Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Pie vainas tel.num. Taču prātu šie vienalga pačakarēja,jo tiklīdz pieteicu atkārtoto piegādi,paši atzvanīja un teica,ka nodeva kurjeram,gaidi,rīt būs... Bet nu jau pusceļā uz fāterlandi,sazinājos ar tirgotāju,solīja atsūtīt ar otro piegājienu. Nekad nekam neesmu sekojis iepriekš,viss ir atnācis,eiropa,ASV,Jap.,gan Krievija,Ķīna. Krievija nāk diezgan ilgi,bet nāk. Šie pat reizi bomberu atsūtīja otru reizi,tā teikt ar garantiju,nu..neapvainojos,protams,:)))
16.februāris 2021, 18:40 | links
 
Tieši tā. Tel. numurs bieži viņiem nav, tāpat arī epasts. Un arī kurjers var neuzzvanīt vispār. Ja tu neseko pakai trackingā un nezvani pēc pirmās nepiegādes, tad pēc x mēģinājumiem vnk aizsūta atpakaļ.

kkas, 15.februāris 2021, 23:12

Es pirmās ārzemju piegādes veicu jau no ~2000 gada, visur esmu licis noradīt manu tel. nr. uz piegādes leibla, vienalga uz jur. pers vai priv. .
Stāsts par DPD ir no pieredzes kur gandrīz jauns džeks sirdstrieku paķēru, kad 25x E1 4x portu kartes kaste bija futbolu uzspēlējusi DPD noliktavā ar visām Fragle uzlīmēm - atļaušos minēt tad viena šāda karte maksāja ~1600Ls un kaste bija 3x lielāka par futbolbumbu.

Par Itella, jā ir zināmas pazīmes, ka tur ir problēmas, nekomentēšu lielākas vai mazākas kā citiem piegādātajiem, bet cik zinu vismaz mātes uzņēmums cenšas to labot un tas ir viņu mērķos.

Davis-Di, 16.februāris 2021, 00:21


Cik bijusi pieredze ar Itella, tad customer service ir tiešām pabriesmīgs. Ja šoferis piezvana darba dienas vidū neko nebrīdinot iepriekš (ne epasts, ne sms, nekas) piezvana un saka ,ka ir klāt pie mājas un gaidīs 2min nu tad...Tas bija pirms covid , kad varēja vēl nestrādāt attālināti. Ceru,ka vismaz komunikāciju ir uzlabojuši.
16.februāris 2021, 09:59 | links
 
Davis-Di [16.02.21]: Kurš šobrīd ir gadu simts? Viss pie pasūtijuma tiek norādīts. Man nekas nav jālūdz norādīt, kur nu vēl jāseko savai paciņai, jāzvana un jālūdz darīt savs darbs.
Bankrots ir viņu draugs, lai mācās no DPD.

kkas, 16.februāris 2021, 08:51

Tagad ir tāds zvērs kā GDPR, ko tev citi mēģināja pateikt :D
Un? Es veicot pasūtijumu visam esmu piekritis. Tas ka Itella nemāk/negrib sakārtot savā pusē ar nosūtītājiem formalitātes nav normāli. Cik nav bijis ka uz kastes/svītru kodā ir gan tel., gan epasts, bet sistēmā nekā nav. Pat LV pasts māk atpazīt mobilo tel. no kastes.
16.februāris 2021, 09:58 | links
 
Par Itellu dzirdēts daudz slikta.
Kā viens čoms izteicās - tā vien liekas, ka viņi tur savā noliktavā, kamēr tu mājās trinies un gaidi, jo redzi pēc nr, ka Latvijā jau ir. Tad neizturi, piezvani un pats aizbrauc uz noliktavu pakaļ.
16.februāris 2021, 09:50 | links
 
Kurš šobrīd ir gadu simts? Viss pie pasūtijuma tiek norādīts. Man nekas nav jālūdz norādīt, kur nu vēl jāseko savai paciņai, jāzvana un jālūdz darīt savs darbs.
Bankrots ir viņu draugs, lai mācās no DPD.

kkas, 16.februāris 2021, 08:51


Tagad ir tāds zvērs kā GDPR, ko tev citi mēģināja pateikt :D
16.februāris 2021, 09:48 | links
 
Kurš šobrīd ir gadu simts? Viss pie pasūtijuma tiek norādīts. Man nekas nav jālūdz norādīt, kur nu vēl jāseko savai paciņai, jāzvana un jālūdz darīt savs darbs.
Bankrots ir viņu draugs, lai mācās no DPD.
16.februāris 2021, 08:51 | links
 
Tieši tā. Tel. numurs bieži viņiem nav, tāpat arī epasts. Un arī kurjers var neuzzvanīt vispār. Ja tu neseko pakai trackingā un nezvani pēc pirmās nepiegādes, tad pēc x mēģinājumiem vnk aizsūta atpakaļ.

kkas, 15.februāris 2021, 23:12


Es pirmās ārzemju piegādes veicu jau no ~2000 gada, visur esmu licis noradīt manu tel. nr. uz piegādes leibla, vienalga uz jur. pers vai priv. .
Stāsts par DPD ir no pieredzes kur gandrīz jauns džeks sirdstrieku paķēru, kad 25x E1 4x portu kartes kaste bija futbolu uzspēlējusi DPD noliktavā ar visām Fragle uzlīmēm - atļaušos minēt tad viena šāda karte maksāja ~1600Ls un kaste bija 3x lielāka par futbolbumbu.

Par Itella, jā ir zināmas pazīmes, ka tur ir problēmas, nekomentēšu lielākas vai mazākas kā citiem piegādātajiem, bet cik zinu vismaz mātes uzņēmums cenšas to labot un tas ir viņu mērķos.
16.februāris 2021, 00:21 | links
 
Tieši tā. Tel. numurs bieži viņiem nav, tāpat arī epasts. Un arī kurjers var neuzzvanīt vispār. Ja tu neseko pakai trackingā un nezvani pēc pirmās nepiegādes, tad pēc x mēģinājumiem vnk aizsūta atpakaļ.
15.februāris 2021, 23:12 | links
 
werty [15.02.21]: Aizkavējies sūtījums no Vācijas,sāku vilkt galus,izrādās pie šiem-jau Latvijā.pirmais,ko gogle izmeta-sūdzības...,tirpas pārskrēja,tātad spoli nedabūšu,nedabūju arī. Turpinājums procesā,ja paveiksies sūtījums nonāks atpakaļ Vācijā, tad manīs kā tālāk...

citramons, 14.februāris 2021, 21:13

Ir gadijies ar Itellia šādi ar preci no DE, manā gadijumā problēma bija tāda, ka pēc personas datu regulas, sūtītājs nedrikst nodot manu telefona numuru bez manas piekrišanas, kas ir apsurds, jo bez nr. kurjers paku nevar piegādāt.

Pēc tracking informācijas, paka katru otro dienu tika iekrauta mašīnā un noraidīta dēļ informācijas trūkuma, sazvanoties ar Itellia un noskaidrojot apstākļus, savu paku saņēmu jau nākamajā dienā.
Identisks gadījums ar tālruņa numuru. Vajag pieteikt, sūtot no DE utt., lai norāda tel. nr. uz sūtījuma.
15.februāris 2021, 15:33 | links
 
Man arī ar Itella vienmēr viss bijis OK, pēdējās reizes gan drošības pēc izvēlos piegādāt uz pakomātu (SmartPOST), jo ir dzirdēti visādi gadījumi.
15.februāris 2021, 15:30 | links
 
Aizkavējies sūtījums no Vācijas,sāku vilkt galus,izrādās pie šiem-jau Latvijā.pirmais,ko gogle izmeta-sūdzības...,tirpas pārskrēja,tātad spoli nedabūšu,nedabūju arī. Turpinājums procesā,ja paveiksies sūtījums nonāks atpakaļ Vācijā, tad manīs kā tālāk...

citramons, 14.februāris 2021, 21:13


Ir gadijies ar Itellia šādi ar preci no DE, manā gadijumā problēma bija tāda, ka pēc personas datu regulas, sūtītājs nedrikst nodot manu telefona numuru bez manas piekrišanas, kas ir apsurds, jo bez nr. kurjers paku nevar piegādāt.

Pēc tracking informācijas, paka katru otro dienu tika iekrauta mašīnā un noraidīta dēļ informācijas trūkuma, sazvanoties ar Itellia un noskaidrojot apstākļus, savu paku saņēmu jau nākamajā dienā.
15.februāris 2021, 15:24 | links
 
Itella ir smags gadījums.

kkas, 15.februāris 2021, 07:50


Kā jau Dāvis rakstīja, ar kurjeriem katram pieredze ir individuāla - kā paveicas. Man ar Itellu problēmu vispār nav bijis, lai gan pārsvarā copes sūtījumiem pēdējo posmu nodrošina viņi. Par pārējiem gan katram varu kādu "uti" pieredzē atrast.
15.februāris 2021, 15:00 | links
 
Itella ir smags gadījums.
15.februāris 2021, 07:50 | links
 
Gan rakstījos,gan zvanījos,jau esot nodots kurjeram,taču -nekā,pēc trekinga ceļo atpakaļ...

citramons, 14.februāris 2021, 21:41


Neko nevaru citu ieteikt, kā zvani rīt vēlreiz.
Man šādi LP aizsūtīja atpakaļ uz ASV tad gan biju pikts kā velns.
14.februāris 2021, 21:56 | links
 
Gan rakstījos,gan zvanījos,jau esot nodots kurjeram,taču -nekā,pēc trekinga ceļo atpakaļ...
14.februāris 2021, 21:41 | links
 
Aizkavējies sūtījums no Vācijas,sāku vilkt galus,izrādās pie šiem-jau Latvijā.pirmais,ko gogle izmeta-sūdzības...,tirpas pārskrēja,tātad spoli nedabūšu,nedabūju arī. Turpinājums procesā,ja paveiksies sūtījums nonāks atpakaļ Vācijā, tad manīs kā tālāk...

citramons, 14.februāris 2021, 21:13


Zvanīji uz vietas vai pēc trackinga to konstatēji, varbūt uz labela neprecīzs info vai sabojāts utml.
Mēģini zvanīt un interesēties, kas par lietu, kāpēc sūta atpakaļ!

Cik zinu tur nav perfekti un ir problēmas, kuras mēģina risināt, bet visus sūtījumus esmu saņēmis caur viņiem, jo no Somijas nāk tikai caur viņiem un DHL laikam tagad daļu uz viņiem sūta.

Sūdzības ir par visiem paku piegādātājiem kaudzēm, par DPD (vismaz agrāk) vispār nerunāsim kā kastes noliktavā mētājas ar sarkanajām fragile uzlīmēm.
14.februāris 2021, 21:33 | links
 
Aizkavējies sūtījums no Vācijas,sāku vilkt galus,izrādās pie šiem-jau Latvijā.pirmais,ko gogle izmeta-sūdzības...,tirpas pārskrēja,tātad spoli nedabūšu,nedabūju arī. Turpinājums procesā,ja paveiksies sūtījums nonāks atpakaļ Vācijā, tad manīs kā tālāk...
14.februāris 2021, 21:13 | links
 
citramons [14.02.21]: Ar e boat nav izdevies nekad,vairāk nemēģinu.Taču šoreiz izsaku līdzjūtību tiem,kas saskarsies ar kurjerpastu Itella,-pilnīgs murgs!
Kas notikās?
14.februāris 2021, 21:01 | links
 
Ar e boat nav izdevies nekad,vairāk nemēģinu.Taču šoreiz izsaku līdzjūtību tiem,kas saskarsies ar kurjerpastu Itella,-pilnīgs murgs!
14.februāris 2021, 20:45 | links
 
andreiko [02.02.21]: Eboat īpašnieks ir Gints Zeiļa, Latvijas makšķerēšanas sporta federācijas valdes loceklis, kurš ir atbildīgs par spingošanu no laivām.
Man personiski ar Ginču un viņa veikalu nekad nav bijis problēmu (iepērkos tur gan tikai dažas reizes sezonā), nu bet man drusku cits stāsts. Pazīstu viņu, jo viņš arī dzīvo Gaujā (tikai otrpus dzelzceļam), tāpēc viss ir vienkārši. Ginča jau pats vairāk ņemas ar tām krutajām laivām un to pričendāliem, veikalā pats nav bieži.
Un kāds tam sakars ar to, ka stipri lielākā daļa "klientu" ir neapmierināti?
2.februāris 2021, 21:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager