Jautājums zinātājiem: Ir jauns Yamaha 5zs, kādi varianti ārējai bākai jāskatās? Oriģinālo pa 130eur, īsti negribās. Kāda būtu alternatīva? Paldies!
6.maijs 2021, 10:41 | links
Viela pārdomām par garantijas segumu uz 5 gadi.
spiningists, 6.maijs 2021, 08:54
krists22 [05.05.21]: Sveicināti Kungi.Ja tā arī ir suzuki, tad principā nē. Nedaudz lielāka kāpē, uz vienu apgriezienu veic nedaudz lielāku attālumu.
Manam motorītim, suzuki df5 2008 gada, ir pienācis laiks mainīt dzenskrūvi. Uz esošās ir cipari 7 1/2 × 6 1/2.
Atradu ka ir arī pieejamas 7 1/2 × 7, ar ko viņas atšķiras un vai man derēs arī otrs variants.
Īstenībā gribētos pamēģināt uzlikt kādu ātrāku propelleri.
..a davai bez davai, nesāksim mērīties, kas labāks, speciāli rakstiju MANĀM copes vajadzībām, bez jelkāda mājiena, ka cietā sliktāka !! :)
Jon-Hill, 5.maijs 2021, 17:50
abrakadabra [Vakar]: Pichusum, ņistresuj, kā Andrejs saka. Atradu kompī pavirši saliktu tabulu pieciniekiem motoriem. Jāskatās ir nevis uz cipariem, bet analītiku kā tādu. Jo infa ir vākta internetā un, kā zināms, mājaslapās var būt drukas kļūdas. Agrāk nesvarīgas likās 'fiksācijas pozīcijas', taču tā kā šodien ūdens bija neparedzēti nokrities, ar visu krasta pāzināšanu aizķēru grunti. Labi, ka nav akmeņains krasts. Par garantijām pārjautātu. Ja tiešām kāds dod 5 gadus - tas ir daudz. Tā Selva tabulā ir pielikta tikai tā - nav ne jausmas, kas tas ir. Ar pārējiem ir gan braukts, gan šeit ir daudzi runājuši. Es pārstāvu tos, kas saka, ka visi labi. Arī Honda, Tohatsu (nav tabulā). Gadu gaitā licies, ka lielākie matadori šeit forumā vairāk ir "balsojuši" par Yamaha, taču par citiem ar dzirdēts, ka ok.Pa lielam, kā saprotu, būtisku atšķirību nav. Pozīcijas fiksāciju skaits jau pēc paša kaprīzēm. Uz ko vēl jāskatās, kas svarīgs jaunu motoru pērkot?
Pichus, 5.maijs 2021, 16:56
ivog [05.05.21]: 360 esot daudz nestabilāka par 365-to. Ja nevar kājās stāvot un spiningot, tad tādai laivai 0 vērtība.1. maijā mierīgi stāvēju uz purna un mētāju vizuli. Laivā bijām divi
abrakadabra [04.05.21]: Pichusum, ņistresuj, kā Andrejs saka. Atradu kompī pavirši saliktu tabulu pieciniekiem motoriem. Jāskatās ir nevis uz cipariem, bet analītiku kā tādu. Jo infa ir vākta internetā un, kā zināms, mājaslapās var būt drukas kļūdas. Agrāk nesvarīgas likās 'fiksācijas pozīcijas', taču tā kā šodien ūdens bija neparedzēti nokrities, ar visu krasta pāzināšanu aizķēru grunti. Labi, ka nav akmeņains krasts. Par garantijām pārjautātu. Ja tiešām kāds dod 5 gadus - tas ir daudz. Tā Selva tabulā ir pielikta tikai tā - nav ne jausmas, kas tas ir. Ar pārējiem ir gan braukts, gan šeit ir daudzi runājuši. Es pārstāvu tos, kas saka, ka visi labi. Arī Honda, Tohatsu (nav tabulā). Gadu gaitā licies, ka lielākie matadori šeit forumā vairāk ir "balsojuši" par Yamaha, taču par citiem ar dzirdēts, ka ok.Pa lielam, kā saprotu, būtisku atšķirību nav. Pozīcijas fiksāciju skaits jau pēc paša kaprīzēm. Uz ko vēl jāskatās, kas svarīgs jaunu motoru pērkot?
ivog [05.05.21]: Notestēju pirmo reizi Amber 365 uz ūdens kopā ar 5 zs dzinēju. Viedoklis īsumā - labāk būtu palicis pie piepūšamajām. Ja lieto kā airu laivu bez motora, tad droši vien ir OK, bet ar motoru nav ērta nevienā galā.Tāpēc braucu pats uz amberlat un pasēdēju, pataustīju kas kā. 365 atmetu uzreiz kā soliņa augstumu izbaudīju. Paņēmu 360, borti augstāki, soliņš augstāks ir ok
Aizmugures beņķis pa zemu, nav normāla sēdēšana uz tā - uzliku vizuļu kasti un sēdēju uz tās. Un purns gaisā, ja viens pats laivā. Būs jāmēģina kempinga krēsls ielikt, varbūt būs labāk. Laivai grīda ar slīpumu, nav ērti, visas mantas arī slīd uz vidu. Nostrādāta arī ļoti neakurāti.
Kaut kā nomocīšu sezonu un nākamgad mainīšu uz piepūšamo, ja nesakrāšu normālai motorlaivai ar konsoli un dubulto korpusu.
.. nu ir dikti kārdinoši nopirkt tjip mūžīgo laivu (pats esmu tādu lietu apsvēris),, bet tomēr atgriezos pie piepūšamās,, jo sarakstot plusus un mīnusus, piepūšmai priekš manām, tieši copes, vajadzībām, plusu bija vairāk :)
Jon-Hill, 5.maijs 2021, 15:14
Notestēju pirmo reizi Amber 365 uz ūdens kopā ar 5 zs dzinēju. Viedoklis īsumā - labāk būtu palicis pie piepūšamajām. Ja lieto kā airu laivu bez motora, tad droši vien ir OK, bet ar motoru nav ērta nevienā galā.
Aizmugures beņķis pa zemu, nav normāla sēdēšana uz tā - uzliku vizuļu kasti un sēdēju uz tās. Un purns gaisā, ja viens pats laivā. Būs jāmēģina kempinga krēsls ielikt, varbūt būs labāk. Laivai grīda ar slīpumu, nav ērti, visas mantas arī slīd uz vidu. Nostrādāta arī ļoti neakurāti.
Kaut kā nomocīšu sezonu un nākamgad mainīšu uz piepūšamo, ja nesakrāšu normālai motorlaivai ar konsoli un dubulto korpusu.
ivog, 5.maijs 2021, 14:16