oi, tas "plīz giv mī faiv stārz"... Man gadījās nekvalitatīva manta(ne copei), pārdevējs mani riktīgi iztracināja laukā- varētu te iekopēt saraksti, bet gari būs. Nu, mazu gabaliņu:
Šams raksta--"I feel so sorry for the trouble that we have brought to you,
if you have any problem with item, why not to contact me firstly?
I wish we solve the problem in a friendly way.
you are the wise person, you may know that leaving the negative feedback can not help you solve any problem, but hurt each other, right?
you may not care about this problem, but I care it so much ,as I am just the customer service here, the feedback is really very important for me, it is connected with my job, I may even lose my job because of the feedback,
I think that you are also working hard somewhere like me, I wish you could kindly understand my worried mood here."------ blablabla. Neliku starus uzreiz, bet uzrakstīju, ka ir šaize, tāpēc likšu "neutral", šis atbildēja, lai atsūtu foto, aizsūtīju foto, šams atbildēja, ok, skaidrs, ja vel kada problēma, rakstiet, "piedāvāsim best solution" un klusums... Nu ok, ja nav, ta nav, ieliku 3 zvaigznes, šis momenta pamodās un sākās- kāpēc vispirms ar mani not contacted un pārējais bezkaunīgais iežēlinoši-vainojošais sviests(augstāk angliski)...... HELLO?!?!? Bet ziņas, fotografijas?!?!? Nav labas mantas, nav 5 stāru, nav ko mīzt karstu. Man nevajadzēja nekadu sūda reffundu, man bija vajadzīgs darbarīks, kuru no čainas jāgaida 3~4 nedēļas. Tā moralizējošā diedelēšana konkrēti izbesīja. Bet tāds cirkus man, paldies Dievam, tikai vienu reizi ir gadījies.
Atvainojos par palagu, bet tie "faiv stārs" man uzdzina atmiņas, johaidī.
12.septembris 2019, 21:24 |
links