Spoles

Tā jau arī ir normāla spole, atšķirībā no vērpjamā ratiņa, vobleriem un twitcham īsti nesaskatu alternatīvu, esmu mēğinājis to darīt ar gaļas mašīnu, gatavās mocības :)
19.marts 2021, 18:32 | links
 
SHIMANO CURADO K MGL 71HG

Vigulis, 19.marts 2021, 10:37

Kad beidzot pievērsīsies normalām spolēm?
19.marts 2021, 16:52 | links
 
SHIMANO CURADO K MGL 71HG
19.marts 2021, 10:37 | links
 
Sveiki !
Iesakiet twicham spoli, pārsvarā 110 vobleri, retu reizi kāds 130... budžets+/- 200e!

bezdarbnieks, 18.marts 2021, 21:26

Shimano stradic fl 3000 MHG lietoju,ir ok.
19.marts 2021, 10:13 | links
 
bezdarbnieks [18.03.21]: Sveiki !
Iesakiet twicham spoli, pārsvarā 110 vobleri, retu reizi kāds 130... budžets+/- 200e!
Daiwa lexa e lt manuprāt būtu laba. Metāla korpuss, izturīga
19.marts 2021, 07:31 | links
 
Sveiki !
Iesakiet twicham spoli, pārsvarā 110 vobleri, retu reizi kāds 130... budžets+/- 200e!
18.marts 2021, 21:26 | links
 
Jo mazāk gultņu jo labāka jūrai
18.marts 2021, 18:08 | links
 
Abu Garcia Revo4 Inshore, kas spoles aprakstā minēta kā piekrastes spole. Ko tas īsti nozīmē - piekrastes?

Friks, 18.marts 2021, 16:42


Var lietot copei jūrā
18.marts 2021, 16:55 | links
 
Abu Garcia Revo4 Inshore, kas spoles aprakstā minēta kā piekrastes spole. Ko tas īsti nozīmē - piekrastes?
18.marts 2021, 16:42 | links
 
Sveiki, Jig.lv

Vai Daiwa Silver Creek LT sērijas spoles Jums arī ir doma tirgot?

Izskatās pēc labas foreļotāju, mj spoles.. :)

cygyxfeejk, 11.marts 2021, 12:35


Jā, pēc aprakstiem nav slikta light spole, bet nu diezgan jocīgi ar viņu... Vienu brīdi nopirkt to varēja, bet īsti nekad viņa nav bijusi mūsu reģiona (mēs esam zem DAIWA Vācijas struktūras, kura atbild par Vāciju-Benelux, Poliju-Austrumeiropu-Baltiju) katalogā. Frančiem, kā lielvalstij, ir pilnīgi sava atsevišķa DAIWA, tur gan Silvercreek LT ir. Ja skatās tehniski, tad, bez dizaina un korķa knoba, kā arī seklās kasetes varianta, spole tehniski ne ar ko pilnīgi netšķiras no ļoti parametros un cenā līdzīgajiem PROREX 17' LT un BALLISTIC 17' LT.

Katrā gadījumā pašlaik Silver Creek LT spoles nav ne officiālajā mūsu reģiona katalogā (kas visiem redzams publiski daiwa.de), ne noliktavā, ne cenu lapās, tā kā nez vai pat teorētiski to varēsimk dabūt tirgošanai.
11.marts 2021, 18:46 | links
 
Sveiki, Jig.lv

Vai Daiwa Silver Creek LT sērijas spoles Jums arī ir doma tirgot?

Izskatās pēc labas foreļotāju, mj spoles.. :)
11.marts 2021, 12:35 | links
 
Made in Japan ir daudz mazāka iespēja trāpīt uz nekvalitatīvi saliktu / sasmērētu spoli. Vjetnamiešiem, malaiziešiem uc. tomēr nav tādas darba kultūras, atalgojuma, motivācijas kā japoškām. Rezultātā var trāpīties jauna spole ar lielākām vai mazākām luftēm, kā arī par daudz vai maz saeļļota utt.
11.marts 2021, 08:49 | links
 
Willy [11.03.21]: bio-r, 9.marts 2021, 17:56Cik tad sver Caldia Lt1000?...ja Lt 3000 sver tikai 195gr
3000 - c nav gluži tīrs 3000, bet 2500 korpuss ar rotoru un auklas kaseti no 3000 izmēra. Tāpēc izturības ziņā tā ir 2500 izmēra spole. Tāpat arī, piemēram, 5000c(compact body) ir 3000 izmēra spole, tāpēc arī svars ir pāris gramus vairāk kā 3000.
11.marts 2021, 08:46 | links
 
21 Caldia 1000 LT sver tikpat cik 2000 - 175 g. BET Shimano 19 vanquish 1000 - 145 g.
11.marts 2021, 08:29 | links
 
Oliverss [10.03.21]: lietoju iepriekšējās luvias 2506 un 3012 (made in japan)vairākus gadus, tikai labākās atsauksmes. tikai max dragi tādi vāji pēc šodienas standartiem. piem mana jaunā caldia 1000 LT (china) ir par 20gr vieglāka un ar par 2kg lielāku maxdragu nekā luvia 2506. izvēlies ko vēlies

Gribu citu viedokli, no visticamāk reāla lietotāja.
Ilgi domāju par spoles iegādi kas ir made in Japan. Bet radās pārdomas.
Piemēram, esmu noskatījis veco- iepriekšējo Daiwa Luvias, kas tika pozicionēta kā viegla, vairāk vieglo svaru spole. Taču šobrīd ienācis supervieglais shimano Vanfords, tā pat Complex xr drīzumā. Šīs spoles pārņēmušas daudz augstākā gala spoļu īpašibas, līdz ar to, jautajums, vai tāda pāris gadu veca Luvias, kas sanāk vismaz 100 eur dārgāk ir šobrīd made in japan zīmoga vērta?
Jautajums drīzāk provakatīvs, tāpēc bez žiguļa.un mercedess salidzinajumiem utml.

bio-r, 9.marts 2021, 17:56

Cik tad sver Caldia Lt1000?...ja Lt 3000 sver tikai 195gr
11.marts 2021, 07:42 | links
 
Konstrukcijā nekādu izmaiņu. Vienīgi reversa mehānisms, svars, gultņu skaits

BrunoL, 10.marts 2021, 17:14


nu ne gluži. velosipēda pamata konstrukcijā arī nav izmaiņas gadus 100 vismaz, bet nez vai vecātēva superizturīgais Ulmaņlaika veļļuks pašlaik liekas foršs. Nu tas, protams, pārspīlēts salīdzinājums :)

jā, protams, ģenerāli spoļu shēmas nav mainījušās, bet nianšu ir daudz...
pirmkārt, materiālu izmaiņas, kas nozīmē svara samazinājumu. tad apstrādes tehnoloģijas un aparatūras izmaiņas - to, ko pašlaik taisa dators uz CNC pirms 10+ gadiem tupa tehniski nevarēja tik precīzi uztaisīt, nebija ne aparatūras, ne programmatūras. Nu optimizē pa mazam arī sīkumus, tipa sazobes formu utml. Hermetizācija ar magnētisko eļļu Magseal (tas gan nav mega jaunums, tehnoloģiju paņemā no 70to NASA raķešu degvielas sistēmas). Tie paši bremžu karbona škiedras diski un konstrukcija, kas ļauj tos 10+ kg drag turēt, regulācijas precizitāte.
Pats jaunākais, kas pašlaik ir no DAIWA puses un, kas arī pakāpeniski nāks uz budžeta pusi ir Monocoque, korpusa monobloka konstrukcija - bez tā, ka saļidzinot ar divdaļīgu korpusu mazāk šuvju, galvenais ir tas, ka tur tiešām līdz mikronam precīzi 360 grādos var mehānsimu iespiest/iecentrēt, attiecīgi gaita un vibrācijas. Nu kaudze ar it kā sīkumiem salasās.
Tas par DAIWA, par SHIMANO sliktāk pārzinu, bet domāju, ka tur arī līdzīga virzība. Nu a šie divi ražotāji reāli ir vienīgie kas iegulda inovācijās, pārējie vaiŗak vai mazāk veiksmīgi adaptē idejas. Runa par spininga spolēm, multi cits stāsts.
A RYOBI apzināti ir izvēlējies konservatīvu taktiku - taisījām "gludekļus" un taisam, ņe umņičajem :) Tur redzi ir RYOBI specifika, šiz zīmols nav spoļu vai citu lietu ražotājs klasiskā izpratnē, tas drīzāk ir salīdzināms ar japāņu "DEPO" analogu. Viņi taisa Ķīnā un citur mantas sev, visādas i instrumentus i makšķerlietas i vēl viskautko un tām pašām rupnīcām dod tiesības zem sava brenda ražot da jebko preikš citiem pasūtītājiem, tikai ar nosacījumu, ka viss tiek saskaņots un atbilst viņu Japānas kvalitātes standartiem, kontroles procedūrām utt. (gan budžeta klases, bet Japānas budžeta klases). Attiecīgi sanāk, ka RYOBI nevis izdomā produktus, bet klienti tos pasūta zem savām vajadzībām.

Nē, nu nenoliedzami, mārketings arī ir, kur ta bez viņa :)
10.marts 2021, 18:45 | links
 
Pa lielam- mārketings. Jo vairāk jaunumu un uzlabojumu, jo kāpj pārdošana.
Varu salīdzināt pagājušā gadu simteņa septiņdesmito gadu Ryobi 3000 made in Japan, 2000.g. Emblem C 2500 made in Japan, 2008.g. Certate Custom R 2500 un 2016.g. Stella 4000
Visas darba kartībā. Vienīgi Ryobi nedarbinu.
Konstrukcijā nekādu izmaiņu. Vienīgi reversa mehānisms, svars, gultņu skaits. 2000.g. spoli pat 12kg lasis vilkts, neskaitāmas līdakas un zandarti. Pašlaik foreles un asari #0,4
Certati intesīvi zandarti un līdakas un Stella, pamatā, lupatniekiem.
Pēdējo 20 gadu laikā šiem spoļu modeļiem nesaskatu īpaši kardinālas tehniskās un svara izmaiņas
Domāju, ka vērts pirkt augstāka plaukta ne pēdējo modeli!
10.marts 2021, 17:14 | links
 
tikai max dragi tādi vāji pēc šodienas standartiem. piem mana jaunā caldia 1000 LT (china) ir par 20gr vieglāka un ar par 2kg lielāku maxdragu nekā luvia 2506.
Oliverss, 10.marts 2021, 09:22


kungi, atgādināšu, ka max drag rādītājs, lai ga, protams tā tīri indikatīvi norāda uz spolei paredzētām slodzēm, tomēr, tehniski nozīmē tikai un vienīgi to, kādu rāviena spēku spēj noturēt spoles frikciona paketes diski pirms sāk izslīdēt...

ne ar kādu iekšējā mehānisma lielumu, zobratiem, gultņiem, materiālu, izturību utt. max drag parametrs tieši tehniski nav saistīts, teorētiski var uztaisīt spoli no puņķiem, bet ar baigo drag, ka tik bremzes diski atļauj :) dabā, protams, tā neviens speciāli nedara, bet nu baigi orrintēties tikai uz šo kā jaudas un izturības garantiju, noteikti nevajag...
10.marts 2021, 10:30 | links
 
lietoju iepriekšējās luvias 2506 un 3012 (made in japan)vairākus gadus, tikai labākās atsauksmes. tikai max dragi tādi vāji pēc šodienas standartiem. piem mana jaunā caldia 1000 LT (china) ir par 20gr vieglāka un ar par 2kg lielāku maxdragu nekā luvia 2506. izvēlies ko vēlies

Gribu citu viedokli, no visticamāk reāla lietotāja.
Ilgi domāju par spoles iegādi kas ir made in Japan. Bet radās pārdomas.
Piemēram, esmu noskatījis veco- iepriekšējo Daiwa Luvias, kas tika pozicionēta kā viegla, vairāk vieglo svaru spole. Taču šobrīd ienācis supervieglais shimano Vanfords, tā pat Complex xr drīzumā. Šīs spoles pārņēmušas daudz augstākā gala spoļu īpašibas, līdz ar to, jautajums, vai tāda pāris gadu veca Luvias, kas sanāk vismaz 100 eur dārgāk ir šobrīd made in japan zīmoga vērta?
Jautajums drīzāk provakatīvs, tāpēc bez žiguļa.un mercedess salidzinajumiem utml.

bio-r, 9.marts 2021, 17:56
10.marts 2021, 09:22 | links
 
Gribu citu viedokli, no visticamāk reāla lietotāja.
Ilgi domāju par spoles iegādi kas ir made in Japan. Bet radās pārdomas.
Piemēram, esmu noskatījis veco- iepriekšējo Daiwa Luvias, kas tika pozicionēta kā viegla, vairāk vieglo svaru spole. Taču šobrīd ienācis supervieglais shimano Vanfords, tā pat Complex xr drīzumā. Šīs spoles pārņēmušas daudz augstākā gala spoļu īpašibas, līdz ar to, jautajums, vai tāda pāris gadu veca Luvias, kas sanāk vismaz 100 eur dārgāk ir šobrīd made in japan zīmoga vērta?
Jautajums drīzāk provakatīvs, tāpēc bez žiguļa.un mercedess salidzinajumiem utml.

bio-r, 9.marts 2021, 17:56



Ja kopumā, tad manā ieskatā jebkurš jaunāks modelis , ja tam tiešām kaut kas uzlabots tehnoloģiski, nevis tikai nomainīts nosaukumā cipars, ir predefinēti labāks par vecāku, jo viss taču attīstās. Argumenti, ka agrāk taisīja labāk utt. manā uztverē īsti neiztur kritiku. Neapšaubāmi, nu jau vismaz gadus 30 ir trends jebkuras iekārtas padarīt tehnoloģiski komplicētā kas un ar mazāku rūpnīcas ielikto paredzēto kalpošanas laiku, bet tāpēc jau masveidā neviens labu prātu nebrauc ar vecām mašīnām, nelieto vecu elektroniku utt. Ja neskaita to, ka ir kaut kādi modeļi kas kļūst par vintage un kolekcijas vērtību, tad kopumā modernāks modelis nav sliktāks par vecāku.
Tikpat labi pastāv tendence, ka ražotāji cenšas samazināt gala produktu cenas un arvien labākus produktus var iegādāties par zemāku naudu. Un nebūt ne vienmēr dēļ kaut kā "apgriezšanas" (lai gan, protams arī uz to spēlē - piemēram nu jau vairs nedod praktiski neviens rezerves kasetes), bet gan uz tā, ka sākotnējām flagmaņu tehnoloģijām attīstoties, tās "atsitas", kļūst viegli ražojamas masveidā un lētākas.
BET... Ja salīdzina, pie tam dažādus ražotājus un tehnoloģiskos risinājumus, kā šeit piemērā vēlas bio-r, tad, pirmkārt jau puslīdz objektīvi var salīdzināt tikai visus parametrus kompleksā, ņemot vienas klases spoles (Vanford un Luvias ir dažadi segmenti). Tad jāsalīdzina visi mezgli un parametri un tāpat neizbēgami līdīs arī kaudze subjektīvu patīk/nepatīk, kas būs individuāli katram lietotājam.
Nobeigumā filosofija par Made in Japan, pret Ķīnu utt. Tehniski galīgi nav obligāti, ka Ķīnā ražotās spoles ir predefinēti sliktākas. Vienkārši viss jaunākais, ko izdomā ražotāji un prezentē savos augstā gala flagmaņu modeļos , tiek izstrādāts un aprobēts Japānā, kur ražotnes mazākas, bet viss-viss labāk aprīkotas ar visstingrākajām prasībām un labākajiem speciālistiem. Un tika pēc tam tehnoloģijas un aparatūra tiek portēta uz citām, lielākām, rūpnīcām. Jebkurai ražotnei palielinoties neizbēgami palielinās problēmas un brāķu skaits, vienkārši varbūtības teorija neizbēgami strāda un tehniski nav iespējams simtos tūkstošos skaitamai ražošanas sērijai nodrošināt to pašu uzmanību ražošanas procesā un kvalitātes kontrolē kā, piemēram, pāris tūkstošiem vienību. Protams, ka Made in Japan ir svarīgi ražotājam un arī patriotiski noskaņotajam patērētājam-japānim (tomēr augstāka prioritāte japāņiem ir un paliek iekšējais tirgus), lai kaut kā differencētu "elitāro" klasi. Zināmā mērā ponti, bet nu tā ir vispārpieņemta prakse ne tikai spolēm. Tālāk jau atkal viss atduras uz subjektīvo....
10.marts 2021, 08:41 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager