Piemetīšu vēl .... Daugavai ir jābūt kuģojamai visā LV teritorijas garumā :)
Ko es te muldu ....
Sākot no Polijas līdz Vidusjūrai tie nabagi pa katru grāvi kuģo. Ja nevar, tad izbūvē kanālu akvedukta veidā un rullē tālāk. Muļķi neizmanto savas lieliskās automaģistrāles.
Kanāda joprojām pludina baļķus, jo ir nabagi, visur gaisvada līnijas, jo nespēj ieguldīt kabeļus. 30km no Otavas kautkur laukā nespēsi sazvanīt nevienu, jo tā nav pieņemts.
LV viss tas ir, pie katras priedes ir super ceļš, tirgo apaļkokus, vislētāko transportu - ūdensceļus neizmanto, jo var atļauties vest dolomītu no Pļaviņām ar auto pa līčloču ceļu. Pārējie skaitļi ir Eurostat tabulās, cik mēs esam vareni. Mums valsts attīstības vīzija ir sadalīta 4 gadu ciklos. Esam elastīgāki par austrumu tīģeri - Singapūru. Mūsu dižgara grāmata "Kā pārvarēt dižķibeli" pārsit Marksa "Kapitālu" un Brežņeva "Mazo zemi". Tā lūk :D
Ko es te muldu ....
Sākot no Polijas līdz Vidusjūrai tie nabagi pa katru grāvi kuģo. Ja nevar, tad izbūvē kanālu akvedukta veidā un rullē tālāk. Muļķi neizmanto savas lieliskās automaģistrāles.
Kanāda joprojām pludina baļķus, jo ir nabagi, visur gaisvada līnijas, jo nespēj ieguldīt kabeļus. 30km no Otavas kautkur laukā nespēsi sazvanīt nevienu, jo tā nav pieņemts.
LV viss tas ir, pie katras priedes ir super ceļš, tirgo apaļkokus, vislētāko transportu - ūdensceļus neizmanto, jo var atļauties vest dolomītu no Pļaviņām ar auto pa līčloču ceļu. Pārējie skaitļi ir Eurostat tabulās, cik mēs esam vareni. Mums valsts attīstības vīzija ir sadalīta 4 gadu ciklos. Esam elastīgāki par austrumu tīģeri - Singapūru. Mūsu dižgara grāmata "Kā pārvarēt dižķibeli" pārsit Marksa "Kapitālu" un Brežņeva "Mazo zemi". Tā lūk :D
13.decembris 2022, 11:31 | links