Viņam laikam maksas dīķī kompensāciju neideva un teica, ka pie necopes vainīgi tārpi :)))
2.septembris 2014, 07:48 | links
iesākšu tēmu, gan aktīvais jaunietis tiks līdz internetam un tēma turpināsies....
stāsts - puisis nopircis Okuma spiningu, ar spiningu apmierināts, bet ar laiku lielajam uzgrieznim, ar kuru pievelk spoli turētājā, starp korķi un neoprenēnu nedaudz atlīmējās neoprēns, puisis iebrauca servisā, meistars viņa acu priekšā pielīmēja neoprene, IZSITA čeku, atdeva kātu....
puisim ir pretenzijas pret meistara darbu, jo līmējuma vietā ir ap pus milimetru plata šķirbiņa, kura iespējams tur bija arī pirms tam un lai kuru ievērotu vajag kātu apskatīt zem lampas..., es šoreiz biju meistara pusē, jo norādītais defekts ir novērsts un kātam nav neviena defekta, puisis ar to nebija mierā
piedāvāju viņam aizbraukt līdz E-Boat meistaram uztaisīt ekspres ekspertīzi, nosedzot visu izdevumus no savas kabatas, puisis atteicās...
tad radās pretenzija, ka nav noformēts pieņemšanas -nodošanas akts, bet tā kā kāts , pametot citus darbus, tika sataisīts tur pat klienta klātbūtnē, tad pat teorētiski šādu aktu nevajag, pietiek ar čeku
visbeidzot parādījās pretenzija pret to, ka līmējuma vietā uz neoprēna nedaudz ir redzamas līmes pēdas...., tik nedaudz, ka to nekādi nevar uzskatīt par defektu
saņēmu piedāvājumu, ka puisislabprāt noķēpās ar līmi manu mašīnu, uz ko , pavisam automātiski atbildēju, ka tādā gadījumā viņš nepaspēs atiet no mašīnas pat 10 cm un tur pat arī paliks...., bez tā gan laikam varēja iztikt, bet... arī es esmu tikai cilvēks...
tagad sēžu un domāju, parasti vienmēr cenšos būt klienta pusē, var būt reizēm pat nevajadzīgi uzbraucot pārdevējiem vai servisa večiem, bet šoreiz nu nemaz neredzēju neviena vainu....
piedāvāju uzrakstīt oficiālu pretenziju, pievienojot I pirkuma čeku I servisa čeku un vērsties Patērētāju aizsardzības biedrībā, uz ko saņēmu atbildi, ka nook no mums viņš nepildīs, ka brauks un teiks, ka viņš nav pieņemts u.t.t.
varētu jau visu šo nerakstīt, bet... garastāvokli sabojāja I man I pats sev arī noteikti, nobraukti (pēc puiša vērdiem) 50+ kilometric, pačakarēts pāris stundu laiks un tas viss deļ pus milimetru platas un ap 25-30 mm garas šķirbiņas dēļ vietā, kur ļoti iespējams tādas šķirbiņas ir 90 % kātu....
ja teiksiet, ka es esmu vainīgs, tad ticēšu, pagaidām uzskatu, ka šoreiz ne Salmo, ne meistars, ne es neesam vainīgi šajā konfliktā...
NG-NG, 1.septembris 2014, 15:04
Iespējams ka viņš domāja kad pēc remonta kāts izskatīsies kā jauns bet tad vajag dot uz restaurāciju neviss remontu un tas var maksāt dārgāk par jauna kāta iegādi.
kutis, 1.septembris 2014, 15:36
Un dēļ tādiem kā Tu, cilvēki mazāk lasa šo forumu...
ramex, 25.augusts 2014, 22:21
Foruma jega "Kaa keras Kisezera?" Atbilde:"Aizbrauc un apskaties!"
Spinings25, 26.augusts 2014, 23:04