Rez,tu spēj šito izdomāt,bet gaus ar kosmisko algu nē,un man ir aizdomas ka tur ik uz soļa ir šādi nepārdomāti lēmumi.Un pat ja tā kompānija strādātu ideāli ar peļņu,man tāpat ir jautājums kāpēc būtu tik liela alga jamaksā,pat izdalot ar 3,kadnidātu netrūktu,jo tāpat tā būtu kosmiski liela alga
udens2, 6.janvāris 2025, 17:53
Par tiem dzinējiem man šķiet nav tik vienkārši, modernām pasažieru lidmašīnām dzinējus ražo trīs kompānijas General Electric (GE), Rolls-Royce un bēdīgi slavenais Pratt & Whitney, kas tagad atsauca 1000 motorus un aizkavē regulārās apkopes, papildus daudzi dzinēji ir šo kompāniju kopražojums.
Avio kompāniju vadītājs nevar būt jebkurš vadītājs, tam tā kā jābūt skaidram. Gausam ir 34 gadi pieredze aviācijas vadošajos amatos un ir saņēmis starptautiskus avio apbalvojumus.
Kamēr viņš attīstīja Airbaltic, tad Baltijā bankrotēja 3 vai 4 lidsabiedrības un vēl cik tuvākā un tālākā Eiropā, bez valsts investīcijām arī AB būtu bankrotējis.
Vai līdzvērtīgu vadītāju var atrast lētāk, gan jau ka var, bet vai Latvijā, domājams ka noteikti nē, par kādu algu līdzvērtīgs vadītājs vēlētos pārvākties uz Latviju?