Makšķernieku veikalu cenu starpības-kur dārgak kur lētāk!

Internet veikali vel tāds nieks vien ir.Kad visādi sūda domo ucc lielveikali sāk tirgot tad gan ir pa skaisto.

karpa, 24.janvāris 2013, 15:33


Par to nav ko satraukties. Visi šie lielveikali lielākoties tirgo visādus štruntus iesācējiem. Sortiments nekāds, tad jau labāk ieiet kādā bodē, kur 3 balansieru vietā būs 30 un atrast sev tīkamāko.
Pie tam tās cenas lielveikalos jau nav neko savādākas kā copes veikalos. Ja gribi steigā pagrābt āķīšu paciņu vai prastas auklas ritulīti, bet citas bodes tuvāk mājai nav - ok, vesels pircis, taču ne jau makšķerkātu tur ņemsi...
24.janvāris 2013, 15:56 | links
 
V.S.O.P.,lūdzu nejauc Salmo panākumus ražosanā un vairumtirdzniecībā ar veikalu darbību,ko nu mēs pirceji tā kā labāku gan vēlētos.Arī es ,un man pat nedaudz kauns ,biju Salmo produktu gānītajs, viss mainās uz labo,un kas zin ,pie pareizas attieksmes pret patstāvīgo klientu,par tādu kļūšu. Tāpēc priecē N.G. solītais.Nerājies un ļauj cilvēkiem izteikt savas domas ,JO mēs esam ta vērti:)))
24.janvāris 2013, 15:44 | links
 
Internet veikali vel tāds nieks vien ir.Kad visādi sūda domo ucc lielveikali sāk tirgot tad gan ir pa skaisto.
24.janvāris 2013, 15:33 | links
 
Kopš tiem laikiem, kad nodarbojos ar mazumtirdzniecību, man atmiņā ir iespiedies viens spilgts kadrs.

Teritorijā iebrauc viens kadrs, kurš izkāpis no taksometra nāk un jautā. KLau, kur šeit ir garantijas remonts? Mēs te jau pusstundu pēc tom-tom maldāmies.... Un nes rokā akcijas tējkannu par 3,99 Ls... Ar taksi saremontēt atbraucis...

Ar to gribu teikt, ka bieži vien dzenoties pēc 1-2-5 latu atlaides cilvēki notērē fantastiskas summas braukājot ar mašinām, stundām sēžot netā.... tā laikā jau sen būtu starpību nopelnījuši, ja koncentrētos uz ienākumiem.

Priekā!! Par brīvu domas lidojumu ienākumu radīšanā!
24.janvāris 2013, 15:26 | links
 
pēc tēmas nosaukuma- cenu starpība, lētāk/dārgāk- tā fiziskā pirkšana jau patiesībā ir tikai daļiņa no reālas vajadzības apmierināšanas procesa , stikla un metālbetona pilis tiek būvētas tieši pārējo, ne tik rupji tveramo lietu sakārtošanai:)
24.janvāris 2013, 15:21 | links
 
Šeit nu ir tā , ka krāvēji un sētnieki māca uzņēmumu vadīt :) (c) NG :))

Bet CL tā ir parasta parādība, ka demonstrēt savu nekompetenci ir vērtība, jo skaļāk demonstrē - jo krutāks CLietis...

Kungi - CL(copes lietas) - protams varam pārvērst par jebvaiko, piemēram - parunājam par riebīgajiem autoservisiem un noskaidrosim, ka tad kad 90-tajos gados atlaida 300000 šoferu, tad lielākā daļa no viņiem metās dzīt mašīnas no Vācijas, pēc tam pārsviedās uz skrūvēšanu, pēc tam izauga lieli un mazi uzņēmumi, daudzie šķūnīši līdzīgi kā internetveikali čakarē tirgu uttt.... tā varam jebkuru jomu aprunāt :) Būs uz ko uzriet ,akm uzzīmēties :)) Bet varam arī par copi ;) par COPI parunāt :) Par mantām, par to lietojami`bu.
Iztiekam bez "riešanas" !!!!

Savādi, ka šobrīd atsevišķi kadri māca uzņēmumu ar 20 gadu pieredzi un vairāk kā 20 miljonu gada apgrozījumu kā pareizi preces tirgot :))) Tiešām spējat??

Visu cieņu Salmo veikumam, LV vajadzētu vēl pārsimts šādu veiksmes stāstu, tad visiem "man pienākas" varētu lielākus pabalstus maksāt....
24.janvāris 2013, 15:20 | links
 
tas, ja klienti nav ... kuri paši nezina ko grib vai kāda jēga censties, jo nauda tāpat nāk ...
24.janvāris 2013, 15:11 | links
 
atvainojos vairumtirdzniecībai jāstimulē kopējais noiets, lojalitāte attiecībā uz zīmolu + distribūcija utt.
24.janvāris 2013, 15:09 | links
 
Tirgus cenu var kontrolēt ražotājs, ja viņam ir tāda vēlme. Vēlmei jābūt, jo interneta veikals nerosina uzticību ražotājam, kvalitāte paliek sekundāra un cena notiecošais. Otrs kā rakstīja, visi aiziet uz veikalu apčamda un nopērk interneta veikalā. Ja veikals paliek par izstāžu zāli, tad par vietu tādā ir jāmaksā. Attiecīgi, ja ražotājas neregulē cenu, tad ātri vien pazūd interese viņa produkciju tirgot.
Vairumtirdzniecība no mazumtirdzniecības ir jānošķir, nepatikšanas sākās, kad tas ir sajaukts kopā, jo mērķi dažādi, mazumtirdzniecībai jāstimulē noiets, lojalitāte attiecībā uz zīmolu, bet mazumtirdzniecībai veikals, vai veikalu ķēde un pieķeršanās veikalam.... utt.
24.janvāris 2013, 15:02 | links
 
99 % gadijumos ieperkos i-neta, bet nupat nopirku pa 30 ls laplandus Juglas bode tikai tapec, ka pardeveji bija pietiekami pozitivi. savadak butu nemis pa 5 ls letak ieks i-neta. laba attieksme no pardeveja veicina mani otblagodaritj veikalnieku. tas ta, pardomas, ka bodes bija, ir un bus.
24.janvāris 2013, 15:02 | links
 
p.s. Salmo nestrādāju :)
24.janvāris 2013, 14:49 | links
 
kraft...

Tu neņem vērā to, ka Salmo pats ir gan ražotājs/ vairumtirgotājs, gan pats tirgojas... Tur sanāk baiga dillemma... Vai nu ekskluzīvi tikai pašam tirgot savu preci tikai savos veikalos, vai arī veidot distribūcijas tīklu... Ekskluzīvi tirgojot var teorētiski nodrošināt tirgus cenu kontroli, taču būtiski palielinās mārketinga izmaksas brenda atpazīstamībai un mērķtirgus... Viens liels un varens zilonis tāpat notirgos mazāk kā 100 susļiki... Tagad Salmo produkcija ir 100tos veikalu un visi to pazīst... Bet tad atkal jautājums, kā lai tos partnerus piesaista... Ja rāžotājs tirgos savā veiklā lētāk nekā dod partneriem, tad kāda partneru interese? Līdz ar to loģiski tiek dotas dīleru atlaides un var būt situācija, ka kaut kur Salmo produkcija ir lētāka kā Salmo veikalā...
24.janvāris 2013, 14:42 | links
 
mazkalns - :):) saprast un darīt ir dažādas lietas un nav jau īstas vajadzības to darīt :), viss jau notiekās , bet... tieši tas, ko raksta Krafts vairāk ir dzinulis pamainīt spēles noteikumus, arī pašiem gribās kaut ko biki pamainīt, citādāk rutīnā iegrimstot var aizmirst, ka jāstrādā :):)
24.janvāris 2013, 14:36 | links
 
NG interneta veikali dadzis pakaļā ir tāpēc,
ka salmo pašam nav interneta veikals. Tiko jūs paši sāksiet konkurēt ar visādiem internetiem, tā visi tavi dadži (vai vairums) no tiem iznīks. Neieslīgšu niansēs, kurš vainīgs, kura nolaidība, bet tas, ka Salmo nav sava ineta veikala ir tikai un vienīgi nolaidība (vai nabadzība?). No neta veikaliem nekur neizbēgs, ir tikai viens veids kā ar viņiem tikt galā un to jūsu marketinga speci labi zin :)) Tākā, lai veicas :)

P.S nesaku, ka tas ir viegli un lēti tik lielam uzņēmumam palaist savu tirgu internetā.
24.janvāris 2013, 13:55 | links
 
Pag Robchik a kas tur slikts, ka copeslietu biznesus bīda copmaņi un pārdevēji ir copmaņi? Tas taču ir tikai labi no pircēja viedokļa, manuprāt - vismaz kaut ko saprot no paša sortimenta un patērētāju vajadzībām. Tas, ka kādam pietrūkst sapratnes par biznesu vai izglītības utt. nav nekāda sakara ar to vai ir vai nav copmanis.
24.janvāris 2013, 13:07 | links
 
Veikalnieku jomā bardaks ir, un galvenokārt tikai tāpēc ka par Andelmaņiem/Pārdevējiem/iepricējiem ir kļuvuši Copmaņi paši, viņu sievas, paziņas utt , nevis "nominālie" speciālisti-un šo situāciju diktē mūsu mazais tigus.Tad arī sanāk situācijas, kad "pavārs" ir kuģa kapteinis.
Man ir tā Salmo karte bet es viņu nemaz bodē arā nevelku-jo pa entajiem 100tiem neiepērkos t.i. jēgas nekādas.
24.janvāris 2013, 12:56 | links
 
jeeska...

nu tieši tāpēc jau tam internetrnetveikalam ir lētāk, ka tam nav jānodrošina fiziski preci turēt uz vietas ko aptaustīt, dzīvu puslīdz pieklājīgu pārdevēju un telpas :)
no patērētāja puses, protams, it kā labāk nopirkt lētāk un pēc tam hotj ūdensplūdi... Tikai sekas ir tādas, ka tie fiziskie veikali arī kļūst nabadzīgāki sortimenta ziņā, jo nevar atļauties vairs tik daudz preces turēt uz vietas utt.

tas, ka fiziskie veikali kļūst par showroom'iem kuros preci apskatās un tad reālo iegādi veic internetā tā ir izplatīta problēma kam tāda 100%
risinājuma nav... Tā ir problēma arī ražotājiem, kam interneta veikali kanibalizē tirgu citiem partneriem, kuri it kā ražotāja preces tirdzniecībā iegulda vairāk līdzekļu un pūļu. A normāls ražotājs vienmēr domā par to lai viņam būtu paēduši un lojāli izplatītāji, nevis šakāļu bars kas rauj viens otram no mutes driskas... Daudzi ražotāji (it sevišķi US) vispār atsakās slēgt sadarbības līgumus ar uzņēmējiem, kam nav brick&mortar (fiziska) veikala.
24.janvāris 2013, 12:52 | links
 
jeeska
man ar ir zināni cilvēki kas tā dara!var ietaupīt smukas summas pa sezonu!čoms šitā ietaupīja 300ls šogad un tas nav maz!
24.janvāris 2013, 12:42 | links
 
Bet vartaču ieiet veikalā apčamdīt sev vēlamo preci, apģērbu pielaikot piefiksēt kodus un pasūtīt interneta veikalā. Zinu ka daudzi tā dara un tā prece sanāk reizēm pat pa 10-30% lētāka, ja ne vēl vairāk.:-)
24.janvāris 2013, 12:38 | links
 
Ja tā būtu,ka pērk 15 gab 5-cu vietā... :)
Ir prece uz kuru veikals pelna un ir prece kuru pārdod krietni mazākos daudzumos,bet to tur uz vietas asortimenta dēļ un lai nebūtu situacijas,ka kaut kas trūkst.
Strādājot uz pasūtījumu ir krietni vieglāk,tāpec arī cena ir cita,nav jaiegulda lieli līdzekļi,respektīvi prece(nauda)nestāv veikalā ilgāku laiku!

Nevienam neienāk prātā skaitīt piena izmaksas un noietu,bet kāpēc tāda starpība cenā? :)
24.janvāris 2013, 12:34 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager