Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Man ir jig.lv pirkts Fuegp LT. Tagad sāku bažīties - varbūt viņi pērk no Ali? Es gan ar tagad taisījos spoli no Ali pasūtīt - bet tagad jūs te mani baigi samulsinājāt. Es gan cita iemesla dēļ - pie mums nevienam nav 2500 vai 3000 Fuego LT ar seklo kaseti - tikai dziļās, a Daiwai tās dziļās ir pārspīlēti dziļas - tur var 300m paresnas pītās uztīt...
A Ali ir arī ar seklo.
13.septembris 2019, 08:15 | links
 
Mieru, tikai mieru draugs, taupi emocijas nozīmīgākiem dzīves notikumiem ;)
13.septembris 2019, 08:12 | links
 
Chalit, psihologs tev būtu iebildis, jo cilvēki, kuriem kauns par savu rīcību, par to ar smaidu uz lūpām nestāsta apkārtējiem. Savukārt, spriežot pēc taviem garajiem, nu dikti jūs neesat vienaldzīgi saistībā ar minēto tēmu - it kā visiem jūsu viedoklis ir saprotams, bet paiet dažas stundas, kad kāds no jums to atkārto - lēti sūdi, 20€ ietaupījums, kapeikp...ji bez garantijas. Ja nepamanījāt, tagad jau pavisam cita štelle tiek izrunāta, mēģinam salīdzināt nopirktās spoles, bet jūs tik savu maļat. Atšķirībā no "jūsu frontes", es nemēģinu uzspiest savu viedokli, bet dalos ar pieredzi ;)

MT9, 13.septembris 2019, 07:49

Nu nu! Nepiesauc speciālistu, kura pakalpojumus drīzāk vajadzētu Tev! Tā jau ir paranoja! Lūdzu norādi manā pēdējā postā, kur esmu piesaucis sūdus, kapeikpi.anu.?! Par ietaupīšanu. Tas noteikti nebija domāts Tavas kategorijas cilvēkiem! Runa gāja par fiziskiem un internetveikaliem. Par preci, kas maksā simtos! Man ir pilnīgi vienalga, kur un ko pērc Tu! Man galīgi nav saprotams Tavs uzbrauciens?! Ā, nu tjipa ja es neiepērkos aļikā, tātad ienaidnieks! :DDD
13.septembris 2019, 08:02 | links
 
Chalit, psihologs tev būtu iebildis, jo cilvēki, kuriem kauns par savu rīcību, par to ar smaidu uz lūpām nestāsta apkārtējiem. Savukārt, spriežot pēc taviem garajiem, nu dikti jūs neesat vienaldzīgi saistībā ar minēto tēmu - it kā visiem jūsu viedoklis ir saprotams, bet paiet dažas stundas, kad kāds no jums to atkārto - lēti sūdi, 20€ ietaupījums, kapeikp...ji bez garantijas. Ja nepamanījāt, tagad jau pavisam cita štelle tiek izrunāta, mēģinam salīdzināt nopirktās spoles, bet jūs tik savu maļat. Atšķirībā no "jūsu frontes", es nemēģinu uzspiest savu viedokli, bet dalos ar pieredzi ;)
13.septembris 2019, 07:49 | links
 
Chaliti un irseeju vieno radniecības saites? :)

MT9, 13.septembris 2019, 07:14

Tev no malas labāk redzams! Es saprotu, ka Tev ir kauns par to ka iepērcies aļikā! No nabadzības nav jākaunās! Tas nav netikums! Skopums un nepērdomāta taupība ir slikta rakstura īpašība! Bet Tu turies! Gan būs labi! :D
13.septembris 2019, 07:25 | links
 
Chaliti un irseeju vieno radniecības saites? :)
13.septembris 2019, 07:14 | links
 
Ja cilvēkam ir līdzekļi nopirkt Certate, Morethan, Exist, diez vai aliexpress ir tā vieta, kur to darīt?! Japānā ir pietiekoši daudz internetveikalu. Nu un tagad parēķiniet spoles cenu, šipingu, muitu- cik gala cipars sanāk? Vietējie tirgotāji uzliek minimālu komisiju. Nav jēgas dēļ pārdesmit ērikiem stresot, gaidīt vai atnāks kārotā manta! Ja cilvēks ir izdomājis pirkt aļikā "supergoldkingkastreel" ar 18gultņiem par 15 juaņām, lai pērk! Katrs makšķerē ar to ko grib! Un ja viņš uzskata, ka tā ir laba manta, tad tā ir viņa pozīcija! Lai arī tā paliek! Man nav ne mazākās vēlēšanās, to pārbaudīt! :)
13.septembris 2019, 06:30 | links
 
Kas pie velna ir "KONTRFAKTS"? :) Jurik?

Es šito jau dzirdēju sarūsējušo meppsu topikā.


"Kontrfakts" :D
13.septembris 2019, 02:57 | links
 
onkyo [12.09.19]: Varu piedāvāt bez atlīdzības izjaukt, salīdzināt un salikt atpakaļ divas Stradic spoles - no Ali un tepat veikalā pirktu.
Izklausās ka esi rihtig meistar :)
12.septembris 2019, 23:29 | links
 
Varu piedāvāt bez atlīdzības izjaukt, salīdzināt un salikt atpakaļ divas Stradic spoles - no Ali un tepat veikalā pirktu.
12.septembris 2019, 21:58 | links
 
snitraM [12.09.19]: Ir tak tādi salīdzinājumi netā redzēti kur visādi blogeri salīdzina itkā oriģinālus no Japänas pret itkä viltojumiem no ali. Cik redzēts tad atšķirības viņi neatrod.
Ali ir pakaļdarinajumi - ar šādu lozungu nāca klajā Shimano servisa darbinieks. Speciāli ar šo jautajumu vairākas reizes vērsos pie viņa, lai ceļ faktus saulītē, bet nekā.
12.septembris 2019, 21:55 | links
 
badapiicka [12.09.19]: "faiv stārs"
Tās sarakstes ar pārdevēju par refundu ir pilnīgi lieks pasākums uz ko laiku tērēt nevajag. Ja prece neatbilst aprakstam vai kvalitātes līmenis nav atbilstošs aprakstītajam - ali politika ir pircēja pusē. Tas attiecas arī uz preču viltojumiem. Tiesa Tev jāpierāda, ka tas ir kontrfakts.

Ar Amazoni nekad nav bijušas problēmas, tādēļ nezinu kā tur strīdus risina.

Karoč lielās šaibās aizpildīt to anketu aļikā nav grūtāk kā iet Grabovskim stāstīt, ka spole bija slikta un uz to neķerās, bet Sīmanis ir pasaules ļaunums jo īgns un nesmaida:)
12.septembris 2019, 21:36 | links
 
oi, tas "plīz giv mī faiv stārz"... Man gadījās nekvalitatīva manta(ne copei), pārdevējs mani riktīgi iztracināja laukā- varētu te iekopēt saraksti, bet gari būs. Nu, mazu gabaliņu:

Šams raksta--"I feel so sorry for the trouble that we have brought to you,
if you have any problem with item, why not to contact me firstly?
I wish we solve the problem in a friendly way.
you are the wise person, you may know that leaving the negative feedback can not help you solve any problem, but hurt each other, right?

you may not care about this problem, but I care it so much ,as I am just the customer service here, the feedback is really very important for me, it is connected with my job, I may even lose my job because of the feedback,
I think that you are also working hard somewhere like me, I wish you could kindly understand my worried mood here."------ blablabla. Neliku starus uzreiz, bet uzrakstīju, ka ir šaize, tāpēc likšu "neutral", šis atbildēja, lai atsūtu foto, aizsūtīju foto, šams atbildēja, ok, skaidrs, ja vel kada problēma, rakstiet, "piedāvāsim best solution" un klusums... Nu ok, ja nav, ta nav, ieliku 3 zvaigznes, šis momenta pamodās un sākās- kāpēc vispirms ar mani not contacted un pārējais bezkaunīgais iežēlinoši-vainojošais sviests(augstāk angliski)...... HELLO?!?!? Bet ziņas, fotografijas?!?!? Nav labas mantas, nav 5 stāru, nav ko mīzt karstu. Man nevajadzēja nekadu sūda reffundu, man bija vajadzīgs darbarīks, kuru no čainas jāgaida 3~4 nedēļas. Tā moralizējošā diedelēšana konkrēti izbesīja. Bet tāds cirkus man, paldies Dievam, tikai vienu reizi ir gadījies.

Atvainojos par palagu, bet tie "faiv stārs" man uzdzina atmiņas, johaidī.
12.septembris 2019, 21:24 | links
 
snitraM [12.09.19]: ...kur visādi blogeri...
Tb cilvēks, kurš paniski baidās no jebkura tirgoņa, kam dzeltenīgāka ādaskrāsa un ieslīpāks acuskatien tagad noticēs Krievijas jūtūberim :D. "Žhmite laiki i kalakoļčiki" viņus nepārliecinās vairāk kā "dear friend! i'ts great honor to service you. Plīz gimi faiv stārs!"
12.septembris 2019, 20:46 | links
 
Ir tak tādi salīdzinājumi netā redzēti kur visādi blogeri salīdzina itkā oriģinālus no Japänas pret itkä viltojumiem no ali. Cik redzēts tad atšķirības viņi neatrod.
12.septembris 2019, 20:39 | links
 
irseejs [12.09.19]: ...Powerbankas...
Kāreiz šajā pozīcijā tevi drīzāk kā uz spolēm uzmetīs.
12.septembris 2019, 20:31 | links
 
Izklausās legit :)
12.septembris 2019, 20:25 | links
 
irseejs [12.09.19]: Lūdzu linku studijā. :) Man nav beefa uz tevi, tu visu uztver pārāk saasinati. Es jau teicu. Pirkt apšaubāmu kvalitāti pie šķībajiem ir tava un arī katra paša izvēle. Man personīgi tas nav to 20 EUR vērts.
SeaKnight Outdoor (USA) Co
12.septembris 2019, 20:24 | links
 
irseejs [12.09.19]: ... Bet tā ir mana par pēdejo naudu pirktā spole...
Esmu speciālists ar unikālu pieredzi spoļu konstrukcijās un reversajā inženierijā. Rokas taisnākas par taisnām. Vari droši man uzticēt! Salīdzināšu. Sūti caur omnivu!
12.septembris 2019, 20:22 | links
 
Lūdzu linku studijā. :) Man nav beefa uz tevi, tu visu uztver pārāk saasinati. Es jau teicu. Pirkt apšaubāmu kvalitāti pie šķībajiem ir tava un arī katra paša izvēle. Man personīgi tas nav to 20 EUR vērts.
12.septembris 2019, 20:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager