jegersz [59m]: Par RIX statistiku, Airbaltic nelido tikai no/uz Rīgu!Pieļauju, ka tur arī top tā spožā statistika, daudzviet (īpaši Rietumeiropā) pieprasījums pārsniedz piedāvājumu, tādēļ vajadzība lidot dominē pār cenu. Tādēļ jau sākumā teicu, ka tā statistika neveidojas uz RIX rēķina.
Pie esošās cenas un kvalitātes attiecības to nevarētu nosaukt par nacionālo aviokompāniju. Drīzāk starptautisks uzņēmums ar valsts kapitālu. Nācijai (pelēkajai masai) pamatā ir letās aviokompānijas.
Cope321, 6.janvāris 2025, 16:34
Bet varam diezgan droši apgalvot, ja nebūs Airbaltic, tad nebūs tik daudz tiešo reisu uz/no Rīgas, kas ietekmēs ne tikai pasažierus, bet arī citas sfēras un tas nav tikai paku loģistika un tūrisms. Ne velti daddy_j min par miljardu IKP pienesumu pie nepilniem 700 miljoniem apgrozījuma. Jāskatās AB pakalpojums un tā ietekme uz reģionu.
Var diskutēt par AB vadības lēmumu pareizību, var diskutēt cik efektīvi valsts līdzekļi covid laikā tika investēti, bet nevar bez papildus un plašākas analīzes teikt, ka visas valsts investīcijas ir "nodirstas" un davai likvidējam AB ar visu Gausu.
AB 97% pieder valstij un AB nav kapeiku bizness, kam nav vērtība.
Pandēmijas un pēc pandēmijas laikā cik lidsabiedrības bankrotēja un vēl cik tika sniegts valsts atbalsts un valsts garantēti aizdevumi, tas pats pieminētais Finair bez valsts atbalsta neiztika.
6.janvāris 2025, 17:07 | links