Spoles

Piekrītu Urmaasiņam. Ar made in Japan tikai Lbruno copē.
:)))
21.jūlijs 2010, 15:22 | links
 
par to uzrakstu nesatraucies.manai spolei uz kātiņa ar tāds ir.šancē nekāda vaina!:)
21.jūlijs 2010, 15:16 | links
 
Jā piekrītu, bet ko nozīmē tas uzraksts MADE IN MAILAYSIA.
21.jūlijs 2010, 15:11 | links
 
vorca - Šimano vienmēr ir vērts. Tikai jāskatās kāda ir cena:D
21.jūlijs 2010, 14:57 | links
 
(Shimano ASPIRE RA) kāds var pastāstit vai ir vērts pirkt šo spoli, uz kastes rakstīts MADE IN MAILAYSIA
21.jūlijs 2010, 14:17 | links
 
Kāds nezin vai Jelgavā kaut kur labo/veic apkopes spolēm?
18.jūlijs 2010, 23:25 | links
 
ļaudis, kuri Viepli novēroja pēc nabaga lasēna pievārēšanas minēja piepūsto vaigu pazīmi bildējoties ;)))

Lbruno

Nu tik populāri izskaidroji, ka tikai anlfabētam varētu nepielekt ;)
18.jūlijs 2010, 18:45 | links
 
Piekrītu gandrīz visiem, izņemot Viepli :))))
16.jūlijs 2010, 15:43 | links
 
viepļa kungam ,pēc cīņas ar lašu papu, rokas, un pieļauju ,vēl šis tas trīcēja pāris stundas un ne prātā nenāca krusteniska vai cieša paralēla tinuma priekšrocības
:)))
16.jūlijs 2010, 15:21 | links
 
Atbalstu Lbruno :DDD, esmu gatavs veiodot koalīciju ar zg un vienoties par kopīgu koncepciju ar viepli :DDDD
16.jūlijs 2010, 15:07 | links
 
O,saldais pārītis Twix ! 14.23 trāpījuši
16.jūlijs 2010, 14:32 | links
 
Piekrītu Zivgārnim!
:)
16.jūlijs 2010, 14:23 | links
 
Tere Bruno!!! Viedi vārdi! :)
16.jūlijs 2010, 14:23 | links
 
Tere!
Mana dzejnieka dvēsele neizturēja.Lecu uz ecēšām.
Lietoju DAIWA Made in Japan.Divas Emblem C 3500-lošiem un 2500-foreļiem.Abas pirktas 2000.g.izstādē.(2000.g. modeļi)Darbojas vēl šodien kā Šveices pulksteņi.Trešo sezonu lietoju Certate Custom R 2500(vesta no Japānas korpus 2500-mehānisms 3000ar stiprinātu kloķi) -foreļi,taimi,loši,zaļsvārces...utt.Nu naf par ko pasūdzēties.
Krusteniskā uztīšana novērš pītās auklas iestrēgšanu starp tinumiem pie lielām slodzēm.Pēc cīņas ar 15kg lašu papu(jautāt a.g.Viepļa k-gam.),ja spolei nebūs krust.uzt. var būt problēmas ar nākošo metienu.
Par regulēšnu.Spoli jābūt noregulētai atbilstoši auklas izturībai,kāta klasei un paša copmaņa izjūtām sākot copi.Gadās arī atkāpes,bet šais gadījumos nekādas priekšrocības nedod aizmugurējā bremze.
Za ribalku!
16.jūlijs 2010, 14:03 | links
 
Tas taču nav remonts, ja nekas pāri nepaliek :-))
16.jūlijs 2010, 13:13 | links
 
Tik skaties lai skrūvītes pāri nepaliek :DDD, savādāk atkal kaut kas neies :))
16.jūlijs 2010, 13:09 | links
 
OK. Izjaukšu, palūkošu kas tai ir vēderā.
16.jūlijs 2010, 13:02 | links
 
Donka, man ir bijušas pāris spoles, kurām jau fabrīķī lubrikants par daudz sasmērēts iekšā.
:)
16.jūlijs 2010, 12:16 | links
 
To spoli tikai šopavasar nopirku.
16.jūlijs 2010, 10:55 | links
 
šāds "defektiņš" novērojams,ja labu gribēgams daudz smazku sabāž iekšā.atliek izmazgāt un iesmērēt tikai tik cik nepieciešams.iespējams ir ari pretējs variants-nav tīrīta spole un esi pašeptējis "pa sauso".novērst var tāpat kā pirmajā variantā!:)
16.jūlijs 2010, 10:51 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager