Laivas un to motori

Laivai ko pārdevu nummurus uzkrāsoju ar lielo marķieri,ūdens izurīgo ,lai būtu vienādi meita izkopēja uz lapas ar pildspalvu pārzīmēju,nebij nekādas vainas... Jaunajai darīšu tāpat ,vēl tikai kādu dienu jāaizved jāpiereģistrē...
8.aprīlis 2021, 19:33 | links
 
Kurš ir saskāries ar numuru krāsošanu uz pvc laivas?Kādi būtu ieteikumi.Paldies
8.aprīlis 2021, 18:50 | links
 
.. pie tā gaisa apjoma, kas tur iekšā,, āķa caurums ilgi pūtīs,,, !!
Trakāk, ja aizmirsties un nazi ietriec bortā, lai tjip ap rokai :ddd
6.aprīlis 2021, 11:53 | links
 
.. vo, vo,, reizēm, kad palielaks kuteris no jūrmalas biezā gala garām aizbrauc pūslis smuki nokopē,, nu lab kājās stāvēt nevar,, japiesēž, bet ir droši ! :)
6.aprīlis 2021, 11:50 | links
 
Tad labāk JEBKURA gumijene, ne kā sūdīga cietā.
Ir copēts gumijas laivās, nav ne vainas, bet vienmēr ir bijis bail to sadurt, sadedzināt bortu ar cīgas oglīti. Piemēram, ja bez uztveramā tīkla ieliec laivā trījnieci, a tai aiz lūpas voblers ar trīs trisžuburu āķiem un met kūleņus pa laivu, cik tur vajag , lai kkur izdurtu caurumu. Protams var kāju virsū ar rungu pa galvu un miers, bet ja neplāno paturēt tad kā ?
6.aprīlis 2021, 11:49 | links
 
Jon-Hill [06.04.21]: Biju domājis mazās copes laivas, ap trīs metriem. 430-tā, tomēr vienam vīrelim pasmaga :)
Tas gan, ar grīdām un pilniem rundukiem trijatā pirzdami stiepām ārā.
Paziņam Amber 310 tā ar apaļo dibenu. Tas pamanās pa copi divreiz ielikt ūdenī. Pārspīlēju protams, bet ne daudz. Copēt var tikai sēžus un ta uzmanīgi . Zivi tik ar sačoku jāceļ laivā, ar rokām ņemt baigi riskanti, var apmest ripā.
Citam čomam ar no mazajām 3m+ apaļo dibenu nepateikšu, kā ražojuma, bet ar vietējā. Stabilitāte sūdīga, plus vēl sekla, 5nieks motorels slīcina nost. Purns gaisā, pakaļai ūdens līdz bortam. Ja viļņi vai kuters kāds iet garām, tad slāpē motoru un gulies. Redzēju viņus tanī laivā Daugavā, skats tāds tipa veči uz putoplasta gabala mauktu, borti knapi virs ūdens.
Morāle.
Apaļā dibena laivas copei neder.
6.aprīlis 2021, 11:35 | links
 
Biju domājis mazās copes laivas, ap trīs metriem. 430-tā, tomēr vienam vīrelim pasmaga :)
6.aprīlis 2021, 10:19 | links
 

Ja ir svarīga stabilitāte un nav jāstaipa katru reizi uz piekabes, tad pilnīgi droši varu šo ieteikt.
6.aprīlis 2021, 09:53 | links
 
Jon-Hill [05.04.21]: .. neesmu redzējis Cieto, kurai uz borta var sēdēt :)
Pagājušajā gadā Juglas ezerā notika koncerts, tad Amber 430 trimarāna tipa laivā divi pāri mierīgi varēja dejot. Loģiski arī uz borta var sēdēt, bet vai vajag :)
6.aprīlis 2021, 09:47 | links
 
dagnis16 [04.04.21]: Sveiki!

Varbūt kādam ir pazīstams motoru meistars, kurš remontē HONDA motorus? Varbūt var padalītes ar kontaktiem.
Honda Dārzciema iela. Servisa vadītājs Jānis. Remontēju savus Yamahas močus pie viņa. Labs meistars, atbildīgs. Vienīgi, ja plāno riktīgi pa lēto tad tas nav īstais variants.
6.aprīlis 2021, 09:43 | links
 
Ja brauc viens ar airiem
un sēž pa vidu, tad sams vēl ir izmantojams. Ja divatā un ar motoru tad tas pasākums ir gana bīstams...
5.aprīlis 2021, 20:33 | links
 
Varbūt kādam aizķēries starteris un spararats ar zobratu priekš Honda BF9,9 ? Labprāt nopirktu tepat, pirms sūtu no ārzemēm.

https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-9-9-HP-BF9-9DK-Flywheel-31110-ZW9-010ZA-/293037238252

https://www.rareelectrical.com/i-26890872-new-starter-motor-fits-2001-2010-honda-marine-outboard-bf9-9-9-9hp-31200-zw9-802-31200-zw9-802.html
5.aprīlis 2021, 18:45 | links
 
arguments pret pūsli lielos ūdeņos - vējš un vadāmība. ja mauc ar puslīdz niknu motoru, tas nav baigi būtiski, bet ar airiem vai mazmotoriņu tas, kā vējš nes, ir svarīgi.
man nav bijusi viegla stiklašķiedras laiva, vecā kocene gāja pofigā uz vēju, bija zema un plata, un ar 4zirgu pie maziem apgriezieniem viņu nobīdīt no kursa varēja tikai tiešām stiprs vējš. šitā motorene ir stipri augstāka, un viņu pret- vai sānvējš velcējot groza kā pīli :( visu laiku jāgana stūre, un tas mēdz sakrist uz nerva
beigas, 5.aprīlis 2021, 17:42

Stikla šķiedra ir samērā viegla un ar mazu iegrimi, tā ka grozīs tāpat kā pūsli. Man stiklinieci ar vējš mētā turpu šurpu, ja brauc 2-tā tad tik būs stabilitāte. Vienkārši koce Tev bija smagāka, priekša tā nerāvās augšā, līdz ar ko arī bij stabila.
5.aprīlis 2021, 18:18 | links
 
.. novēlot atrast savējo, atklanos ! :)
5.aprīlis 2021, 17:50 | links
 
arguments pret pūsli lielos ūdeņos - vējš un vadāmība. ja mauc ar puslīdz niknu motoru, tas nav baigi būtiski, bet ar airiem vai mazmotoriņu tas, kā vējš nes, ir svarīgi.
man nav bijusi viegla stiklašķiedras laiva, vecā kocene gāja pofigā uz vēju, bija zema un plata, un ar 4zirgu pie maziem apgriezieniem viņu nobīdīt no kursa varēja tikai tiešām stiprs vējš. šitā motorene ir stipri augstāka, un viņu pret- vai sānvējš velcējot groza kā pīli :( visu laiku jāgana stūre, un tas mēdz sakrist uz nerva
5.aprīlis 2021, 17:42 | links
 
.. :))) es ar laivoju starp Jelgavu un Kalnciemu !!
.. un tikai,,, tā iemesla pēc, ka padsmit gadu laikā, tā arī vēl neesmu izpratis šos 20-it km,,, kas katru gadu mainās ! Citi ūdeņi pat nevilina :)
5.aprīlis 2021, 17:04 | links
 
tas viss ir galvā :) laivot un copēt pa Gauju, Irbi vai tamlīdzīgi - ir okei ar pūsli, bet Lielupē, kas man ir vistuvāk mājām, man šķiet ērtāk un foršāk ar cieto laivu. ezeros man arī cietā laiva patīk daudz labāk
5.aprīlis 2021, 16:57 | links
 
.. neesmu redzējis Cieto, kurai uz borta var sēdēt :)
5.aprīlis 2021, 16:48 | links
 
..kapē piepūšamā - nav stingra ??
Tīri argumentācija ??
5.aprīlis 2021, 16:45 | links
 
... nu nezinu,, esmu copējis, no dažādām, bet pēc manām sajūtām pūslis galvas tiesu pārspēj cieto laivu, kad vajag monstru (lab, pusmonstru) iedabūt laivā,,, vari reāli ar ceļiem, elkoņiem atbalstīties un ir droši,,var cīnītiess !!
Cietajā laivā vienmēr jātur smaguma centrs !!
5.aprīlis 2021, 16:42 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager