Laivas un to motori

Sveiki visiem.
Ir tāda problēmak, ka vajag laivu Kazanka nogādāt no Varakļāniem uz Lielvārdes pusi.Varbūt kāds ar to var izpalīdzēt (protams par atiecigu samaksu), vai varbūt zin kādu firmu kas ar to nodarbojas.
Vai varbūt labākajā gadijumā, var izīrēt laivas piekabi no kāda!
6.maijs 2010, 19:06 | links
 
Man šodien svētki , beidzot esmu ticis pie jauna dzinēja , nopirku Merkuri 2.5 .
28.aprīlis 2010, 23:33 | links
 
Nu paldies, mēģināšu papētīt sīkāk un padomāt ko var darī. žēl ka nav man service manuals. Tā skrūve skrūvējas ārā - viņu izņemot nekas aprauts neizskatās + viņa ir atspere virsū. Bet bez mauāļa, nezinot kā ir orģināli jābūt - grūti spriest.
28.aprīlis 2010, 09:50 | links
 
Pirmkārt ir jāizjauc,tad redzēsi vai skrūvei vītne apmuļāta un vai nav specifiska galva.Varbūt pilnīgi var izmantot vītnes stieni,nozāģējot īsto garumu.Un virpā uzlaist vienu skrūvi,jau nemaksā 10Ls-cik tad viņš pelna dienā?
28.aprīlis 2010, 07:34 | links
 
Izskatās,ka te var pamēģināt vispār iztikt bez virpas,atlaid kāta turētājam visas skrūves,starpā starp kātu un skavu ieliec kādu plānu izturīgu materiālu un skrūves velc atpakaļ un regulē cik stipri vajag,jo stiprāk pievilksi,jo grūtāk griezīsies.Iesākumā var pamēģināt,tas nemaksās neko,bet ja gribi pa glauno,janes virpot.
28.aprīlis 2010, 07:22 | links
 
atskrūvē nost, to kājas turētāju/ ja nemaldos, uz sešām M6 skrūvēm turās/, un aiznes pie virpotāja, lai "iedzen" jaunu vītni, un lai uzvirpo jaunu pievilkšanas skrūvi-"štoku" , kas tev bildē ar rimmbuli /sarkanu/ apvilkts.
Darbs~ 10ls
27.aprīlis 2010, 23:34 | links
 
nu tā sanāk...
27.aprīlis 2010, 23:25 | links
 
to skrūvi, griez pa "tukšo", ja
27.aprīlis 2010, 23:24 | links
 


tipa tā skrūve, kura apvilkta bildē. Motors jauns - pāris sezonas svētdienas režīmā izmantots. Kā radās defekts - nav ne jausmas. vienreiz gribēju pievilkt niknāk stūri - un nevelkas...nezinu kā nobruka tā sistēma.
27.aprīlis 2010, 23:17 | links
 
kā, tas ir "gļuks" radies /motors jauns, vecs, tikko pirkts, vai saņēmi tādu/, vai vītni aprāvi, kur problēma, ja vari, uztaisi foto, tieši, kur vaina, izskatās- "ģelo pahņet tokarjem"
27.aprīlis 2010, 23:00 | links
 
Sveiki,
Ir sekojoša problēma ar 4 taktu 5-nieku merkūru:
Nevar pievilkt stūres griešanās stiprumu (nestrādā tā skrūve kas ir kājā). Veicot apkopi vīri stāstīja, ka bez maz vai visa kāja jājauc ārā , jāpasūta detaļa ut.t.
Vārdu sakot nesataisīja. Vai tiešām tur viss tik sarežģīti ?(un iespējams dārgi) Varbūt ekspertiem ir kādas idejas.
Citādi vējainā laikā pa vaļīgu tas motors. It kā nav bieži regulēts un tā, pat nezinu kā tas gļuks radies...
27.aprīlis 2010, 20:44 | links
 
būs, būs...Spied tik iekšā, kājai pie pakaļas, kas par eļļu. Laicīgi pamainīt tikai ar' vajag
21.aprīlis 2010, 17:07 | links
 
Jautajums apr eļļu - bodē priekš reduktora piedāvāja valvoline GL-4 SAE 80W-90. motorelis mercury 2.5 Z.s.
Eļļa būs ok?
21.aprīlis 2010, 14:47 | links
 
Labi kāds ir 2,85 balons GROT laivai ?
Vai 2,65 nav par mazu , priekš diviem dažreiz, pārsvarā viens pa retai reizei dēlu paņemy līdzi.
Vai ir liela starpība starp 34 un 36 cm balonu ?
10.aprīlis 2010, 22:41 | links
 
Es vizinos ar 2,85m. Viss dikti apmierina, vienīgi baloni varēja būt resnāki, bet citiem modeļiem ir. Ieej rafting.lv
10.aprīlis 2010, 19:41 | links
 
Vai kādam nav bijusi saskare ar GROT piepūšamajām laivām, cik labas vai vēts pirkt ?
10.aprīlis 2010, 17:33 | links
 
Varbūt kāds vēlas nopārdot 20-25 zirgiem jaudīgu motoru? Labprāt nomainītu savu 5 zirgu Mercury.
3.aprīlis 2010, 21:00 | links
 
Atradu vēl lētāk

Marka: Suzuki
Modelis: DF2. 5 S
Izlaiduma gads: 2010
Dzinēja jauda (z.s.): 2.50
Cena: 475 Ls
3.aprīlis 2010, 20:47 | links
 
Nu ja par 1995 gada Hondu 2 zs E bay prasa 400 eur tad laikam jameklē citi varianti
3.aprīlis 2010, 19:44 | links
 
Un vēl - pilnībā piekrītu bumsam! Liela ir tā svara atšķirība no 2,5 un 5 zs. Kompaktāks ,ērtāks,vieglāks protams ir 2,5 zs.ar iekšējo bāciņu.Protams pēc kāda laiciņa prasās lielāku ātrumu .. :))) Kādu marku izvēlēties -tas pašam jāizlemj. Iet visi motori ja laicīgi eļļo,kopj un viņu mīlē un saudzē ..un galvenais -pareizi ekspluatē.
Man vienam paziņam ir trīs motori ...dažādas markas... un neviens lāga neiet ... tāpēc ka viņam pofig un viņš viņus nekopj.Nevar tikai uz servisa večiem paļauties - pašam jāseko līdz.
3.aprīlis 2010, 19:32 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager