visi nu māk pieslēgties vairumtirgotāju datubāzēm, līdz ar to mākslīgi veido iespaidu, ka veikalā uz vietas ir bešennais sortiments. Faktiski tas, kurš veiklāks, mierīgi šobrīd var atņemt konkurentam pārstāvniecības tiesības lielajos zīmolos, jo kasjakus šādā krīzes situācija viegli sakasīt.
abrakadabra, 29.marts 2021, 23:06
Atklāšu "milzīgus noslēpumu" - IT jōmā copes nozare ir atpalikusi par gadiem 20 :) Tupa praktiski nav tādu "lielo vairumtirgotāju" datu bāzu, kas spētu dot aktuālus noliktavas atlikumus... Pat ļoti lielām un bagātām kompānijām., vienkārši nav... Ja reizi nedēlā var atsūtīt stoka atlikumus, tad tas jau ir daudz...:) Kad 7 gadus atpakaļ ienācu tirgū, pats būdams no IT jomas, man tas bija reāls šoks :) Un pa šiem 7 gadiem īsti nekas diži nav mainījies...
Līdz ar to normālā e-komercijā standarta shēma, ka e-veikals pēc būtības ir tikai loģistikas servisa habs, copes lietās īsti nestrādā un strādāt nevar... Vai nu ej pa ceļu, kādu izvēlējamies mēs vai eholotes, respektīvi tirgot tikai savu esošo noliktavu, vai nu šeit lamātais variants piebāzt ar visu iespējamo pilnīgi bez jebkādas piesaistes tam, kas dabā ir vai nav...
A pa pārtāvniecībām... Ar diezgan lielām skumjām jāatzīst, ka letiņiem jau ne vella nav... Lielāko daļu "saldo" brendu savākuši leiši, un latvieši tiek klāt tikai caur leišu "prokladku"... nu un citi lielāki tirgi, te tikai kaut kas stipri sīks... Vismaz praktiski visi populārākie japāņu brendi ir leišiem - KEITECH, DEPS, DECOY, JACKALL, OSP, MEGABASS, ZIP BAITS, EVERGREEN utt.