Bišķi mulsina fakts, ka saistīts ar degvielas līmeni. Bāka izbraukta, spole uzkarsusi, sākas problēmas. Tad kautājums. Kad pēc šīs raustīšanās pielej degvielu, pilnu bāku, tad viss kārtībā ?
22.jūlijs 2021, 16:00 | links
DsKs [22.07.21]: Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:)))):)) ja nebūs spoles vaina no manis visīts ;)
RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15
Nav vienkāršāk paņemt jaunu dzinēju rezerves daļām ? :)
Ok. Ja karbūzis tīrs, vāks ok. Tad vajag nomainīt augstsprieguma spoli.. spole taču viņam ir:))))
RaimisD, 22.jūlijs 2021, 15:15
daddy_j [22.07.21]: 3.5niekam ar iekšējo bāku NAV degvielas sūkņa, bet gaisa filtrs ir sietiņš (lai zirnekļi motorā nelien) :) ... par karburatora tīrīšanu un bākas ventilāciju var būt taisnība, bet gan jau 3 servisos būtu iedomājušies...Informācija vispārināta, uzskatu tas netraucē uztvert jēgu.
Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.
RaimisD, 22.jūlijs 2021, 12:26
RaimisD [22.07.21]: Kruizers [11:22]: Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.Kā jau minēju. Motors ir bijus 3 servisos, lai novērstu attiecīgo problēmu... ir pūsts, skalots, mazgàts...
kkas [22.07.21]: Ko nozīmē, bet vēl ir līmenis? Ja viņš sāk ar degvielu raut gaisu, tad loģiski ka pie slodzes raustīsies.Tas nozīmē, ka degviela vēl ir pietiekoši, lai nebūtu šādu problēmu
Kruizers [22.07.21]: Pajautāšu arī par savu Merkūra 3.5 nieka problēmu. Motors tika pārkarsēts, tika nomainīta dzesēšanas sistēma un impellers, bet sākās ar to, ka pirms apkopes Laivu centrā pasūdzējos, ka motors slikti lec (vēl šobrīd to nožēloju). Maijā sākot copēt viņš slāpa pie lieliem apgriezieniem. Tā mocoties vienā brīdī viņš tika pārkarsēts. Tika aizvests uz Laivu centru. Tur it kā visu salaboja (sīkāk par kvalitāti neizteikšos). Pēc remonta raucot sāka zust jauda, raustīties (tas viss pie lieliem max apgriezieniem). Sekoja vēl divu citu servisu apmeklējums, bet problēma tā arī nav novērsta (auksts pie pārbaudes darbojas kā vajagot un neko sliktu nekonstatējot). Tas ko es konstatēju, ka tā raustīšanās rodas (atkārtojos pie max apgriezieniem braucot (pie maziem viss ok)), kad benzīna līmenis bākā nokrītas (proti iet uz beigām, bet vēl ir). Kādi ieteikumi, risinājumi?Cik saprotu broblēma ir gaitā uz lieliem apgriezieniem ,kad ir atlikusi maz degviela. 3,5niekam ir iekšējā bāka. Vajadzētu iztīrīt karbūzi ( cik atceros motorā bija smiltis) korekti izpūšot dīzes. Izmazgāt , ar filtru eļļu nedaudz samitrinot gaisa filtru, vai labāk uzlikt jaunu. Paskatīties vai ir korķa ventilācija. Nomainīt degvielas sūkņa membrānu (uzliekot ar pareizo pusi). Ja šīs manipulācijas neko nedod, tad var tālāk rakt. Sāc ar korķa ventilāciju, kad sākas tā raustīšanās noskrūvē bākas korķi.
copis [22.07.21]: Pazvani Latrex boats viņi arī tirgo impellerus...Es tur vakar jau pasūtīju impelleri un blīvi. 13€ kopā ar omnivu
Par kopiju kļūdos. Tas Tohatsu ir bairākas ķīniešu kopijas. Pameklē no tiem viens šķiet Haidi
RaimisD, 21.jūlijs 2021, 22:16
RaimisD [21.07.21]: RaimisD [21:03]: Paskaties vai pusmēness normāli fiksē impleri, vai tas negriežas brīviUn sūkņa ,, glāze,, nekustas plastmasas korpusē, vai nav pagrieziesOk. Liels paldies. Biju domājis, ka tolmetā, bet laikam, ka vēl glābjams :)
RaimisD [21.07.21]: Paskaties vai pusmēness normāli fiksē impleri, vai tas negriežas brīviUn sūkņa ,, glāze,, nekustas plastmasas korpusē, vai nav pagriezies
kaspars71 [21.07.21]: Tohatsu 9.8 4 taktu dzinējam jāmaina implers. Strūkla ir, bet uz maziem apgriezieniem diezgan švaka palikusi.Vajadzētu oriģinālo likt. Piemeklēt pēc diametra, augstuma, ass diametra, sprosta platuma, frēzējuma dziļuma ir tā grūtāk. Vajag identisku. Šķiet kkur dzirdēju ,ka Toha visumā Yamahas kopija. Bet nav fakts
Jautajums: Tohatsu centrā orģināla implera nav. Ko iesakat likt? Kādu alternatīvu? Un kur pirkt?