Laivas un to motori

visvienkāršākais variants ir copmaņu saliekamo krēslu, kad nevajag tad saloki un nomet malā, kad vajag tad sēdi, ar ofisa krēslu tā neizdarīsi.
5.augusts 2010, 08:24 | links
 
Nu re, i Urmaas man piekrita, pateica ko juta
5.augusts 2010, 08:05 | links
 
donka
vari likt gan oplasmasnieku,gan saliekamo,gan biroja grozāmo,gan.... .kādu vien sirds vēlas un rocība atļauj.cope ir atpūta,jo ērtāk iekārtosies jo lielāku kaifu gūsi!:)
4.augusts 2010, 23:53 | links
 
Es savā Dunkanā izmantoju parastos dārza plastmasa krēslu ar atzveltni, protams, kā saka Ērglis, var arī copmaņu saliekamo krēslu, jo ja ir cietā grīda, tad nav pilnīgi nekādu problēmu.
4.augusts 2010, 19:44 | links
 
tak liec uz grīdas krēslu kādu gribi, vari pieskrūvēt. var vienkārši izlaisties šķērsām no borta uz bortu.
Var krēslam krēslam pie kājām garas atbalsta latas pēc laivas dibena izmēriem, lai būtu visā garumā un platumā. Bush jau diezgan stabils, tas var atļauties augstu sēdpozīciju.
4.augusts 2010, 16:04 | links
 
Jautājums cilvēkiem ar zelta rokām un tehnisko domāšanu.

Ir doma piepūšamo laivu aprīkot ar normālu sēdekli, ilgstošākai copei uz gaidi (pludiņš). Citādi mugura drīz atteiksies nākt līdzi uz copi.

Dēlis pār bortu ir uzlabojums, bet vai kāds jau nav samontējis ko nopietnāku?

Pašam prātā grozās doma, pie dēļa piemontēt kādu vecu krēslu, ideāli grozāmo biroja krēslu taču ir jārisina problēma ar noturību pret apgāšanos aukšpēdus vai uz mutes :-)). Varbūt ir padomā kāds risinājums?

Man Bush ar cieto grīdu.
4.augusts 2010, 15:50 | links
 
vairis30. tu jau varēji paprasīt lai tev Dulkanā to numuru uzlīmē, es tā vismaz izdarīju baigi pa smuko,laivas krāsās un no tā paša materiāla un ja nemaldos pa 15ls... un vēl atklāj noslēpumu par cik tev pārdeva Dulkan 345 man interesē jo es pie viņiem arī pirku tikai ziemā....
2.augusts 2010, 20:53 | links
 
Man uz trešdienu būs viena laiva kuru varu piedāvāt par labu cenu labam copmanim. Cena būs laba cena + 0,3 melnais balzāmiņš. Laivu var apskatīt sludinājumu sadaļā - laiva "Cobra". Publiski neatbildēšu - rakstiet te pat uz emīlu vai zvaniet : 29159453.
26.jūlijs 2010, 12:45 | links
 
Man viena prioritātēm bija arī ka varu viņu ielikt pārnēsājamā somā un likt uz jumta bagāžnieka, aizbraukt ar vieglo kur vajag un pēc tam piepumpēt. Plastmasas laiva protams ir drošāka
23.jūlijs 2010, 21:42 | links
 
Tātad tu pirki Maskavas ielā,bet vai viņa ir drošāka kā plastikas ,vai ka tur sauc, laivas,vai galvenais ir kompaktums.Vai piemēram ar tādu laivu var braukt kad piekrastē paradās pirmā ledus pazīmes,bet visa Usma vaļā.
23.jūlijs 2010, 20:54 | links
 
Pirmkārt, lai laivas būtu ražotas LV, jo ja rodas kāda tehniska broplēma manas vai ražotāja dēļ, defekts tiek novērsts tās pašas dienas laikā, nevis importa ir jāgaida vairākas dienas vai pat nedēļas.
Otrkārt, ņemot vērā viena tipa laivas, t.i. izmērs 3,45m, balona lielums 0,46m, iekšējais izmērs starp baloniem, Dulkanu izvēlējos tāpēc:
1. Dulkans 345 bija lētāks ar visām man iedotajām atlaidēm, lai piedod Bush, bet viņi bija pilnīgi vienaldzīgi, gribi ņem, gribi neņem.
2. Par šo cenu LIELĀKA daļa Dulkan tehniskie parametri bija labāki.
3. Kā jau teicu attieksme pret klientu - BUSH pilnīga vienaldzība.
23.jūlijs 2010, 20:11 | links
 
Vairis30,kāpēc tāda izvēle,domāju dulkan,ne bush,ne brāliša laiva,kas izturīgāka-drošāka?
23.jūlijs 2010, 19:19 | links
 
gatisl - nekompetenta, maldinosha atbilde.
Driikst arii ar benziinmotoriem liidz 5 zs.
Tas nu taa.
Pareizaak buutu ieteikt cilveekam, pirms copee no neregjistreetas laivas, paintereseeties vai to driikst dariit tajaa uudenstilpnee.
Jo lai gan ministru kabineta noteikumi paredz, ka airu laivas(liidz 5zs)jaaregjistree briivpraatiigi, pashvaldiibaam ir tiesiibas izdot savus, briizham mistiskus saistoshos noteikumus, kas var aizliegt uudenstilpnee copeet no neregjistreetas laivas.
Iznaak, ka pashvaldiiba var uzlikt lielu kluci ministru kabineta noteikumiem.
Taadaa valstii dziivojam.
21.jūlijs 2010, 22:28 | links
 
Vairis30 Apsveicu, es nopirku csdd šablonus un ar ūdensizturīgo marķieri uzkrāsoju, jau 2gadus OK. tik nedaudz pabalējuši.
21.jūlijs 2010, 20:30 | links
 
Muļķības fiss turas ja savlaicīgi bordiņš tiek apmazgāts;DDDDDDDDDDD
21.jūlijs 2010, 18:04 | links
 
Dulkan servisā uzlīmēs kārtīgi, man aŗī CSDD neturējās, Bušā servisā uzlīmēja un nekas nekust.
21.jūlijs 2010, 16:57 | links
 
Es laivu ārā nejaucu, Stāv uzpiekabes piepūsta.
2-3 gadus pēc reģistrācijas uzlīmēju CSDD izsniegtās uzlīmes. Nu pagājuši 3 gadi un redzu, ka maliņas sāk lobīties, bet šo sezonu vēl izturēs.
21.jūlijs 2010, 16:00 | links
 
vairi
man ir tāda pati laiva.es jēmu šablonus,lai var uzkrāsot!:)
uzlīmes točna fiksi noplīst.kaut ja turi laivu visu laiku piepumpētu,tad visādi var būt!:)
21.jūlijs 2010, 15:46 | links
 
šodien veiksmīgi (ceru) tika iegādāta gumijas laiva Dulkan 345 un radās jautājums:
reģistrējot to CSDD, kādā veidā labāk pielikt reģ Nr pie borta, jo man teica ka CSDD Nr. ilgi neturoties klāt pie gumijas. Varbūt mēģināt ar gumijoto krāsu?
21.jūlijs 2010, 15:37 | links
 
izmantošu tikai airus jo motora nav
18.jūlijs 2010, 15:29 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager