Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Arvids8 [22.07.23]: Lai kā negribas atcerēties padomju laikus,tomēr šajā jomā bija laba lieta, "tihij hod ",tas ir peldošā režīmā,bez viļņa. Krastus neskalo,neapdraud nevienu ar lielu vilni,kā tagad lielie kuģi. Juglas ostā uzliktas zīmes-bez viļņa,bet kas tev ievēros ! Makšķernieki brauc pilnā ručkā,bet PP uz jautājumu kāpēc neķer ātruma pārkāpējus atbild,mums nav ierīču ātruma noteikšanai...Ja ir tāda bezspēcība,vieglāk noteikt kanālos "lēnu gaitu",tad būs skaidrs bez aparātiem kurš ir pārkāpējs...
Nav tāda panta lai tev kāds kaut ko iebilstu lēna gaita 400zs aparatam butu nu kadi 30kmh ganjau :)
23.jūlijs 2023, 19:31 | links
 
Lai kā negribas atcerēties padomju laikus,tomēr šajā jomā bija laba lieta, "tihij hod ",tas ir peldošā režīmā,bez viļņa. Krastus neskalo,neapdraud nevienu ar lielu vilni,kā tagad lielie kuģi. Juglas ostā uzliktas zīmes-bez viļņa,bet kas tev ievēros ! Makšķernieki brauc pilnā ručkā,bet PP uz jautājumu kāpēc neķer ātruma pārkāpējus atbild,mums nav ierīču ātruma noteikšanai...Ja ir tāda bezspēcība,vieglāk noteikt kanālos "lēnu gaitu",tad būs skaidrs bez aparātiem kurš ir pārkāpējs...
22.jūlijs 2023, 11:41 | links
 
Labāk ja brauc vieglā glisē nekā uz tiem 14km veļ vilni un sataisa rosolu. Tie 8kmh tur tāpat neko nemaina, jo lai cik tas neizklausitos stulbi, laiva no tiem 24 līdz 14km sabremzējās 2 sekundēs.
21.jūlijs 2023, 22:53 | links
 
Cope321 [21.07.23]: Juglas ezera un Baltezera kanālā.

tad karstas dienas laikā tur neuzdrošinājās peldēt neviens.
Baigi dramatisku ainu uzzīmēji.
Nav tik traki ar laivu bracējiem, nu neiet ar 14km/h , bet virs 20km/h retais.
Grēko ūdens moči, tie gāž. Īpaši īrētie no ķīša, bet tie ir viegli sazīmējami un nav problēmu līdz Cabo aizbraukt parunāt ar varoņiem.

Kā braucējs saprotu, ka ar moci braukt 14km/h ir pipec garlaicīgi.

Uzskatu, ka peldētāja drošība pirmām kārtām gulstas uz pašu peldētāju.

Kanāls ir pārredzams pietiekoši lielā gabalā, lai varētu papeldēt malā.
Dzirdi, ka kāds cukā nāk nu papis malā, ja esi tik stūlbs gulēt zvaigznītē kanāla vidū tad jārēķinās ka kāds agri vai vēlu uzpirdīs virsū.

Jo pat ejot uz tiem atļautajiem 14km vienam laivā sēžot pie rumpeļa tādām laivām kā Amber, Latrex, lielākājai daļai pūšļu purns ir gaisā un tā redzamība nav īpaši laba.

Ja neesi drošs par savām peldēšanas prasmēm tad jādodas uz peldētavu ezerā tur toč virsū neviens nebrauks.

Ieteikums.
Ejot peldēties kanālā nedodiet bērniem rinķus un citus piepūšamus sūdus. Tos grūti kontrolēt , īpaši straumē. Var pat nelielos viļņos nokrist no tā virs dziļuma.
Manžetes vai veste ideāls risinājums.
21.jūlijs 2023, 13:14 | links
 
nelietotaajs [11.07.23]: Vakar braucot pa Buļļupi uz Daugavu, starp tiltu un robīšiem ganījās Ostas policijas ekipāža ar savu motoreni!
Viela pārdomām par ātruma ierobežojumiem šajā posmā, jo lielākā daļa tur iet pilnā ručkā, izņemot lielos kuterus.
Tā būtu tikai normāla parādība, ja viņi braukātu un sodītu regulāri. Savā ziņā pat vairāk tracina tā nerēķināšanās nevis ar copmaņiem, bet vairāk ar peldētājiem. Divas reizes savulaik (kad vēl tur mēģināju copēt) esmu ziņojis RPP par ātruma pārsniegšanu un pēdējā brīža peldētāja galvas pamanīšanu Juglas ezera un Baltezera kanālā. Vienā no reizēm pavisam tuvu nobrauca cilvēka galvai, jo ātrums laivai bija pārāk liels.
Cik tagad tur nācies tuvumā būt (viena copes reize divu pēdējo gadu laikā), tad karstas dienas laikā tur neuzdrošinājās peldēt neviens. Vairāki supotāji tur pieairēja pavisam tuvu zāļu joslai, lai varētu katra gonkotāja braukšanu garām pavadīt, turoties pie niedrēm.
21.jūlijs 2023, 11:36 | links
 
Kāds var ieteikt kādu labu UV galvas lampu?
19.jūlijs 2023, 15:48 | links
 
Vakar braucot pa Buļļupi uz Daugavu, starp tiltu un robīšiem ganījās Ostas policijas ekipāža ar savu motoreni!
Viela pārdomām par ātruma ierobežojumiem šajā posmā, jo lielākā daļa tur iet pilnā ručkā, izņemot lielos kuterus.
11.jūlijs 2023, 19:28 | links
 
Iespaidīgi, pilnīgi tirpas caur kauliem.
Skataties uz pilnu ekrānu, foršāk būtu ar labu akustiku.

https://tautaruna.nra.lv/citi/420428-foto-video-iemuzinati-apbrinas-verti-kadri-so-nevar-noreziset-un-ieplanot-tam-vienkarsi-bija-lemts-notikt/
10.jūlijs 2023, 20:22 | links
 
Nu nez...
Man bija auto reģistrēts uz SIA. Visus izdevumus ( degvielu, remonti utt) tika norakstīti 100%.
Par PVN jā, to tik 50% varēja norakstīt. Dīvaini, jo kad auto pardevu, tad bij' jāpieskaita visi 100% PVN
7.jūlijs 2023, 15:05 | links
 
Nu nez...
Man bija auto reģistrēts uz SIA. Visus izdevumus ( degvielu, remonti utt) tika norakstīti 100%.
Par PVN jā, to tik 50% varēja norakstīt. Dīvaini, jo kad auto pardevu, tad bij' jāpieskaita visi 100% PVN
7.jūlijs 2023, 15:05 | links
 
Jēgerzīt, beidz tak liet, tam fujakam ir pilnīga taisnība. Lai rakstitu izdevumus 100% apmerā, mašīnai ir jāuzstāda GPS vai arī jāraksta ceļazīmes par katru braucienu un šiem braucieniem ir jābūt pamatotiem.

Pretējā gadījumā ir tikai 50% no izdevumiem.

Un iegādajoties vieglo jebkurā gadījumā ir tikai 50% PVN priekšnodoklis, izstiepies vai saraujies.

Nevajag tēlot vizzini visās jomās, jo tev nesanāk.
7.jūlijs 2023, 13:26 | links
 
2jegers
Ja nu gadījumā Tu nezināji - tad iegādājoties pasažieru auto uz uzņēmumu PVN pilnībā netiek atskaitīts...pajautā grāmatvedei.

fish1, 7.jūlijs 2023, 10:50

Ja auto tiek izmantots ar nodokli apliekamo darījumu nodrošināšanai vai saimnieciskās darbības nodrošināšanai, tad atmaksā 100%, tur vēl ir kaut kādi izņēmumi, kā īre piemēram. Ja nē tad atmaksā 50%!
Nemācēšu teikt, ja ir kāds mikro bizness ar viena eur sia, bet ja veic saimniecisko darbību vai nopietnāku uzņēmējdarbību īsti problēmas nesaskatu, papildus sliktākajā gadījumā ārpus darba laikam vari noslēgt nomas līgumu ar darbinieku.
7.jūlijs 2023, 11:13 | links
 
2jegers
Ja nu gadījumā Tu nezināji - tad iegādājoties pasažieru auto uz uzņēmumu PVN pilnībā netiek atskaitīts...pajautā grāmatvedei.
7.jūlijs 2023, 10:50 | links
 
Man un četriem užavniekiem ienāca prātā doma kā varētu piejāt visu šito būšanu.

Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.

Uzņēmums noslēdz ar mani līgumu ( pofig ka īpašnieks) par mana privāttransporta izmantošanu.
Sedz degvielas un servisa apkopju izdevumus , maksā ceļu nodokli un sedz apdrošināšanas izdevumus.
Kurš aizliedz slēgt debīlud līgumus.

Rezultātā izdevumi tiek norakstīti no uzņēmuma, bet valsts nedabūn šo nepamatoti augsto maksu.

Man krupis nežņaugtu maksāt, ja brauktu pa gludiem pārdomāti izbūvētiem ceļiem, bet ne pa tādiem kā tagad.

Maksāsim lielākus nodokļus, domājat kaut kas mainīsies, kuju tur, būs kā ir, ja ne sliktāk.

RaimisD, 6.jūlijs 2023, 23:56


Šī shēma ir jau gadiem un der mašīnām, kas nekvalificējas kā luksusa mašīna vai arī kvalificējas kā saimnieciskai darbībai.
Jo tad arī pērkot jaunu PVN priekšnodokli atmaksā un faktiski visus saistīto izdevumu PVN apjomu ar liec priekšnodoklī. Faktiski samazini maksājamo PVN un arī samazini maksājamo UIN apjomu.
7.jūlijs 2023, 10:02 | links
 
2Raimis
Jebkura darbība rada pretdarbību...(3.Ņūtona likums).
Latvijas ierēdniecība mirs pēdējā....
(atvainojiet godīgie un patriotiskie ierēdņi)
7.jūlijs 2023, 09:15 | links
 
Izdevigi tagad bus tikai elektroauto (15 eiri menesi UTN un kravas auto 0 UTN, bet vinjete 300 eiro gadā.
7.jūlijs 2023, 09:12 | links
 
RaimisD:

Riktokerim taisnība, veci premium klases auto uz uzņēmumu cairs nav izdevīgi
7.jūlijs 2023, 09:05 | links
 
RaimisD [07.07.23]: RaimisD [Vakar]: Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.Pat fiziski nevajag neko maksāt. Auto tiek pārdots, atgrieztas firmas īpašnieka veiktās iemaksas uzņēmuma kasē, kas bijušas aizdevuma formā.
Rìts gudrāks par nakti!:)...tas viss jau pirms 20gadiem tika darīts!:)
7.jūlijs 2023, 07:21 | links
 
RaimisD [06.07.23]: Man un četriem užavniekiem ienāca prātā doma kā varētu piejāt visu šito būšanu.

Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.

Uzņēmums noslēdz ar mani līgumu ( pofig ka īpašnieks) par mana privāttransporta izmantošanu.
Sedz degvielas un servisa apkopju izdevumus , maksā ceļu nodokli un sedz apdrošināšanas izdevumus.
Kurš aizliedz slēgt debīlud līgumus.

Rezultātā izdevumi tiek norakstīti no uzņēmuma, bet valsts nedabūn šo nepamatoti augsto maksu.

Man krupis nežņaugtu maksāt, ja brauktu pa gludiem pārdomāti izbūvētiem ceļiem, bet ne pa tādiem kā tagad.

Maksāsim lielākus nodokļus, domājat kaut kas mainīsies, kuju tur, būs kā ir, ja ne sliktāk.
Nezinu, kāpēc lai kāds mazā uzņēmuma īpašnieks auto turētu kā uzņēmuma īpašumu. Cik ar grāmatvedību esmu runājis, labākais variants - auto pieder privātpersonai, uzņēmums auto izmanto, balstoties uz patapinājuma līgumu, degvielas un remonta čekus izsit ar uzņēmuma rekvizītiem.
7.jūlijs 2023, 01:49 | links
 
RaimisD [06.07.23]: Nopērkam no uzņēmuma savu auto par atlikušo vērtību, vai par simbolisku samaksu.
Pat fiziski nevajag neko maksāt. Auto tiek pārdots, atgrieztas firmas īpašnieka veiktās iemaksas uzņēmuma kasē, kas bijušas aizdevuma formā.
7.jūlijs 2023, 00:05 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager