Akumulators un lādētājs

Būtu nepieciešams zinošu cilvēku padoms!
Tākā "Озеро Бабитес" izdomāja izdzēst manu aprakstu, tad atstāju to šeit:

Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku!
Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku.
Ne asakas!

kikizozo, 3.jūnijs 2024, 12:48

Paldies, noderīga info!
3.jūnijs 2024, 17:04 | links
 
Tākā "Озеро Бабитес" izdomāja izdzēst manu aprakstu, tad atstāju to šeit:

Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku!
Neliela pieredze ar nesen iegādātu Savage Gear 55lb Trolling elektromotoru un 100Ah LiFePO4 akumulatoru. Savage Gear nopirku laicīgi uz atlaidēm Polijas internetveikalā 200eur + shipping 30eur. LiTime 100Ah litija-dzelzs Trolling motor akumulatoru nopirku laicīgi uz atlaidēm no amazon.de 256eur + Rowpow litija-dzelzs 10A lādētājs 55eur + shipping 10eur. Beigās viss kopā ap 500eur. Gribēju nopirkt LiTime 20A lādētāju un 100Ah akumulatoru, bet tur kkas nojuka amazon.de (sūtījumu pusceļā atgrieza atpakaļ) un stock beidzās. Ideālā variantā akumulators un lādētājs no viena ražotāja, bet nav kritiski. Galvenais neņemt lētāko lādētāju. Roypow likās sakarīgs ražotājs. No dārgiem 120eur+ victroniem neredzu jēgu.
Tātad akumulatora izvēle – daudz youtube jāskatās. Bieži vien elektrības entuziasti šos akumulatorus testē un ver vaļā. Var ļoti labi redzēt no kā tika salikts akumulators, kāds ir BMS (baterijas vadības sistēma), kādi ir sensori, kādas ir klemmes un vadi. Īsumā lētākie akumulatori tādi arī ir – viss pēc iespējas lētāk, bet tā kā cenas komponentēm krītas, tad īpaši dārgi lekt nav nepieciešams! youtube.com/@WillProwse šeit atradu gan LiTime, gan PowerQueen, gan Redodo ražotāju akumulatorus un viņi izskatījās pietiekami labi.
Litija dzelzs akumulatori var būt trīs veidu: litija akumulatora cilindri, litija akumulatora šūnas un litija akumulatora paciņas. Vairāk šeit: https://www.litime.com/blogs/blogs/prismatic-vs-polymer-lifepo4-batteries
Galvenokārt lētākie litija-dzelzs akumulatori izmanto akumulatora paciņas, ķīnas BMS un ir iespiesti akumulatora kastē starp putām. Garantiju viņi nedod! Lietot var, bet nav ideāli. Normāli akumulatori ar “TM” Trolling motor apzīmējumu, izmanto akumulatora šūnas, ir labi sapakoti, ir zemās temperatūras sensors un pašu ražots BMS. Tātad labu esam. Tie no amazon.de ir jau iepriekš minētie: LiTime, PowerQueen, Redodo. Garantija un supports ir pašiem jāskatās. Es ar LiTime komunicēju vācu valodā un samainīt un palīdzēt viņi neatsaka.
Tā kā 1. jūnijs bija pavisam nesen un viss nav desmitiem reižu pārbaudīts, tad ņemam šo faktu vērā jau laicīgi. Bet ātro atsauksmi ierakstīt jau varu tagad. Tātad akumulatoru 10+kg un elektromotoru 9+kg es nesu komfortabli katru savā rokā un vēl uztveramo var iemest padusē. Easy. Pēc pirkšanas es neko nelādēju, jo glabāšanas režīmā tur parasti ir 60-75% baterijas. Pirms copes pieliku lādēt, bet pa 5-6h viņš līdz 100% neuzlādēja. Bija kkas ap 95%. Šeit būs jāskatās vēlāk kā lādēsies 0-100%. Pirmā testa cope ap 3h šur tur pavizinoties man elektromotora displejā rāda [08]. Tātad vismaz 80% atlikums. Multimetrs apstiprināja. Otrā cope Babītes ezerā no 04-14. Biju viens laivā. Biju Spuņupē un Babītē līdz sarkanajiem jumtiem. Vairāk copēju nekā vizinājos. Dēļ karstuma liekas akumulatorā nedaudz pacēlās lādiņš, bet dienas beigās vēl rādīja [06]. Tātad vismaz 60% atlikums. Klemmes speciāli nepirku. Skrūvēju elektromotoru ar tām pašām akumulatora skrūvēm.
Mocīties ar 30+lb elektromotoriem un dziļās izlādes akumulatoriem nevienam neiesaku.
Ne asakas!
3.jūnijs 2024, 12:48 | links
 
Pāris gadus atpakaļ radinieks nopirka litija akumulatorus! 4gb ar kopējo jaudu 400ha!

Uz aci augstums 30-40cm, platums ap 50, biezums ap 5-7cm…pēc skata kā tādi mazi radiatori:D kopā 4gb saslēgti ar tādam biezām plāksnēm, stāv tikai uz grīdu, jo visus kopā pacelt nevar, tur vajag koka kasti, bet svars nav liels!

Lādētājs speciālais nāca līdzi! Negribu samelot, bet teica, ka varot dot iekšā 100ha stundā! Lādēšanas kabelis mēmākais!:D

Pirka ārzemēs, 800€…

Gribēju paņemt uz ezeru patestēt, bet tā arī nav sanācis!
22.janvāris 2024, 16:38 | links
 
RaimisD [18.jan]: Sakarīga un noderīga infa.
Minēji vietējo meistaru. Vari iemest kādu atsauci uz šo darbnīcu, veikalu.
Uz rokas man nav. Ja ļoti vajag, tad jāprasa kolēģim kontakti. Viņš jau 2 sezonas ar savu bateriju nobrauca.
18.janvāris 2024, 13:54 | links
 
Kepworth nostrādāts itkā likts kādā garāžā kopā :D

Tagad paliek ļoti populāri taisīt aķīšus no lietotām LiFePO4 šūnām, bet ja palasās atsauksmes, tad ir liels brāķu daudzums, bet cena protams paliek simpātiska un pieejamāka.

Visā tajā pasākumā ir viena problēma - motori ir 12v bet LiFePO4 akumulatori dod āra gandrīz 14v , kā rezultātā motori karst un svilst, ja iemet uzreiz ručkā tad nosvilst startā, līdz ar to drošinātāju ir vairāk kā vēlams likt.

Bet vieglums un darbības ilgums ir viennozīmīgi litija aķu priekšrocība. Nozare attīstās ātri, ja iznāks jaunākas paaudzes litija aķīši, tad jau esošiem arī lētākiem jāpaliek itkā.
18.janvāris 2024, 13:07 | links
 
Sakarīga un noderīga infa.
Minēji vietējo meistaru. Vari iemest kādu atsauci uz šo darbnīcu, veikalu.
18.janvāris 2024, 12:28 | links
 

Ieoriekšējo bildi var izdzēst
18.janvāris 2024, 10:01 | links
 

Biju kādas pāris dienas iztērējis meklējot "pareizo" LiFePO4 bateriju.

Iepriekš minētais Kepworth - cena laba, salikts no LiFePO4
"paciņām", drošinātāju nav, aukstās/karstās temp. sens. nav un lādētājs ir drausmīgs 7A sūds. Cena šobrīd ap 255Eur. Savu funkciju gan jau pilda, bet ir (ļoti maza iespēja) dabūt brāķi. Viegls, jo ielikts "starp putām". Video: https://www.youtube.com/watch?v=GrRguMQC5n4

Tālāk nācās izmeklēt dažādus Youtube blogeru saturus, aliexpress piedāvājumu, amazon piedāvājumu. Secinājums: Li Time un Redodo taisa labāk un (Trolling baterijas) ir saliktas no LiFePO4 šūnām. Sanāca pat atrast tādu Excel failu, kurā nav daudz, bet vismaz kāda informācija: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1dyJf7SuYQFxorzdIANKgf7Qk3hviZYzSHoNdjxqUKeM/edit#gid=0
Li Time gan BMS, gan lādētājs ir pašu ražojums. Kas savā ziņā ir neliels pluss. Video: https://www.youtube.com/watch?v=tAaThjkazkM

Gan Redodo, gan Li Time piedāvā amazon.de. Lētākie 100Ah (no LiFePO4 paciņām) ap 250Eur, bet nedaudz dārgāk ir TM - Trolling Motor. TM salikts no LiFePO4 šūnām, kas dod savā ziņā labāku fizisku un termālu izturību.

Beigās izvēle krita uz Li Time "Used like new" 100Ah TM un Li Time 20A lādētājs, jo mājās riskēt ar šaubīgu 7A lādētāju negribējās. Kopā viss ap 300Eur, kas ir relatīvi ļoti maz.

Ir iespēja LV nopirkt no rokām 100Ah bateriju + lādētāju no cilvēka, kas pats liek kopā, bet šoreiz cena primāri (manā gadījumā), bet ja nebūtu žēl, tad noteikti ņemtu uz vietas 400Eur un vismaz ir cilvēks, kas dod garantiju un kko saprot no tā.

Rezultātā: Savage Gear 55lb Thruster no fishing-mart.com.pl maksāja 230Eur un 300Eur baterija + lādētājs no amazon.de.

P.S. Es neesmu elektriķis vai elektrisko iekārtu speciālists. Visi mani secinājumi ir vienīgi paša novērojumi.
18.janvāris 2024, 09:58 | links
 
Martins....B [02.10.23]: Varbūt kādam ir komentārs par šo:

Jauns akumulators EXIDE DUAL Marine 12V 142 Ah
https://eholotes.eu/lv/akumulatori-elektromotoriem/multifit-akumulators-exide-dual-marine-12v-142-ah/
Akumulatora lādētājs VICTRON Blue Smart IP67 12V/25A
https://www.eboat.lv/lv/laivu-motori/ladetaji/victron/akumulatora-ladetajs-victron-blue-smart-ip67-12-25-si-size-99x219x65

Pie akumulatora pieslēgts 12 collu panoptix LVS34 + 54 devējs. Vakar no 14.30-18.30 copējot sākās network error, 1x jau bija, bet tad vasarā no 7.00-20.00 copējot, kas liekas ok, ka izlādējās, bet kāpēc 5h laikā izlādējās ? Ja līdz tam viss strādā ok, tad jau nevajadzētu būt klemmēm pie vainas vai saslēgumam (saslēdzu kā mācēju, varbūt nepieciešami spec vadi vai klemmes?)
Vai 142 ah varētu būt par īsu un nepieciešams litijnieks ? Cik būtu ok litijniekam ?
Vai ir kāds ieteikums, kur var aizvest, lai izveido pro slēgumu ?
Un vai lādējot ir spec prasības ? Es pēc copes pielieku pie strāvas, sagaidu zaļo un dzelteno lampu, kad spīd reizē un rauju ārā. Pēc vakardienas copes, pieliku pie lādētāja un pēc stundas jau rādīja, ka ir uzlādējies, kas liekas aizdomīgi.
Beigu beigās ar vadiem viss ok, ar akumulatoru viss ok, a ladētājs aplikācijā rāda, ka lādē un viss ok, bet izrādās, ka nekā..
8.novembris 2023, 16:21 | links
 
Martins....B [25.10.23]: Labdien,

Varbūt kāds var padalīties ar padomu kā jūs stiprinat vadus pie litija akumulatora ? Ir kādas speciālas klemmes vai vienkārši pašu vadu uzgali, kam galā riņķis mauc virsū uz skrūves ?
Agrāk riņķi maucu uz skrūves. Apnika skrūvēt, pieliku "knaģus", ātri, ērti, nekas nekarst, viss štokos.
25.oktobris 2023, 17:45 | links
 
Labdien,

Varbūt kāds var padalīties ar padomu kā jūs stiprinat vadus pie litija akumulatora ? Ir kādas speciālas klemmes vai vienkārši pašu vadu uzgali, kam galā riņķis mauc virsū uz skrūves ?
25.oktobris 2023, 17:42 | links
 
Ja vēl tā gadās, pavēro cik voltus rāda ekrānā. Sekot līdzi voltiem ekrānā vispār ir laba prakse. Sākumā būs ap 12.8V. Kad ir zem 11.2, tad jau diezgan droši ir skaidrs, ka jāmet mieru :)
Tā Tava kļūda ar visu ko var būt saistīta, bet ideja ir tāda, ka galvenais eholots neredz Tavu black box - vai nu tas ir iszlēdzies vai nav (datu) savienojuma.


irganviens, 2.oktobris 2023, 16:14


Te nav ko piebilst.
2.oktobris 2023, 23:17 | links
 
Davis-Di [9:06]: Lejuplādē Vitronic aplikāciju un pieslēdzies ar zilo zobu (bluetooth) pie lādētāja un apskaties iestatījumus un statistiku.
25A 142AH aķim ir par traku izvēlies mazāku režīmu.
Ehalotiem nepatīk, kad āķī krītas spriegums un slēgsies ārā, tā kā skābes aķiem krītoties kapacitātei, krītas arī spriegums (pieļauju ka iestatījumos vari apskatīties cik tas ir - iespējams ap 11,5V, vari pamēģināt nolikt uz zemāku)! Līdz ar to eholots var slēgties ārā jau, kad aķī ir vēl savi 30-40%.

Garmin "network error" visdrīzākais nav saistīts ar aķi, bet ar wifi iestatījumiem vai saslēgumu uz telefonu, kad mēģina ko lejuplādēt, jebkurā gadījumā atver manuāli un apskaties ko tieši tā kļūda nozīmē! EsPaldies. Pamēģinās kaut ko pamainīt.
Kļuda - Source not found. Check network. A Panoptix trandducer is disconnected.

Martins....B, 2.oktobris 2023, 09:20
Man šito met kad aķis tukš
2.oktobris 2023, 22:25 | links
 
Ja vēl tā gadās, pavēro cik voltus rāda ekrānā. Sekot līdzi voltiem ekrānā vispār ir laba prakse. Sākumā būs ap 12.8V. Kad ir zem 11.2, tad jau diezgan droši ir skaidrs, ka jāmet mieru :)
Tā Tava kļūda ar visu ko var būt saistīta, bet ideja ir tāda, ka galvenais eholots neredz Tavu black box - vai nu tas ir iszlēdzies vai nav (datu) savienojuma.

jurciks66 [10:46]: Kļūdas paziņojumā jau viss rakstīts. To, vai neesi pareizi saslēdzis, vai vienk. vads atvienojies, neviens telepātiski nevarēs noteikt.Iepriekš rakstīju - Vakar no 14.30-18.30 copējot sākās network error, 4h viss ok, iepriekšējās reizēs arī viss ok, kā jau rakstīju 1x bija līdzīgi, kad no 7.00-20.00 copēju, tad likās saprotami, ka dienas beigās aķim kritās jauda un tāpēc, bet pēc 4h darbības liekas pa ātru. Telepātijas spējas neprasu, varbūt kādam gadījies līdzīgi, tapēc uzjautāju. Pamēgināšu lādētājam pārlikt uz 12A un palādēt. Un izjaukšu visus vadus, pamēģināšu vēlreiz visu savienot. Galvenais bija uzzināt vai var būt tā, ka akumulators ir par mazu. Tagad pamēģināšu pats pārvienot un jāmeklē, kādu, kurš var savienot tā kā nākas.

Martins....B, 2.oktobris 2023, 12:05
2.oktobris 2023, 16:14 | links
 
jurciks66 [02.10.23]: Kļūdas paziņojumā jau viss rakstīts. To, vai neesi pareizi saslēdzis, vai vienk. vads atvienojies, neviens telepātiski nevarēs noteikt.
Iepriekš rakstīju - Vakar no 14.30-18.30 copējot sākās network error, 4h viss ok, iepriekšējās reizēs arī viss ok, kā jau rakstīju 1x bija līdzīgi, kad no 7.00-20.00 copēju, tad likās saprotami, ka dienas beigās aķim kritās jauda un tāpēc, bet pēc 4h darbības liekas pa ātru. Telepātijas spējas neprasu, varbūt kādam gadījies līdzīgi, tapēc uzjautāju. Pamēgināšu lādētājam pārlikt uz 12A un palādēt. Un izjaukšu visus vadus, pamēģināšu vēlreiz visu savienot. Galvenais bija uzzināt vai var būt tā, ka akumulators ir par mazu. Tagad pamēģināšu pats pārvienot un jāmeklē, kādu, kurš var savienot tā kā nākas.
2.oktobris 2023, 12:05 | links
 
Kļūdas paziņojumā jau viss rakstīts. To, vai neesi pareizi saslēdzis, vai vienk. vads atvienojies, neviens telepātiski nevarēs noteikt.
2.oktobris 2023, 10:46 | links
 
oceola [02.10.23]: Labrīt,

Man tieši tāds pats komplekts un papildus vēl ipilots pielikts. Jaudas pietiek.
Network error - man arī tāda problēma bija, pārliku visus vadus, likās, ka nav kontakta vai kkur pazūd, pēcāk viss strādāja kā nākas.
Vadi speciālie, neatceros vairs kādi, copes biedrs pirka.
Paldies par info. Varbūt ir iespējams uzzināt, kādus vadus pirka ?
2.oktobris 2023, 09:22 | links
 
Davis-Di [02.10.23]: Lejuplādē Vitronic aplikāciju un pieslēdzies ar zilo zobu (bluetooth) pie lādētāja un apskaties iestatījumus un statistiku.
25A 142AH aķim ir par traku izvēlies mazāku režīmu.
Ehalotiem nepatīk, kad āķī krītas spriegums un slēgsies ārā, tā kā skābes aķiem krītoties kapacitātei, krītas arī spriegums (pieļauju ka iestatījumos vari apskatīties cik tas ir - iespējams ap 11,5V, vari pamēģināt nolikt uz zemāku)! Līdz ar to eholots var slēgties ārā jau, kad aķī ir vēl savi 30-40%.

Garmin "network error" visdrīzākais nav saistīts ar aķi, bet ar wifi iestatījumiem vai saslēgumu uz telefonu, kad mēģina ko lejuplādēt, jebkurā gadījumā atver manuāli un apskaties ko tieši tā kļūda nozīmē! Es
Paldies. Pamēģinās kaut ko pamainīt.
Kļuda - Source not found. Check network. A Panoptix trandducer is disconnected.
2.oktobris 2023, 09:20 | links
 
Labrīt,

Man tieši tāds pats komplekts un papildus vēl ipilots pielikts. Jaudas pietiek.
Network error - man arī tāda problēma bija, pārliku visus vadus, likās, ka nav kontakta vai kkur pazūd, pēcāk viss strādāja kā nākas.
Vadi speciālie, neatceros vairs kādi, copes biedrs pirka.


Varbūt kādam ir komentārs par šo:

Jauns akumulators EXIDE DUAL Marine 12V 142 Ah
https://eholotes.eu/lv/akumulatori-elektromotoriem/multifit-akumulators-exide-dual-marine-12v-142-ah/
Akumulatora lādētājs VICTRON Blue Smart IP67 12V/25A
https://www.eboat.lv/lv/laivu-motori/ladetaji/victron/akumulatora-ladetajs-victron-blue-smart-ip67-12-25-si-size-99x219x65

Pie akumulatora pieslēgts 12 collu panoptix LVS34 + 54 devējs. Vakar no 14.30-18.30 copējot sākās network error, 1x jau bija, bet tad vasarā no 7.00-20.00 copējot, kas liekas ok, ka izlādējās, bet kāpēc 5h laikā izlādējās ? Ja līdz tam viss strādā ok, tad jau nevajadzētu būt klemmēm pie vainas vai saslēgumam (saslēdzu kā mācēju, varbūt nepieciešami spec vadi vai klemmes?)
Vai 142 ah varētu būt par īsu un nepieciešams litijnieks ? Cik būtu ok litijniekam ?
Vai ir kāds ieteikums, kur var aizvest, lai izveido pro slēgumu ?
Un vai lādējot ir spec prasības ? Es pēc copes pielieku pie strāvas, sagaidu zaļo un dzelteno lampu, kad spīd reizē un rauju ārā. Pēc vakardienas copes, pieliku pie lādētāja un pēc stundas jau rādīja, ka ir uzlādējies, kas liekas aizdomīgi.

Martins....B, 2.oktobris 2023, 08:27
2.oktobris 2023, 09:06 | links
 
Varbūt kādam ir komentārs par šo:

Jauns akumulators EXIDE DUAL Marine 12V 142 Ah
https://eholotes.eu/lv/akumulatori-elektromotoriem/multifit-akumulators-exide-dual-marine-12v-142-ah/
Akumulatora lādētājs VICTRON Blue Smart IP67 12V/25A
https://www.eboat.lv/lv/laivu-motori/ladetaji/victron/akumulatora-ladetajs-victron-blue-smart-ip67-12-25-si-size-99x219x65

Pie akumulatora pieslēgts 12 collu panoptix LVS34 + 54 devējs. Vakar no 14.30-18.30 copējot sākās network error, 1x jau bija, bet tad vasarā no 7.00-20.00 copējot, kas liekas ok, ka izlādējās, bet kāpēc 5h laikā izlādējās ? Ja līdz tam viss strādā ok, tad jau nevajadzētu būt klemmēm pie vainas vai saslēgumam (saslēdzu kā mācēju, varbūt nepieciešami spec vadi vai klemmes?)
Vai 142 ah varētu būt par īsu un nepieciešams litijnieks ? Cik būtu ok litijniekam ?
Vai ir kāds ieteikums, kur var aizvest, lai izveido pro slēgumu ?
Un vai lādējot ir spec prasības ? Es pēc copes pielieku pie strāvas, sagaidu zaļo un dzelteno lampu, kad spīd reizē un rauju ārā. Pēc vakardienas copes, pieliku pie lādētāja un pēc stundas jau rādīja, ka ir uzlādējies, kas liekas aizdomīgi.

Martins....B, 2.oktobris 2023, 08:27


Lejuplādē Vitronic aplikāciju un pieslēdzies ar zilo zobu (bluetooth) pie lādētāja un apskaties iestatījumus un statistiku.
25A 142AH aķim ir par traku izvēlies mazāku režīmu.
Ehalotiem nepatīk, kad āķī krītas spriegums un slēgsies ārā, tā kā skābes aķiem krītoties kapacitātei, krītas arī spriegums (pieļauju ka iestatījumos vari apskatīties cik tas ir - iespējams ap 11,5V, vari pamēģināt nolikt uz zemāku)! Līdz ar to eholots var slēgties ārā jau, kad aķī ir vēl savi 30-40%.

Garmin "network error" visdrīzākais nav saistīts ar aķi, bet ar wifi iestatījumiem vai saslēgumu uz telefonu, kad mēģina ko lejuplādēt, jebkurā gadījumā atver manuāli un apskaties ko tieši tā kļūda nozīmē!
2.oktobris 2023, 09:06 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager