Kamēr līst, jāmuld. Tuvojas vēlēšanas un man riebj reklāma, it īpaši slēptā. Tie ieziepētākie ir izpīpējuši kārtējo veidu kā apiet likumu, lai nebūtu jāliek bļembaks "reklāmraksts".
Lūk, piemērs. DELFos ir pārpublicēts tiešām slavena fotogrāfa Valta Kleina raksts tiešām prestižā intelektuāļu žurnālā Rīgas laiks. Profesionāļa filosofiskas pārdomas par portretu, bļeģ.
Tad, lūk! Faktiski pirmajā rindkopā parādās konkrēta Huj-avejī telefona modeļa numurs, un pāris teikumus priekšā un pakaļā pielīmēti dažādi saldi atslēgas vārdi "intelekts", "satriecošs", "ievērojams".
Voaļā! Pirmais iespaids ir radīts. Un tas ir labs! Un pat ja pārējais rakstā ir totāla šļura un neuzmanīgajiem pat liksies "viedi vārdi", tas vairs nav būtiski.
Tuvojās vēlēšanas. Ieziepētie kļūst aizvien glumāki. Mācamies "lasīt pa jaunam", jo "eksperti" un "domu giganti" ar lielu varbūtību ir jau laicīgi uzpirkti.
https://www.delfi.lv/news/versijas/valts-kleins-rigas-laiks-satriecosais-puveklis.d?id=52318833
