Laivas un to motori

Vot tā sākās, man gan par pellu bija labas domas un būs grūti mani pārsteigt ar citu, jo esmu braucis ar viņu un ar rumpi mierīgi. Vienīgā skāde priekš manis ir - viņa ir par garu, grūti vienam bez piekabes ar viņu cīnīties.
Es domāju konkrēti šo:
2.marts 2010, 15:59 | links
 
eu eu, vīri!!! Nu kā var alīdzināt pellu ar dulkanu??:))
Es varu ieteikt pagaidīt marta izstādi BT1, un tur arī izlemt. I tā pella sūds, un ne dulkans tas labākais:)))))
2.marts 2010, 15:53 | links
 
daddy_j
To es saprotu ka nelīdīs runa vairāk ir par stabilitāti un elektromotora pielietošanu, Pella varētu būt ērtaka . Jo izpētīju svara ziņā gan viena gan otra aptuveni tas pats, cenu starpība, Pellu jaunu piedāvā par 220Ls , Dulkāns 370Ls

Bralitis
Svars man tiešām ir īsta latvieša 110 kg , atsūti cenu ,parametrus un bildes ,interese ir .
Vari sūtīt uz e-mail:andrislencis@inbox.lv
Mob.29592418
2.marts 2010, 10:30 | links
 
Brālīt atsūti laivas foto uz melnss@inbox.lv!Un nelielu aprakstu,protams cipars ar interesē:)
2.marts 2010, 09:53 | links
 
brālīt
OK, neapvainojies, vnk man kā jūzerim vulgaris ir koka, metāla, plastmasas (cietās) un gumijas (mīkstās) laivas :))

atmet kādu infu.
2.marts 2010, 09:51 | links
 
Daddy
Ok. Man ir tikai stiklaplasta(stikla šķiedras)laivas - nejauc -tā nav plastmasa.
2.marts 2010, 09:47 | links
 
andri
pella jau arī bagažniekā nelīdīs (ja tas ir vienīgais kritērijs) :)

brālīt
man arī interesē 2vietīga plastmasene, uz mašīnas uzliekama, vari uz pastu kautkādus izmērus, svaru, cenu atsūtīt?
2.marts 2010, 09:39 | links
 
sorry, m burts nespiežas - jāklapē pa klavieri.
2.marts 2010, 09:29 | links
 
to: andrislencis
Varu ieteikt no mazās klases manu Cobru. Ja ir interese nosūtīšu bildes dažādos rakursos.Tas ir mans modelis - taisīju lai var lielā vilnī copēt. Veči copē Daugavā,pats copēju ar viņu līcī(pie mērena viļņa).Viegli uzliekaa uz jumta,iet busā,taisu individuāli katra vajadzībām.pēc bildes noprotu ka esi īsts latvis kam kā min.ir sotaks svarā.Nocentrēšu benķus tavam svaram. Šonedēļ jau pirmās sāku taisīt.Sīkāka info pa tel: 29159453
p.s. var vēl ielekt pirajā pasūtījumu sērijā -t.i.laiva varētu būt gatava aprīļa pirajā nedēļā.
2.marts 2010, 09:27 | links
 
Vīri ir dilēma- nezinu ko pirkt vai Dulkānu, vai Pellu , Dulkkāns bagāžniekā neielīdīs, attiecīgi jāpērk arī piekabe. Ir elektromotors. Ko ieteiksiet?
2.marts 2010, 09:04 | links
 
Lizzy patiešām uzrakstīja super , tieši tā tas arī ir , bet arī Deddy ir taisnība , es vairākus gadus nobraucu ar minn kotu , bet tagad pirkšu benzinnieku . kā jau Deddy minēja vējā , vilņos ar elektromotoru patiešām ir grūti un lielos gabalus arī ar elektromotoru nepaskraidīsi .
26.februāris 2010, 14:41 | links
 
jap! lizzy taisnība - nevar elektro ar benzīna motoriem salīdzināt, jo tās tiešām nav salīdzināmas lietas.

Runa ir par ko citu - par tavām gaidām, ko tu sagaidi no tā motora. Lai to noskaidrotu - vnk paņem no čomiem vai kaut nomā pāris reizes elektromotoru, pats pastaipi, palādē aķus etc. un pāris reizes benzīnnieku. Sapratīsi, kas ir kas un nopirksi to, ko tev patiešām vajag. :)
26.februāris 2010, 13:29 | links
 
Lizzy ļoti sakarīgi uzrakstījis, cepuri nost.

No savas pieredzes varu pastāstīt, ka sākonēji nopirku elektro motoru, bet pēc 2 mēn lietošanas pārdevu un iegādājos suzuku 2,5 ZS.

Aķis bei'dzās, laiva lēnāk iet, līdz apstājas.

Tagad ar 1,5 l bendžuku vālēju visu dienu ar max ātrumu 10-15 km/h, pukšķināšanas režīmā to litra bāciņu vispār nav iespējams iztērēt.

tiesa gan braucu tikai pa Lielupi un ūdenstilpnes kā ezeri neinteresē.
Laiva tāpati pella mini, priekšā divi pusmaišēļi grants, un iet ruugdams :)
26.februāris 2010, 12:30 | links
 
CEZAR - ja ir doma par elektromotora iegādi, tad Minnkota pilnīgi noteikti ir to vērts, - pirmkārt tos joprojām ražo ASV, - otrkārt no tehniskā viedokļa tas ir uztaisīts ar pamatīgu rezervi un kalpos gadiem ilgi.
Nav objektīvi salīdzināt elektromotorus ar bendzīnniekiem, jo elektromotori, - jebkuri, pēc savas būtības nav paredzēti galvu reibinošu ātruma sasniegšanai, bet gan nelielu attālumu nobraukšanai un velcēšanai, jeb tā sauktajam trollingam. Piemēram, ASV Minn Kota elektromotori tiek uzstādīti līdzās vai pat uz benzīna motoriem, ar ko amerikāņi aizbrauc līdz noskatītajai vietai un tikai tur izmanto elektromotorus velcējot vai pārbraucot nelielus attālumus.
Runājot par akumulatoriem - jo mazāk Ah, jo īsāku laiku var braukt. MinnKotai parasti tiek uzrādīts vilces spēks, no kura var aprēķināt cik ilgi turēs aķis braucot ar pilnu jaudu. Ah jādala ar vilces spēku un iegūsi stundas. Piem. ja vilces spēks ir 30lbs, tad ar 110Ah aķi varēsi pilnā jaudā nobraukt 3.6 stundas. Uzsveru - pilnā jaudā!, kas nozīmē ka normālā režīmā aķis izturēs ilgāk.
Par to kāds labāk derētu Pellai - pēc pieredzes varu ieteikt vai nu Endura 36 vai Endura 40 - pilnīgi pietiks.
26.februāris 2010, 12:19 | links
 
cezar
neieteiktu, ja vien tu netaisies to lietot vietās, kur benzīnieku nedrīkst, tad nekā, tad tikai elektromotors... :))

jebkurā citā gadījumā skaties uz benzīnnieku (mazu, lietotu, tava darīšana). tāpat agri vai vēlu pie tā nonāksi. zub daju...un sanāks kā jebkuram skopajam, kurš samaksā 2x :))

...šito čakari ar aķu lādēšanu, nēsāšanu, nekad nezini cik pietiks, 0.5zs jaudele arī nav nopeitnu ja bik vējš vai straume...ieteiktu ļoti padomāt
26.februāris 2010, 11:04 | links
 
Man ir minn kota , pellu stumj labi , tikai jābūt labām akumulātorām , tālu nekur neaizbrauksi bet priekš copes pietiek . Es ar pellu no ložmetējkalna aizbraucu līdz Slokas tiltam un atpakaļ , tad līdz Kalnciema tiltam un atpakaļ velcēdams , tad gan vairs nekā daudz vairs nav aķī iekšā , tik tālu kā ar benzinnieku netiksi un tik ātri arī neiet .
25.februāris 2010, 21:37 | links
 
Kādas firmas vai modeļa elektromotoru ieteiktu priekš stiklšķiedras laivas Pella. Cik palasījos populāras ir minn kota, bet interesantas liekas ari fladen. Varbūt kāds var kautko ieteikt iz pieredzes. Paldies!
25.februāris 2010, 20:46 | links
 
A69:
Es jau tev stāstu par stiklaplastu. Ar to arī strādāju.Čakars ir liels bet izdarāms.Pareizie instrumenti,kaudze ar smilšpapīriem,respirators(obligāti) un pacietība. Ievēro lai būtu sauss.Nebaidies ,berzē droši līdz audumam.Kad tiksi līdz audumam tad ar 180 smilšpapīru dabū gludu virsmu,kad nokrāsosi - tad turpināsies otrā čakarēšanās kārta.Tā ar jāslīpē lai dabūtu gludu.Sāc ar 300 un beidz ar 1200 ūdenspapīru.Tāpēc bieži atsakos no tādiem remontiem(izņemot savas laivas).Tas ir darbietilpīgs un laikietilpīgs process.Pa to laiku varu 2 laivas no jauna uztaisīt.:)
19.februāris 2010, 10:03 | links
 
Man ir stiklplasta, nevis plastikāta laiva, es mēģināju kasīt nost veco krāsu, un līdz stiklplastam vietām viņa vnk nav nokasāma. Laiva ir ap 10 gadus veca, trimarān tipa, krāsota ar kkādu, es pat nezinu kādu, krāsu, bet tā vecā krāsa turējās vēl samērā labi. Man bija doma vecajai krāsai, to pielīpējot un lielumu noberžot pa virsu uzkrāsot tādas pašas krāsas krāsu :)
ja es mēģināšu visur noberzt pilnībā veco krāsu, domāju, ka laivā izberzīšu caurumu :D Jo viņa ir baigi ieēdusies.
Bralitis, paldies par padomu :)
19.februāris 2010, 09:41 | links
 
Andzus69.
Jālieto tikai un vienīgi krāsa ar nosaukumu gelcout.To var dabūtpie laivu ražotājiem .Divkomponentu krāsa.Krāsa +cietinātājs. Cietinātājs jāliek pie +18C ne vairāk par 1,5%.Žūšanas laiks - min.12 stundas. Ievēro - pilnībā jānoslīpē vecā krāsa - līdz stiklaplastam JO krāsai kas ir uz tavas laivas ir klāt vasks .Ja nokrāsosi ar citu krāsu -izturēs max 1 gadu un sačakarēsi stiklaplastu. Patrs ražoju stiklaplasta laivas,ragutiņas(precīzi tāpat kā laivas) tāpēc ņem lūdzu vērā šos ieteikumus.
Man ir savs modelis"Cobra" kas ieguvis lielu popularitāti daugavas,Burtnieka u.c copmaņu aprindās (sevišķi patīk tiem kam patīk kājās stāvot copēt).Ražoju Siguldā, individuāli katram copmanim.Drīzumā kad beigšu kamaniņas copei ražot - ķeršos pie laivām.Ja kādam ir interese par manu laivu sludinājumos ir mans tel.(kamaniņas copmaņiem) vai rakstiet tepat uz e mīlu.
19.februāris 2010, 09:29 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager