Di [12:59]: Kādam varbūt ir ieteikumi.Tur tak nav sitiena atvēzienam vietas,un šaiba ir kā bļoda!kas nemaz lielāku āmura galvu nelaiž klāt!
Minikota elektromotoram , krīt nost tā šeiba, kas ir skrūves galā lai piestiprinātu motoru pie tranča.
Mēģināju ar āmuru galu pataisīt platāku nekas baigi nesanāca, krīt nost vienalga.Tev nevajag placināt, bet nobaulēt kantīti kā sēnei. Sit ar āmuru nevis pa 'pieri', bet pa kantītēm. Sākumā patrennējies uz kādu alumīnija vai kapara stienīti, lai saprastu kā tas darās. Vēl vari ar metāla zāģīti pa diametru iezāģēt gropi un uzlikt sprostgredzenu. Ķengura variants šai gadījumā ir neforš ar to, ka ķīlējot tā plāksnīte vairs negriezīsies attiecībā pret skrūvi un bojās tranci.
nelietotaajs [20.07.20]: Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?Dzinējam līdz 50 hp nav jābūt reģistrētam.
janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15
Un dzinējam līdz 5hp nav jābūt piereģistrētam. Piereģistrētai motorlaivai liec virsū, kādu vien dzinēju vēlies un ļauj laivas tehniskie dati.
Sveiki. Ja laiva ir piereģistrēta Csdd kā motorlaiva, bet motoru man iedos draugs, es taču varu mierigi braukt? Nav obligāti motorlaivai jābūt piereģistrētam dzinējam?
janchuks, 20.jūlijs 2020, 15:15