6.aprīlis 2024, 09:21 | links
Pirmskara Latvijā, tajā, kurā nenotika etniskā sastāva maiņa PSRS okupācijas dēļ, bija 150 - 200 000 krievu. Tie ir vietējie krievi, kuri šeit dzīvojuši gadsimtiem. Tieši tāpat kā poļi, lietuvieši, baltkrievi, ebreji. Saukt šos cilvēkus par vatņikiem, tikai tautības dēļ, ir slimi. Viņiem nav nekāda sakara ne ar krieviju, ne ar putinu, ne ar ko citu.
mirtins, 5.aprīlis 2024, 14:04
mirtins [5.apr]: Pārceļu diskusiju no vimbāmPrecīzi
Abavniek, tev atkal viss ir skaidrs :DDD
Ir liela atšķirība - Krievija kā valsts un krievs kā tautība. Par Krievijā ražotām precēm visām tiek maksāti nodokļi, kas aiziet karam, ukraiņu nogalināšanai un arī armijas gatavošanai uzbrukumam Baltijas valstīm. Mazākais ir slimi, maksāt pašam par savu nogalināšanu...
Krievi visi nav vatņiki - ir daudz opozicionāru, kas emigrācijā devušies krietni pirms kara sākuma, ir daudzi krievi, kas karo Ukrainas pusē. Saukt šos cilvēkus par vatņikiem ir negudri.
Pirmskara Latvijā, tajā, kurā nenotika etniskā sastāva maiņa PSRS okupācijas dēļ, bija 150 - 200 000 krievu. Tie ir vietējie krievi, kuri šeit dzīvojuši gadsimtiem. Tieši tāpat kā poļi, lietuvieši, baltkrievi, ebreji. Saukt šos cilvēkus par vatņikiem, tikai tautības dēļ, ir slimi. Viņiem nav nekāda sakara ne ar krieviju, ne ar putinu, ne ar ko citu. Viņus tāpat kā latviešus PSRS okupācijas laikā represēja, atņēma īpašumus, izsūtīja un nogalināja.
A vatņiki ir vatņiki neatkarīgi no tautības. Starp latviešiem arī ir daudz vatņiku. Līdz ar to piedēvēt vatņicismu tikai krieviem arī nav sevišķi gudri.
Inars [3.apr]: Paldies Šleseram, Kalvītim, Lembergam un vēl vairākiem vecajiem kadriem par mūsu brīvostu piešķiršanu krievijas tranzīta biznesa īpašniekiem. Ir grūti kļūt par brīvās zonas uzņēmumu, bet noturēties šajā biznesā jau ir stipri vieglāk un komfortablāk. Arī uzņēmumu izmest no brīvostas ir ļoti sarežģīti, ja neskaita gadījumus ar nopietniem kriminālprocesiem.Principā lielākā daļa ostu termināļu Ventspilī un Liepājā pastarpināti pieder krievijas tranzīta uzņēmējiem. Atklāti darbojas tikai kazahi un pāris Latvijas bagātnieki (nav tiesību nosaukt uzvārdus). Tā sistēma strādā, kad it kā iesaistījās daļēji Latvijas investors, kuram "nez no kurienes" bija uzradušies kosmiski līdzekļi, kurus ieguldīt ostas infrastruktūrā. Loģiski, ka nauda nāk no gala preču gala saņēmējiem krievijā. Ir arī mistiskī īpašnieki no ofšoru uzņēmējiem.
Cope321, 2.aprīlis 2024, 23:13
Neviens krievijas bizīts brīvostās neuzrādās, varbūt Rīgā kas pastarpināti pieder, nezinu. Krievi gribēja nākt vairāk kā 20 gadus atpakaļ, nesalīga tarifus. Lembergs vēl izteicās, ka nāks viņi lūgties. Nelūdzās, uzbūvēja savas ostas. Kazahiem arī noplēsa 3 ādas, tie arī aizmuka.
Tukšā osta nedaudz atrisināja atkrievošanos. 2 krievu vidusskolas neatbilst to statusam, jāslēdz vai jāapvieno. Bet mūsu domes vatņiki ne par ko negrib.
Ja par rūdu, kautkas ir sakustējies. Kādreiz 3 dienās izkrāva-aizveda. Šobrīd pēdējais pievedums, puse ir aizvesta un pārējais mētājās ostā jau labu laiku.
Paldies Šleseram, Kalvītim, Lembergam un vēl vairākiem vecajiem kadriem par mūsu brīvostu piešķiršanu krievijas tranzīta biznesa īpašniekiem. Ir grūti kļūt par brīvās zonas uzņēmumu, bet noturēties šajā biznesā jau ir stipri vieglāk un komfortablāk. Arī uzņēmumu izmest no brīvostas ir ļoti sarežģīti, ja neskaita gadījumus ar nopietniem kriminālprocesiem.
Cope321, 2.aprīlis 2024, 23:13
RaimisD [2.apr]: Cope321 [45m]: Būs laikam jāizskaidro situācija ar ostām un kravu pārvadājumiem detalizētāk. Uzsvēršu, arī uzskatu mangāna rūdas tranzītu uz krieviju par amorālu, bet likumiski ir daudzi BET.Problēma ir tajā, ka stividora cūcības apturēt var tikai ar lieliem resursiem. Būtu jāņem preču paraugi un jāatrod atbilstošas instances, kuras ir tiesīgas sniegt atzinumu par preces sastāvu. Tālāk arī stividors var pateikt, ka rūda ir samaisīta vienā kaudzē ar legālu preci (beramkravu īpatnība). Ņem un tagad tiesiski pierādi, ka nevar veikt tālākās darbības ar pilnīgi visu beramkravu.
Brīvostas pēc būtības ir brīvās zonas uzņēmumu platformas, kurās Latvijā darbojas pamatā stividori (pārkrāvēji un tranzīta preču uzglabātāji) un atsevišķi preču pārstrādes operatori.
Tātad par mangāna rūdu ir jārunā tikai par stividoriem. Brīvā zonā notiek preču uzglabāšana (muitas procedūra). Attiecīgā muitas procedūra tiek nodrošināta saskaņā ar atļaujas nosacījumiem, kurā ir atrunātas preču uzglabāšana, uzskaites veids un nosacījumi preces nepārtrauktai uzraudzībai. Uzskaite, šajā gadījumā, ir ekvivalenta deklarēšanai. Būtiski ir tas, ka prece tiek pieņemta uzskaitē pēc tās apraksta kuģa konosamentā un manifestā, bet preces klasifikācija pēc preču koda nav nepieciešama. Tātad nosūtītājs, kurš ir informēts par sankcionētām precēm, dokumentos norāda vajadzīgo preces aprakstu tālākām tranzīta darbībām!!!
Esam "vajadzīgo preci" pieņēmuši uzskaitē un tālāk tiek uzsākts tranzīts. Tranzītā pēc preču sākotnējā apraksta tām tiek piešķirts 6 zīmju nomenklatūras kods (sankcijas var tikt piemērotas tikai šajā momentā). Tā kā ir sākotnēji piešķirts "pareizais apraksts", var arī piemērot preču kodu, kurš nav iekļauts sankcijās. Latvijas dzelzceļš iesniedz tranzītu un piemēro vienkāršojumu, kurā pamata dokuments ir dzelzceļa pavadzīme (SMGS) un natūrlapa visam kravas sastāvam. Kad prece ir izvesta, tad arī tiek noslēgta tranzīta procedūra pēc izvešanas fakta.
Ja kravas nosūtītājs un saņēmējs (nesaistīts ar Latviju) visu noformē ļoti precīzi un gudri, tad nav īpašu problēmu šīs mangāna rūdas kravas izvest uz krieviju. Mūsu ostas un dzelzceļš ir tikai ķēdes posmi visā kopējā pārvadājumā.Es saprotu,ka šo loģistikas posmu pārzini ļoti labi, bet ne par to ir runa.
Pie pakaļas visi stividori, pie pakaļas visi konusamenti un manefesti. Ja valsts , tās pārvalde nelobētu šo pasākumu un rīcību, nekas tāds notikt nevarētu.
Cauri caurēm izpuvusi tā sistēma, nogrimusi alkatības un cinisma purvā. Tādai nav nākotnes.
Cope321 [2.apr]: Būs laikam jāizskaidro situācija ar ostām un kravu pārvadājumiem detalizētāk. Uzsvēršu, arī uzskatu mangāna rūdas tranzītu uz krieviju par amorālu, bet likumiski ir daudzi BET.Es saprotu,ka šo loģistikas posmu pārzini ļoti labi, bet ne par to ir runa.
Brīvostas pēc būtības ir brīvās zonas uzņēmumu platformas, kurās Latvijā darbojas pamatā stividori (pārkrāvēji un tranzīta preču uzglabātāji) un atsevišķi preču pārstrādes operatori.
Tātad par mangāna rūdu ir jārunā tikai par stividoriem. Brīvā zonā notiek preču uzglabāšana (muitas procedūra). Attiecīgā muitas procedūra tiek nodrošināta saskaņā ar atļaujas nosacījumiem, kurā ir atrunātas preču uzglabāšana, uzskaites veids un nosacījumi preces nepārtrauktai uzraudzībai. Uzskaite, šajā gadījumā, ir ekvivalenta deklarēšanai. Būtiski ir tas, ka prece tiek pieņemta uzskaitē pēc tās apraksta kuģa konosamentā un manifestā, bet preces klasifikācija pēc preču koda nav nepieciešama. Tātad nosūtītājs, kurš ir informēts par sankcionētām precēm, dokumentos norāda vajadzīgo preces aprakstu tālākām tranzīta darbībām!!!
Esam "vajadzīgo preci" pieņēmuši uzskaitē un tālāk tiek uzsākts tranzīts. Tranzītā pēc preču sākotnējā apraksta tām tiek piešķirts 6 zīmju nomenklatūras kods (sankcijas var tikt piemērotas tikai šajā momentā). Tā kā ir sākotnēji piešķirts "pareizais apraksts", var arī piemērot preču kodu, kurš nav iekļauts sankcijās. Latvijas dzelzceļš iesniedz tranzītu un piemēro vienkāršojumu, kurā pamata dokuments ir dzelzceļa pavadzīme (SMGS) un natūrlapa visam kravas sastāvam. Kad prece ir izvesta, tad arī tiek noslēgta tranzīta procedūra pēc izvešanas fakta.
Ja kravas nosūtītājs un saņēmējs (nesaistīts ar Latviju) visu noformē ļoti precīzi un gudri, tad nav īpašu problēmu šīs mangāna rūdas kravas izvest uz krieviju. Mūsu ostas un dzelzceļš ir tikai ķēdes posmi visā kopējā pārvadājumā.
RaimisD [2.apr]: Tā vien gribas savākt vīru komandu un nojaukt nakuj tās sliedes austrumu virzienāPa kuriem tranzīta ceļā piegādā mangāna rūdu Krievijai. Mangāna rūda tiek izmantota augstas kvalitātes tērauda ražošanā, kas nepieciešams ieroču stobriem, bruņumašīnām un militāro transportlīdzekļu kāpurķēdēm.
Karlis_K [1.apr]: lv sāka ar 2.3 vai 2.5 miljoni. Iedz.Izsūtīja latviešus un ebrejus (jā, viņi arī tika sūtīti uz krievu nāves nometnēm, lai Staļins parādītu sadarbības vēlmi ar Hitleru kara sākumā), lai ievestu krievus un PSRS neērtos cilvēkus.
Pieklajigs, 1.aprīlis 2024, 03:53
Laikam gribēji precizēt ka padlatvija beidza (nevis sāka) ar tik daudz padomju pilsoņiem, no kuriem gandrīz puse okupantu? Un ja precīzāk tad 2,6 miljoni.
lv sāka ar 2.3 vai 2.5 miljoni. Iedz.
Pieklajigs, 1.aprīlis 2024, 03:53