jegersz [5.jan]: Air baltic izmanto valsts pārvaldes institūcijas un cilvēki, kuri negrib sēdēt pārbāztos lēto aviokompāniju gaisa kuģos. ...
Rentabla aviokompānija ir arī tad, ja pati noslogo visu savu floti un attīsta jaunu galamērķu iespējas.
Cope321, 5.janvāris 2025, 22:54
Airbaltic pārvadāja 5 miljonus pasažieru 2024. gadā, tu gribi teikt, ka to apjomu nobraukā valsts pārvaldes darbinieki. Valsts pārvaldes darbinieki veido labi, ja 0,0...%!
Airbaltic katru gadu ievieš jaunus maršrutus un galamērķus un kāpina pārvadājamo pasažieru skaitu. 130 gala mērķi tagad un desmit gadu laikā dubultojusi pārvadājamo pasažieru skaitu. Varbūt es neko nesaprotu, bet man liekās tas nav slikti.
Biļešu cenas Ryanair un Wizzair pasažieriem īsti paceļamas nav. Izņemot mistiskās lielās izpārdošanas laiku. Ja runā par komfortu un servisu, tad teiktu, ka Turkish airlines un Lufthansa uz līdzīgām un pat mazākām cenām ieliek Air baltic.
To pasažieru skaita aprēķina metodiku gribētu redzēt. Nu tā aina ir pārspīleti pozitīva. Tad jau nebūtu nodzīvojušies līdz atceltajiem reisiem, ja viss tik plūstoši augtu. Lidostā arī var labi redzēt, ka Air baltic nav top aviokompānija Latvijā.
P.S. Teicu, ka valsts pārvalde un pasažieri, kuri nevēlas lidot pārbāztos gaisa kuģos (ir gatavi par šo ekstru piemaksāt vairāk).