2takteris nominot grīdā strauji - lec pa gaisu, asi(protams , ja nav kaut kas "dirsā"), 4-taktnieks ar karburatoru strādā mierīgāk, var aizliet strauji uzdodot gāzi, bet tas ir padzisušam motoram un neprasmīgam lietotājam. Karstam motoram ir pofig. 4tatknieks ar iešprici kontrolē daudz vairāk parametru un attiecīgi sarēķina aizdedzes un maisījumu. Nu apmēram tā... autiņam ar elektronisko šprici arī - min kā gribi - aizrijas tikai "mirstošie", bet karburatornieku var piespiest norīstīties, ja nomin strauji grīdā.
Citam čomam ir jaunais Honda ar šprici, ar 50Hp, strādā maķenīt savādāk kā manējā un ir arī nedaudz "lecīgāka", bet to var atšķirt tad , ja esi daudz ko papētījis. Esot ekonomiskāka uz vidējiem apgriezieniem, bet dabā to neviens īpaši nepēta un nejūt. Lietotājam parastajam ir tas viss kaut kur dziļi pie D....
19.augusts 2010, 11:11 |
links