Laivas un to motori

Moš kādam interesē - uz tirdziņu laiva OBJ-M - alumīnija, ražota psrs kkādā aviācijas rūpnīcā, vairāk kā pastaigu laiva, copei bez modificēšanas nebūs baigi ērtā. Komplektā ar russobalt piekabi. Laiva un piekabe reģistrētas csdd.
Bez motora.
https://www.ss.com/msg/ru/transport/other/the-sailing-charter/motorboats/aajlg.html
4.septembris 2020, 12:38 | links
 
Sveiki kādam ir bijusi saskarsme ar poverboat ? https://www.fishmaster.lt/copy-of-powerboat-475 Ja ir tad ko labu varat pateikt ?
4.septembris 2020, 11:05 | links
 
ja gumijas laiva visu sezonu 24-00 stāv ūdenī un saulē, tad šuves degradējas, materiāls mazāk. savādāk tur nav kam bojāties. man ir Bush ar cieto tranci 7 gadus, katru reizi saloku somā, man liekas vēl tagad kā jauna smaržo. katrā ziņā materiāls neizskatās saguris.
3.septembris 2020, 23:14 | links
 
Gribēju painteresēties cik ilgs mūžš aptuveni ir gumijas laivām, runa iet par bush vai dulkan. Jo skatoties ss sludinājumus pilns ar laivām ap 2006-2012 kurām cenu starpība salīdzinot ar jaunu ir līdz 400 eiro, liekas kautkā pārāk mazs tas cenas kritums

Driftingo, 3.septembris 2020, 22:26

Par laimi vai nelaimi, tas mūžs ir ilgs :) (ja mērķtiecīgi nemēģina laivu iznīcināt) Un līdzīgi, kā ar automašinām, vecie modeļi ir ilgspēlējošāki. Ir 2010 g Bush Kaiman 360- tā arī neredzu iemeslu, ka būtu nepieciešamība mainīt.
3.septembris 2020, 22:35 | links
 
Gribēju painteresēties cik ilgs mūžš aptuveni ir gumijas laivām, runa iet par bush vai dulkan. Jo skatoties ss sludinājumus pilns ar laivām ap 2006-2012 kurām cenu starpība salīdzinot ar jaunu ir līdz 400 eiro, liekas kautkā pārāk mazs tas cenas kritums
3.septembris 2020, 22:26 | links
 
man merkūram vienreiz bija šāds kadījums - maigi ar standziņām pakalpēju pa karbuli un viss bija bumbās ..
31.augusts 2020, 14:45 | links
 
Pludiņš kamerā iestrēdzis.
31.augusts 2020, 14:35 | links
 
Kas var būt pa šaizi ja pēc motora iedarbināšanas caur karburātoru sāk dzīt ārā benzīnu? - nu tā diezgan pamatīgi. Cik pats saprotu tad jājauc ārā un jātīra karburātors, vai var būt kas cits pie vainas?
31.augusts 2020, 14:34 | links
 
Varbuut kads zin kur var pratig saremonteet suzuki DT-65 47.7kw

radars8, 28.augusts 2020, 09:23

vimmo? viņi ar suzuki ņemas, pats tur motoru pirku.
28.augusts 2020, 23:40 | links
 
Varbuut kads zin kur var pratig saremonteet suzuki DT-65 47.7kw
28.augusts 2020, 09:23 | links
 
Ekspertai man sako, kuri Ukrainos valtis bus geresnė STURM ar AVIKS? Manau, kad žinau lygį ir kokybę.
27.augusts 2020, 17:59 | links
 
Paldies, uzzināju....
26.augusts 2020, 21:41 | links
 
Kungi! Vai kads zina, kurš ražo laivu "Lielā līdaka"?
26.augusts 2020, 14:39 | links
 
Ja tik vien bēda, kā noripināt pa slipu, viennozīmīgi - cietkorpusa.
26.augusts 2020, 14:15 | links
 
Laivu paredzēts glabāt pie ezera laivu novietnē (bet ne ūdenī) - nav paredzēts ne to vest, ne jaukt ārā. Tad jau laikam svaru kausi nosveras par labu cietkorpusam? Nolaišanas ērtums pa slipu gan paliek aktuāls - laikam tad cietkorpusam vajag ritentiņus.
26.augusts 2020, 14:09 | links
 
Veči, kādas ir atziņas - gumijas vs cietkorpusa laiva? Runa nav par Finvaliem, bet apmēram 4m gara Amber trimarāna tipa pret tādu pašu gumijas ar cieto grīdu. Video skatoties, gumijnieces ir ļoti stabilas, var uz viena borta sēdēt, nekas negāžas, cietkorpusa tomēr ir ļoti svārstīga...
Retai lietošanai, ar benzīna motoru.

VilnisL, 26.augusts 2020, 12:35


Nu dauzd kas atkarīgs no lietošanas veida, vietas, glabāšanas un pārvadāšanas iespējām.

Visu piepūšamo laivu galvenais mīnuss, ir tas, ka baloni ārprātīgi samazina salona lielumu, vietas nav ne vella. Citi mīnusi - caurduršanas vai vienkārši gaisa noplūdes risks, daudz uzmanīgāk jāapietas, sliktākas gaitas īpašības, jo liec gludeklim kādu ķīli gribi tāpat par raķeti nepaliks :)
Plusi - stabilitāte, pa lielam apmest nereāli, kaut kā izdzīvot var pat ļoti nopietnā vilnī, nu un mobilitāte - izjauktā veidā var pārvadāt ar jebko, ielaist jebkur (ir ko pasipties, bet var!).
Cietā laiva automātiski prasa vietu glabāšanai, piekabi (variantus uz autiņa jumta nopietni neņemu), attiecīgi arī vietu kur no piekabes ielaisties vai arī patstāvīgu vietu kur turēt pie/uz ūdens.
Bet vairāk vietas, labāka gaita.
Stablitāte gan atkarīga no konstrukcijas. Ja izvēle starp mazajām vienkorpusa "čaumaliņām" un pūsli, tad es personīgi ņemtu pūsli kā kompromisa variantu, bet tikai tad, ja nebūtu iespējas paņemt normālu alumīnija vai plastikāta laivu...
26.augusts 2020, 13:09 | links
 
Cietkorpusam vietas vairāk, bet vajag piekabi. Ja retai lietošanai, tad var bišķi pačakarēties ar pūšļa salikšanu.
Ja ņemtu jaunu laivu tad tas arī būtu pūslis, tikai lielāks par esošo.
26.augusts 2020, 13:07 | links
 
Trimerānam nekas nekur negāžas. Trimerānam kā plusi viennozīmīgi ir stabilitāte un vietas daudzums. Kā mīnuss, pret vilni ejot un otram sēžot priekšā, kreitni pakrata. Bet ja pūslis nav RIB's tad tam būs tas pats. Es viennozīmīgi ņemtu cietkorpusa laivu.
26.augusts 2020, 13:02 | links
 
Veči, kādas ir atziņas - gumijas vs cietkorpusa laiva? Runa nav par Finvaliem, bet apmēram 4m gara Amber trimarāna tipa pret tādu pašu gumijas ar cieto grīdu. Video skatoties, gumijnieces ir ļoti stabilas, var uz viena borta sēdēt, nekas negāžas, cietkorpusa tomēr ir ļoti svārstīga...
Retai lietošanai, ar benzīna motoru.
26.augusts 2020, 12:35 | links
 
Nav neviena likuma kurā rakstīts ka dzinējs 20, 30, vai 49 ZS būtu obligati jāreģistrē CSDD lai to varētu lietot uz ūdens. Tātad tas nav jadara.

Ir rakstīs ka jāreģistrē viss, kas ir lielāks par 36,8 kw ( 49 ZS )

Dzinējam ir jābūt reģistrētam ja tā jauda ir lielāka par 36,8 kw ( 49 ZS )

ZobensArnis, 24.augusts 2020, 10:16

man gan CSDD savulaik skaidroja savādāk... Ir juridiski 2 dažādas lietas - IPAŠUMA TIESĪBU PIERĀDĪŠANA un TRANSPORTA REĢISTRĀCIJA... Motoram līdz 5HP reģistrācija ir brīvprātīga... Bet līdzko vairāk tā jābūt reģistrētam, tikai , ja līdz 50HP, tad var būt tikai reģistrēts kopā ar vienu konkrētu laivu, bet īslaicīgi var likt uz arī uz citām bez atsevišķa papīra, savukārt lielākiem var vai nu piereģistrēt kopā ar vienu konkrētu laivu un tikai uz tās lietot, vai arī obligāti jāizņem atsevišķa apliecība, kas apliecina īpašuma tiesības. Papīri jau arī atšķiras pēc nosaukuma - ir "mazizmēra kuģošanas līdzekļa reģistrācijas apliecība" un "izziņa par mazizmēra kuģošanas līdzekļa motora piederību".
Sarežģīti, un, ja godīgi, tad pats izurbjoties cauri visiem normatīviem es tā arī pilnu skaidrību neguvu, taču šo man skaidroja CSDD konsultācijā. Skaidrs, ka arī viņi telefoniski var visādus brīnumus sastāstīt un ne par ko atbildību nenes, tomēr riskēt negribas, visu piereģistrēju.

Ja ZobensArnis var norādīt normatīvo aktu, kur nepārprotamā tekstā pateikts, ka līdz 50HP var nereģistrēt, tad būšu pateicīgs...

zaraza, 25.augusts 2020, 21:11

ZobensArnis, 26.augusts 2020, 08:07



Varat turpināt dzīvot ar tādu pārliecību, varbūt paveiksies un naudas sods nesekos:)

Vienīgais kam varu piekrist, tam ka CSDD lapā dotās tēmas formulējums ir neveikls.

Pārējiem iesaku reģistrēt motorus virs 3.7kw.
Kapēc iesaku? Tāpēc, ka zinu:)
26.augusts 2020, 12:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager