Par to ka Igaunijā tīrāki ceļi ziemā nevajag irst, ir bijis ka braucot uz Tallinu via baltic ir slidotava Igaunijā un no viena gadījuma nevar izdarīt secinājumus.
Par laikapstākļiem vakar piemēram, Rēzeknē bija atkala, ka ar awd strjomna braukt, šoseja uz Rīgu bija braucama (vēl pietam Daugavas kreisais krasts), Rīgā putināja, kā kura iela - bija kura tīrītājs vēl nebija, bija kur ok. Sanāca ar kolēģi un partneri runāt tai laikā, tad Talinā bija -5 un nesniga, bet Helsinkos bija sniega vētra.
Latvijā maģistrālos ceļus uztur Latvijas Ceļi, mazāknozīmīgos pašvaldības un tur jau atbilstoši nomaksātam nodokļu apjomam un budžetam, papildus Latvijā pēc standarta tīra kad beidzis snigt un protams, lai notīrītu vajag laiku.
Ja tev ziemā nebūs premium ziemas riepas ar radzēm, tad tāds soms uz tevi kā uz idiotu skatīsies, pie mums uztaisīs reidu un būs desmitiem mašīnu ar protektoru zem 4mm, nav tik traki kā padomju laikos kad brauca ar ļeņingalvām, bet nu cilvēku sapratne par riepām ir vāja!
Kas attiecas uz ceļu nodokli, tad laikam 2009 to iekļāva kopējā budžetā krīzes dēļ un vēl neviens nav pacenties to labot un novirzīt atpakaļ pilnā apmērā pēc nodokļa mērķa, neatceros kas bija Ceļu būvētāju asociācijas vadībā Krištopāns laikam, bet šamais savulaik šūmējās ka dēļ tā kaut kādi 300 miljoni ceļiem tiek noņemti un novirzīti citām budžeta vajadzībām. Tā kā te noteikti ir ko vērst par labu, tikai kādam budžeta vajadzībām nebūs 300 milj. un jautājums kam, skolotājiem, ārstiem vai ugunsdzēsējiem?
Bet Zaraza pareizi teica, ja gribi lai ir labāk visiem godīgi jāmaksā nodokļi.
Un par to Igauniju un nodokļu apjomu darbiniekiem, L200 tu kļūdies, Latvijā darbinieks izmaksā lētāk pie tās pašas algas!
12.marts 2023, 16:18 |
links