Da es jau ar tik parunāšanas pēc,, parasti tālāk, kā no gultas līdz grīdai, nelidoju:)
13.janvāris 2025, 11:19 | links
Jon-Hill [13.jan]: Valsts pamats ir vidējais cilvēks !!Vairāk bija doma par to cilvēku, kurš lido reizi gadā (tādu ir vairāk nekā vidusslāņa cilvēku).
CiC jautājums, cik tas viduslanis ir biezss uz kopējā fona.
Bet katrā ziņā, ja nacionālās kompānijas pakalpojumi ir par dārgu vidējam slānim, kas arī jebkurā valstī iznes uz sava kupra ekonomiku,, nu ko,,, nu neko !! :)
Neņem galvā tos komentārus, jo pamatā ir neapmierinātība par nepieejamību vidējam latvietim "nacionālās aviokompānijas" pakalpojumiem.
Nenoliedzami šo vajag risināt, lai uzlabotu uzņēmuma tēlu. Nu nevar likt tādas cenas, ka pamatā cilvēks izvēlas ārvalstu lēto aviokompāniju reisus vai labākas kvalitātes pakalpojumu par līdzīgu cenu kā AB reisiem.
Cope321, 13.janvāris 2025, 10:54
Šobrīd man izskatās, ka dēļ nespējas sadalīt oliņas, tiek piedāvāts nokaut dzīvu vistiņu un iztirgot pa sastāvdaļām...
daddy_j, 13.janvāris 2025, 09:26
daddy_j [13.jan]: ja par AB, tad man nacionālā aviokompānija liekas ļoti laba ideja, par kuru var arī mazliet piemaksāt.Neņem galvā tos komentārus, jo pamatā ir neapmierinātība par nepieejamību vidējam latvietim "nacionālās aviokompānijas" pakalpojumiem.
Turklāt tie 570 miljoni jau ir iedoti... OK karš Ukrainā, ar to saistītās pasažieru plūsmu maiņa, degvielas cenas utt. ietekmēja AB biznesu, nešaubīgi, bet manuprāt ir vērts ķepuroties.
Šitas tirgus, kas sacelts, ir tīrā ūdens duļķošana, lai "kādam" būtu izdevīgi zvejot. AB saka, ka 2025. gadā atcels lidojumus 10 maršrutos no Rīgas – uz Aberdīnu, Belgradu, Klužu-Napoku, Erevānu, Gēteborgu, Mikonu, Prištinu, Žešuvu, Skopji un Stavangeru.
Kāds bez google maps var pateikt, kur ir Aberdīna, Kluža-Napoka, Mikona, Žešuva??
Nē, nu tad paklusējiet :DDD
Viens otrs ministrs tā izsakās, ir kā AB būtu viņu pakļautībā... tiešām rietumu (Ventspils) vēji atkal?? :) SM ar to jātiek galā, ja netiek - jāmaina satiksmes ministrs. Šobrīd man izskatās, ka dēļ nespējas sadalīt oliņas, tiek piedāvāts nokaut dzīvu vistiņu un iztirgot pa sastāvdaļām...
.. samazinās bik, bet noteikti ne uz pusi, jo privātpersonas ienākumi nekad netiek līdz inflācijai ! Plus citi faktori, kas nāk klāt sakara ar inflācijām, kreditori ar nav glupi, izdomā visādus eriborus ( uzreiz saku nav ne jausmas, kas tas ir) :), šmeriborus,,, tapē nesūda tur nesamazinās !! :)
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 09:17
Bet krīti ir jāatdod, tapēc nē, paldies.
Vai tad ekonomika ģimenē, saimniecībā, strādā citādi, kā valstī ?
Jon-Hill, 12.janvāris 2025, 11:01
Nu ja, isstās, kā ar Latvenergo, kur vieniem stabi otriem vadi, trešiem skapji,, a strāva, tas tāds nieks :)
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 08:28
bet galvenais jautajums ir : kā var būt, ka uzrādītie cipari vieniem ir : pakaļā galīgā, otriem - viss čiki ??
Vai tad ekonomikā tā var būt ??
Nu ok, saprotu kapos - vieniem krusti, otriem plusi,, bet ekonomikā, kur debets un kredīts ??
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 08:14
un par IPO runājot ( atkartošos - neekonomists ) bet no pieredzes, tieši tie kas pie stūres konkrētajā brīdī uzņēmumā, parasti dara visu, lai par kapeikam nopirktu uzņēmumu !!
Tāpēc man šķiet neloģisks arguments, ka kāC grib torpedēt IPO !
Otrkārt cik tur bija vērtība, 500 ļimoni ?? pat man pāķim tas nešķiet normāli par AB.
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 08:08
Baltkrievijas Saška ar teicas rādīt karti, kur no četrām vietās grasijās uz viņu šaut ! :)
Bet atmetot politiku, tīra matematika, nu man saskaitot ieguldīto no valsts četros gados,, 23 gada veiksmes stāsts nobālē !!
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 07:56
Rek, smuki, hronoloģiski, kāds melnais caurums ir AB.
https://www.delfi.lv/bizness/37264250/biznesa_vide/120057143/ceturta-dala-airbaltic-flotes-nelido-jau-menesiem-ilgi
Jon-Hill, 13.janvāris 2025, 07:03