Čuvaks pozu ieņēmis tadu, ka tur ātrums izskatās lielāks kā doks ar saviem 150hp taisa. Nevajadzēja keponu otradi griezt - redzētu vismaz ka dūņās iekšā brauc
8.decembris 2024, 16:13 | links
RaimisD [8.dec]: Jurik [Vakar]: boška pie kāta turas ar vienu skrūvi, ko atskruvējot, bošku var apmest otrādiIzskatās, ka bez vizualizācijas neiztikt:)))te pēc skices pāris metri un motoram pizdaaa:)))
Apmest otrādi, ģeniāli !
Ja sagribās braukt normāli, tad pārmet atpakaļ, cik tur tā darba, pāris skrūves.
Pats zini kā fiksējas motora kāja. Augstāk, zemāk, pluss, mīnuss tramvaja pietura.
Cik tur vajag, lai pret laivas purnu aplauzt skrūvi.
Tie ir mani teorētiskie spriedelējumi. Dariet, kā vēlaties.
Labāk vienu reizi pamēģināt un sačakarēties, nekā visu mūžu mocīties pārdomās.
Jurik [7.dec]: boška pie kāta turas ar vienu skrūvi, ko atskruvējot, bošku var apmest otrādi
Jurik [8.dec]: svens76 [Vakar]: ..nu nākamsezon mož paeksperimentēs ja slinkums nebūsA likās, ka Tev meškerēt patīk nevis dronus lidināt:)droni arī tuvi man
svens76 [7.dec]: ..nu nākamsezon mož paeksperimentēs ja slinkums nebūsA likās, ka Tev meškerēt patīk nevis dronus lidināt:)
RaimisD [7.dec]: svens76 [Vakar]: 19 solis pagaidām šķiet optimāls.PALa džeki ņem pulēto ņeržu līdz pat 21jam solim, bet viņiem tie ūdens plašumi ir citi.nu nākamsezon mož paeksperimentēs ja slinkums nebūs
Rēķinies, ka zaudēsi uzrāvienā.
RaimisD [7.dec]: Jurik, neesi domājis, kāpēc ipiloti grozās pa 360° :)Esi redzējis, ka elektromotoriem boška pie kāta turas ar vienu skrūvi, ko atskruvējot, bošku var apmest otrādi un to pašu skruvi tai at šķirbā ieskrūvēt apakaļ. Ir cilvēki, kam nepatīk ka aizmugurē rokturs kursa virzienā un kam liekas ērtāk likt to ieslipi. Viņiem ņemtne sanāk lielāka, jo jāizurbj vesels viens jauns 5mm caurums kātā.
RaimisD [6.dec]: Jurik [Vakar]: Vispābā es jautājuma loģiku saprotu, jo ratus pa smiltīm vilkt ir vieglāk kā stumt.Piekrītu, vieglāk vilkt kā stumt.Jurik !
A, ja bišķi vilnītis.
Vieta kur sēdēt. Sprandu neizmežģīsi ? :)
Vēl laivas izsvarojums . Vai nesanāk tā pati stumšana. Elektriskajam tās jaudiņas cik ir, tik ir.
svens76 [6.dec]: 19 solis pagaidām šķiet optimāls.PALa džeki ņem pulēto ņeržu līdz pat 21jam solim, bet viņiem tie ūdens plašumi ir citi.
RaimisD [6.dec]: RaimisD [21m]: 90,86 uz ūdens afigenijs ātrums. Un vēl tev nam miera :)))Nē, nu resurs ir, bazara nav.resurss ir
RaimisD [6.dec]: 90,86 uz ūdens afigenijs ātrums. Un vēl tev nam miera :)))Nē, nu resurs ir, bazara nav.
svens76 [6.dec]: 86km/h kkur, nu dabūs varbūt ap 90,86 uz ūdens afigenijs ātrums. Un vēl tev nam miera :)))
RaimisD [6.dec]: Sven, ja vēl šaubies mainīt stoka skrūvi vai nē, tad noteikti neesi gatavs 29tajam solim :)viss tas rūpīgi jāpārdomā. 19 solis pagaidām šķiet optimāls. 86km/h kkur, nu dabūs varbūt ap 90, bet neredzu baigo jēgu. drīzāk apsveru ka jāuzliek motoram lifts. seklos enkurus ja biji domājis talon veidīgos, tad ne, lieks svars tik klāt laivai
Vai bez lielajiem ekrāniem plāno laivu ,,uzlādēt"?
Seklos enkurus liksi ?
Jurik [6.dec]: Vispābā es jautājuma loģiku saprotu, jo ratus pa smiltīm vilkt ir vieglāk kā stumt.Piekrītu, vieglāk vilkt kā stumt.