Izgāju visam šim murgam cauri, parēķināju un iestājos elektro motoru klubā
29.aprīlis 2022, 08:15 | links
Man Krastenes servisā čalis teica, ka nevar atstāt degvielu karbūzī, jo dēļ etila piedevas tagad bendža baigi agresīvais, blīves saēdot.
Iepriekš es piederēju pie nometnes, kas neizbrauc sausu pirms ilgākas glabāšanas, 9 gadi motoram, nekas nav saēsts, tfu-tfu-tfu. Tagad jāsāk kasīt pakausi, ko darīt, braukt sausu, vai tomēr palikt pie vecajiem ieradumiem.
Headhunter, 28.aprīlis 2022, 22:27
daddy_j [29.04.22]: "Klubs 98" biedriem nav nekādu problēmu pilns vai tukšs karbūzis, ziema vai vasara... :))Pastāv viedoklis, ka 98 vecāka gadu gājuma motorīšiem ir par ,,sausu,,
RaimisD [28.04.22]: Didzeeens [Vakar]: Bet nu ja kas meklēju degvielas sūkni Tohatsu 5hp (MFS5CD)Sūknis komplektā nepieklājīgi dārgi maksā. Nomaini pašu membrānu. Liekot to virsū nesajauc puses, tā strādā tik vienā virzienā, kas ir loģiski. Vecajai Yamahai to varēja uzlikt arī otrādi, nezinu kā Merkūram.Membrāna laikam bija 50 eiro, sūknis 120.
Bet moš es kļūdos savos pieņēmumos. Un motorītis aizies, paļurini ar tādu kā ir. Jaunā membrāna tā vai tā ātrāk kā par nedēļu nebūs, ja sūtīsi.
Painteresējies servisā, moš ir uz vietas. Nomainīt viņu pāris minūtes.
RaimisD [28.04.22]: nezinu kā Merkūram.Ā Tev ir Toha, arī par to nav ne jausmas.
Didzeeens [28.04.22]: Bet nu ja kas meklēju degvielas sūkni Tohatsu 5hp (MFS5CD)Sūknis komplektā nepieklājīgi dārgi maksā. Nomaini pašu membrānu. Liekot to virsū nesajauc puses, tā strādā tik vienā virzienā, kas ir loģiski. Vecajai Yamahai to varēja uzlikt arī otrādi, nezinu kā Merkūram.
sigi [28.04.22]: Man meistars ari ieteica vairs nebraukt tuksu karbuzi. Tā vietā, ja plānots motoru nelietot ilgāku laiku, bākā pieliet nedaudz Motul degvielas stabilizatoru. Tas nelauj piejaukumiem aizdirst karbuzi. Pagajusaja sezona ta izdariju un Merkurs 3.5hp Burtnieka pieleca ar pirmo Maijā. Redzēs,kas būs sogad.Pateicos. Nezināju par šo variantu. Tad noteikti šis būtu labs risinājums 4T.
RaimisD [28.04.22]: Didzeeens [20:52]: Filtrs bija tukš, uz filtru neaizgāja benzīns. Protams ņēmu nost trubiņas un baudīju kur ta nepadod tālāk un nonācu līdz sūknim, pie sūkņa piegāja, augšā uz filtru vairs negāja.Jaunajām mazajām Yamahām šī sāpe ir atrisināta. Ir maziņš bumbieris, var piepumpēt manuāli.Man meistars ari ieteica vairs nebraukt tuksu karbuzi. Tā vietā, ja plānots motoru nelietot ilgāku laiku, bākā pieliet nedaudz Motul degvielas stabilizatoru. Tas nelauj piejaukumiem aizdirst karbuzi. Pagajusaja sezona ta izdariju un Merkurs 3.5hp Burtnieka pieleca ar pirmo Maijā. Redzēs,kas būs sogad.
Ar veco 4hp mūžīgi bija jēbels kamēr dziesmā dabūn.
Esmu no tiem, kas degvielas sistēmu atstāj tukšu.
Neticu degvielas tīrībai, paļubasu tur ir visādi piejaukumi, kas periodā saslāņojas, nosēžās un rezultātā aizdirš gan karbūzi, gan filtrus un sūkņa membrānu.
RaimisD [28.04.22]: Didzeeens [20:52]: Filtrs bija tukš, uz filtru neaizgāja benzīns. Protams ņēmu nost trubiņas un baudīju kur ta nepadod tālāk un nonācu līdz sūknim, pie sūkņa piegāja, augšā uz filtru vairs negāja.Jaunajām mazajām Yamahām šī sāpe ir atrisināta. Ir maziņš bumbieris, var piepumpēt manuāli.Bumbiers tak zem vāka!:D vienalga reizes 5 rausi!...Yamahā pie apkopes karbūzi tīra par velti!;)
Ar veco 4hp mūžīgi bija jēbels kamēr dziesmā dabūn.
Esmu no tiem, kas degvielas sistēmu atstāj tukšu.
Neticu degvielas tīrībai, paļubasu tur ir visādi piejaukumi, kas periodā saslāņojas, nosēžās un rezultātā aizdirš gan karbūzi, gan filtrus un sūkņa membrānu.
Didzeeens [28.04.22]: Filtrs bija tukš, uz filtru neaizgāja benzīns. Protams ņēmu nost trubiņas un baudīju kur ta nepadod tālāk un nonācu līdz sūknim, pie sūkņa piegāja, augšā uz filtru vairs negāja.Jaunajām mazajām Yamahām šī sāpe ir atrisināta. Ir maziņš bumbieris, var piepumpēt manuāli.
RaimisD [28.04.22]: Ir divas nometnes. Vieni, kas uz ilgāku glabāšanu iztukšo degvielas sistēmu, pļaujmašīnam, trimeriem, motorzāģiem , piekaramajiem motoriem, močiem.Ne pļāvējam,ne Husim neko nedaru...gadiem,pirkstu neesmu pielicis.Mežus nezāģēju,gadā reizes 5 padarbojos un tā tie stāv...ķēdi protams jāasina,bet arī to uzticu servisa asināmajam aparātam!
Otri kas pielej pilnu un atstāj.
Un abiem ir sava taisnība un argumenti.
Gaumes lieta.
Gluži, kā mūžīgaja strīdā , kas ir labāks, fluorkarbona vai titāna pavadas.;)
Willy [28.04.22]: RaimisD [48m]: Nav fakts, ka nepadeva. Adata ar mēdz ,, iesēsties,,Ja nav pārliecības,labāk vest uz servisu...samaksāsi, ja nav garantija un brauksi...tagad uz servisu mēnesis kā min.rinda!:)Interesanti, es parasti visu sistēmu maximāli iztukšoju un uzglabāju pa ziemu tukšu.
Es uz ziemu pat krānu negriežu ciet!janvārī uztaisīja apkopi un šod.skatos Yamahas speci ari krānu atstājuši vaļā.bāka gandrīz pilna.šodien kā rāvu tā aizgāja!
RaimisD [28.04.22]: Nav fakts, ka nepadeva. Adata ar mēdz ,, iesēsties,,Ja nav pārliecības,labāk vest uz servisu...samaksāsi, ja nav garantija un brauksi...tagad uz servisu mēnesis kā min.rinda!:)
RaimisD [28.04.22]: Nav fakts, ka nepadeva. Adata ar mēdz ,, iesēsties,,Filtrs bija tukš, uz filtru neaizgāja benzīns. Protams ņēmu nost trubiņas un baudīju kur ta nepadod tālāk un nonācu līdz sūknim, pie sūkņa piegāja, augšā uz filtru vairs negāja.
RaimisD [28.04.22]: Didzeeens [18:07]: dzinējs pēc ziemas palaižot dodot ātri gāzi aizrijas un tad aizietNo tevis rakstītā sapratu, ka lec un iet uz maziem apgriezieniem. Tā arī būtu rūcinājis.Nu jā, sāku nepareizi. Beigās tik uzdrukāju ka nesūknēja benzīnu, izpūtu nedaudz un sāka iet, savādāk palaist nevarēju.
Ir modelīši, kam uzstādīti degvielas filtri. Tie arī mēdz nelaist degvielu cauri.
Ps. Arī tos (filtrus)nevar pūst cauri ar lielu gaisa spiedienu, pret spalvu vispār to nedrīkst darīt.