Laivas un to motori

DsKs
LV tik aizliegumu sindroms strādā.nevis domāt kā konebūt attīstīt,bet tikai AIZLIEGT!vai radīt šķēršļus lai apetīte konebūt darīt pašam izzustu.žēl,bet fakts!!!
19.augusts 2010, 11:55 | links
 
Tas Guntaram
19.augusts 2010, 11:52 | links
 
Tieši tā arī tas notiek, iemauc pilnu gāzi asi un motors aizrijas. Dod virsū ātri, bet vienmērīgi un viss iet uz urrā ;)))
19.augusts 2010, 11:52 | links
 
urmaas,caurumi ir viena lieta un otra ir,ka pasvaldibas pie mums var sastellet savu likumdosanu uz savu pelki,par liepajnieku jau sen klist runas,ka 2taktniekus grib aizliegt ...
19.augusts 2010, 11:40 | links
 
Nestrīdies gan:)) Tā bedre nav aizliešana.
Ja Tev liekās ka aizlēji, tad startē ar pilnu gāzi.
19.augusts 2010, 11:32 | links
 
Nestrīdēšos, Guntar. Izmešus neesmu mērījis, bet ir dažas reizes izdevies manējo aizliet. Pēc tam dabū pamocīties kamēr pielec, kas varētu liecināt par slapjām svecēm..
19.augusts 2010, 11:25 | links
 
nu tad ko.sāksim vēl apspriest žikleru caumuriņus utt.
:DDD
19.augusts 2010, 11:24 | links
 
2taktu Eirpoas tirgū vairs nevar ievest, bet drīkst lietot īpašumā esošos, tirgot jaunus tagad drīkst tikai 4-taktu. Mazajos motoros tas stingri atsucas uz svaru, bet lielajos nav tik traģiski.

Tas OIl injection ir viens draņķīgs pasākums, viņam "peld" regulācijas. Ja par daudz, tad bagi tērē eļļu, ja par maz - taisām vaļā motoru pēc "liesajiem". Kamēr dzinējs jauns - vēl nekas, bet vēlāk daudzi leitotāji slēdz to sistēmu nost un maisa degvielu pirms ieliešanas bākā. Tamdēļ pirkt lietotus 2taktniekus ar Oil injection ir diezgan riskanti.

PS. Oil tulkojas ne tikai kā nafta vai eļļa, bet arī kā pārsteigums :DDD
19.augusts 2010, 11:23 | links
 
V.S.O.P., tā bedre jau nav no pārliešanas, bet no benzīna trūkuma. Automašīna strādā tieši tā pat, ja nestrādā paātrinātāja sūknis.
19.augusts 2010, 11:22 | links
 
nesalīdziniet ar vihrj un tamlīdzīgiem dzinējiem.
19.augusts 2010, 11:20 | links
 
pieļauju, ka jā, jo eļļas pleķi aiz viņiem paliek.
19.augusts 2010, 11:18 | links
 
Vai tad par 2taktu pasakumu negaja runas,ka vispar grib aizliegt?
19.augusts 2010, 11:15 | links
 
Man kaimiņam ir 2taktu yamaha 115 hp,ta tas eļļas patēriņš ir vienk traģisks, godīg sakot braucot ar savu 4 taktu, nemaz i nezināju ka 2 t vajag kautkādu eļļu liet klāt :)))
19.augusts 2010, 11:14 | links
 
2takteris nominot grīdā strauji - lec pa gaisu, asi(protams , ja nav kaut kas "dirsā"), 4-taktnieks ar karburatoru strādā mierīgāk, var aizliet strauji uzdodot gāzi, bet tas ir padzisušam motoram un neprasmīgam lietotājam. Karstam motoram ir pofig. 4tatknieks ar iešprici kontrolē daudz vairāk parametru un attiecīgi sarēķina aizdedzes un maisījumu. Nu apmēram tā... autiņam ar elektronisko šprici arī - min kā gribi - aizrijas tikai "mirstošie", bet karburatornieku var piespiest norīstīties, ja nomin strauji grīdā.
Citam čomam ir jaunais Honda ar šprici, ar 50Hp, strādā maķenīt savādāk kā manējā un ir arī nedaudz "lecīgāka", bet to var atšķirt tad , ja esi daudz ko papētījis. Esot ekonomiskāka uz vidējiem apgriezieniem, bet dabā to neviens īpaši nepēta un nejūt. Lietotājam parastajam ir tas viss kaut kur dziļi pie D....
19.augusts 2010, 11:11 | links
 
Man gan liekas ka tai bedrei nav jābūt. Vai tik tur kāda celka nav no rūpnīcas ielikta. 4taktu automašīnai tak tādas bedres nav. Neticu ka tur neko nevar labot, tik vajag kādu cipargalvu kas fišku rubī:))
19.augusts 2010, 10:57 | links
 
Davai bez spīdzināšanas ;)

Palasoties par Oil injection problēmām esmu klusiņām sev apsolījis lietot tikai 4tatkniekus.

Starp citu - Norgē piļījām ar pavecu evinrudi 40, 3 dienās litrs eļļas... da nu jego...

Tagad ar basseniekiem visi piedāvā Mercury optimax, bet es ietiepīgi prasu 4-stroke ;) nu takoi ja zabavnij .... :) Cena nemainās, tiem ar elektrinisko šprici jaudas bedres arī nav, kā min tā iet ...
19.augusts 2010, 10:51 | links
 
kungi-tik piesprādzējieties.pliiz!!!
:DDD
19.augusts 2010, 10:50 | links
 
:)))
Tur jau ir tā sāls ka 2taktnieks. Eļļu bačokā divas reizes sezonā jau nav slinkums ieliet:) Toties svara, jaudas(2taktnieka) un degvielas patēriņa attiecība ideāla.
Davai uz salīdzināšanu, tavs čoms ar 20nieku, es ar 18nieku, kuram iet labāk!?:)))
19.augusts 2010, 10:46 | links
 
Guntar, tas ir divtatktnieks... naher tos oil injection...

Sienāzi - slēpoju ar BF50, 20nieks bija agrāk un tagad ir manam čomam, nu jau 6 gadi vecs, problēmu nav bijis nekad un nekādu. Velcējot ar Lielupi ar ātriem pārskrējieniem dienā ar 50nieku spēju notērēt līdz 13 L, sanāk ap 2l/h, kas ir pilnīgi OK pret komfortu un iespējam notīties no "apurbējiem". 20nieks ēda 2x mazāk. Nu bet klusums laivā... sarunāties var pusbalsī ;)
19.augusts 2010, 10:38 | links
 
Jūs jau vēl nepievērsāt uzmanību EVINRUDE E-TEC
Es par šo.
http://www.evinrude.com/en-CA/Engines/ETEC_INLINES/ETEC_60_INLINE
19.augusts 2010, 10:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager