Laivas un to motori

Bišķi mulsina fakts, ka saistīts ar degvielas līmeni. Bāka izbraukta, spole uzkarsusi, sākas problēmas. Tad kautājums. Kad pēc šīs raustīšanās pielej degvielu, pilnu bāku, tad viss kārtībā ?
22.jūlijs 2021, 16:00 | links
 
DsKs [22.07.21]: Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15

Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :)
:)) ja nebūs spoles vaina no manis visīts ;)
22.jūlijs 2021, 15:50 | links
 
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15


Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :)
22.jūlijs 2021, 15:32 | links
 
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))
22.jūlijs 2021, 15:15 | links
 
daddy_j [22.07.21]: 3.5niekam ar iekšējo bāku NAV degvielas sūkņa, bet gaisa filtrs ir sietiņš (lai zirnekļi motorā nelien) :) ... par karburatora tīrīšanu un bākas ventilāciju var būt taisnība, bet gan jau 3 servisos būtu iedomājušies...
Informācija vispārināta, uzskatu tas netraucē uztvert jēgu.
22.jūlijs 2021, 13:59 | links
 
Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.

RaimisD, 22.jūlijs 2021, 12:26


3.5niekam ar iekšējo bāku NAV degvielas sūkņa, bet gaisa filtrs ir sietiņš (lai zirnekļi motorā nelien) :) ... par karburatora tīrīšanu un bākas ventilāciju var būt taisnība, bet gan jau 3 servisos būtu iedomājušies...
22.jūlijs 2021, 13:39 | links
 
RaimisD [22.07.21]: Kruizers [11:22]: Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.
Kā jau minēju. Motors ir bijus 3 servisos, lai novērstu attiecīgo problēmu... ir pūsts, skalots, mazgàts...
22.jūlijs 2021, 13:30 | links
 
kkas [22.07.21]: Ko nozīmē, bet vēl ir līmenis? Ja viņš sāk ar degvielu raut gaisu, tad loģiski ka pie slodzes raustīsies.
Tas nozīmē, ka degviela vēl ir pietiekoši, lai nebūtu šādu problēmu
22.jūlijs 2021, 13:27 | links
 
Kruizers [22.07.21]: Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?
Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.
22.jūlijs 2021, 12:26 | links
 
Ko nozīmē, bet vēl ir līmenis? Ja viņš sāk ar degvielu raut gaisu, tad loģiski ka pie slodzes raustīsies.
22.jūlijs 2021, 12:00 | links
 
Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?
22.jūlijs 2021, 11:22 | links
 
copis [22.07.21]: Pazvani Latrex boats viņi arī tirgo impellerus...
Es tur vakar jau pasūtīju impelleri un blīvi. 13€ kopā ar omnivu
22.jūlijs 2021, 10:34 | links
 
Pazvani Latrex boats viņi arī tirgo impellerus...
22.jūlijs 2021, 09:57 | links
 
Citu variantu arī pagaidām nav un jāliek kas ir. Jo rīt sakas atvaļinājums un motors vajadzīgs kaujas gatavībā.
22.jūlijs 2021, 09:28 | links
 
Par kopiju kļūdos. Tas Tohatsu ir bairākas ķīniešu kopijas. Pameklē no tiem viens šķiet Haidi

RaimisD, 21.jūlijs 2021, 22:16

Tohatsu centrā ir šādas RECMAR firmas ražots implers.
[url=http://www.boatshop.lv/lv/udens-suknu-rotori/mercury-mariner-suknu-rotori/udens-sukna-rotors-tohatsu-m-8-9[/url]
22.jūlijs 2021, 09:08 | links
 
RaimisD [21.07.21]: RaimisD [21:03]: Paskaties vai pusmēness normāli fiksē impleri, vai tas negriežas brīviUn sūkņa ,, glāze,, nekustas plastmasas korpusē, vai nav pagriezies
Ok. Liels paldies. Biju domājis, ka tolmetā, bet laikam, ka vēl glābjams :)
21.jūlijs 2021, 23:58 | links
 
,,Korpusē,, jauns vārds :D
21.jūlijs 2021, 22:22 | links
 
RaimisD [21.07.21]: Paskaties vai pusmēness normāli fiksē impleri, vai tas negriežas brīvi
Un sūkņa ,, glāze,, nekustas plastmasas korpusē, vai nav pagriezies
21.jūlijs 2021, 22:21 | links
 
Par kopiju kļūdos. Tas Tohatsu ir bairākas ķīniešu kopijas. Pameklē no tiem viens šķiet Haidi
21.jūlijs 2021, 22:16 | links
 
kaspars71 [21.07.21]: Tohatsu 9.8 4 taktu dzinējam jāmaina implers. Strūkla ir, bet uz maziem apgriezieniem diezgan švaka palikusi.
Jautajums: Tohatsu centrā orģināla implera nav. Ko iesakat likt? Kādu alternatīvu? Un kur pirkt?
Vajadzētu oriģinālo likt. Piemeklēt pēc diametra, augstuma, ass diametra, sprosta platuma, frēzējuma dziļuma ir tā grūtāk. Vajag identisku. Šķiet kkur dzirdēju ,ka Toha visumā Yamahas kopija. Bet nav fakts
21.jūlijs 2021, 22:00 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager