Tā izskatās
30.janvāris 2021, 14:26 | links
tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )
2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
udens2, 17.janvāris 2021, 11:03
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:261. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
2.vēlviens mīnus,ja eļļo ar benzina-eļļas maisījumu,ir resurs,tas būs ar kārtu mazāks.
udens2, 17.janvāris 2021, 18:26
tieši otrādi,
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )
2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
udens2, 17.janvāris 2021, 11:03
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:261. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
2.vēlviens mīnus,ja eļļo ar benzina-eļļas maisījumu,ir resurs,tas būs ar kārtu mazāks.
udens2, 17.janvāris 2021, 18:26
tieši otrādi,1. lai šādi darbotos 4t tad tam ir jālej eļļa klāt benzīnam,savādāk nekā,un tas nav diezko ekoloģiski dedzināt eļļu.
te ir galvenās 4-taktu motora iezīmes
1. iesūkšana ( ar aizvērtu izplūdes vārstu )
2. saspiešana ( ar aizvērtiem abiem vārstiem )
3. aizdedze (ar aizvērtiem abiem vārstiem )
4. izplūde ( ar aizvērtu ieplūdes vārstu )
2-taktu motoram ( karburātora izpildījumā ) iesūcot degmaisījumu, daļa tā iziet ārā caur izplūdi un tādēļ rodas problēmas ar ekoloģiju.
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
udens2, 17.janvāris 2021, 11:03
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 17:26
Lai atmosfēriskais karburātora motors strādātu ieplūdes kolektorā ir jābūt retinājumam. Ko jūs te runājat muļķības. Virzulis nevar strādāt uz abām pusēm, tas fiziski un tehniski nav iespējams.
Vai tiešām kaut ko tādu stāsta kad pārdod motorus Selva?
Jonius, 17.janvāris 2021, 11:30vispār jau 2t virzulis tieši strādā uz divām pusēm,būtu interesanti apskatīt kaut kādu zīmējumu kā šis 4t realizēts,es apmēram varu iedomāties kā tas ir,bet nu bezjēdzīgs tas pasākums
udens2, 17.janvāris 2021, 11:47
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54katrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
udens2, 17.janvāris 2021, 11:03
Lai atmosfēriskais karburātora motors strādātu ieplūdes kolektorā ir jābūt retinājumam. Ko jūs te runājat muļķības. Virzulis nevar strādāt uz abām pusēm, tas fiziski un tehniski nav iespējams.vispār jau 2t virzulis tieši strādā uz divām pusēm,būtu interesanti apskatīt kaut kādu zīmējumu kā šis 4t realizēts,es apmēram varu iedomāties kā tas ir,bet nu bezjēdzīgs tas pasākums
Vai tiešām kaut ko tādu stāsta kad pārdod motorus Selva?
Jonius, 17.janvāris 2021, 11:30
Ezs87 [9:05]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tākatrā ziņā interesants un bezjēdzīgs risinājums,visi 4t plusi tiek likvidēti,brīnos ka to dzinēju ļauj tirgot EU,eko normas kā 2t gan jau
ZobensArnis, 17.janvāris 2021, 10:54
ZobensArnis [16.01.21]: Kāds sakars 4 vai 2 taktu motoram ar eļļošanas sistēmu ?Šeit tad laikam arī ir skaidrojums neskaidrībām...
udens2 [34m]: SELVA Sea Bass 5 ir parast 4-taktu motors kuram ir palielināts spiediens ieplūdes kolektorā
ZobensArnis, 16.janvāris 2021, 19:17Viņam turbīna vai kompresors uzstādīts??4 taktu motors kuram eļļošana ir kā 2t??? Kas tas par hibrīdu??
Palielināts spiediens ieplūdes kolektorā?? Kā to panāca??
Jonius, 16.janvāris 2021, 20:09
Ezs87 [17.01.21]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Tieši tā
Ezs87 [17.01.21]: Sanāk viņam karteris ir saus, priekš gaisa? Virzulis uz leju/strādā kā kompresors? Interesants risinājums.Pilnīgākais sviests. :)
karterī gaiss kopā ar benzīnu nokļūst caur karburātoru
Nekādu jēdzīgu aprakstu nesanāca atrast. Par eļļošanu gan interessnts risinājums 4t motoram. Kā karterī gaiss tiek un kā tiek saspiests ??
Ir bijis kādam tāds??
Jonius, 16.janvāris 2021, 21:13
ZobensArnis, 16.janvāris 2021, 22:01Tā ir 2T motoriem
udens2, 16.janvāris 2021, 23:22