Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Viņam laikam maksas dīķī kompensāciju neideva un teica, ka pie necopes vainīgi tārpi :)))
2.septembris 2014, 07:48 | links
 
Klaunu netrūkst!Šito palasot nevar nepasmieties,bet Tāds nu ir musdienu cilvēciņš!(((
Labākais ko esmu redzējis-Copes bodē Tāds pats klauns pārdevējam prasīja atgriezt naudu par naktstarpiem un pieprasīja kompensāciju par to ka redziet uz šiem sūda naktstārpiem krutajā maksas līņu dīķī Viņam neesot ķēries!Starp citu kompensācija tika prasīta spoles vai makšķerkāta apmērā!Starpcitu nakteņi bija tīri sprigani pat pēc necopes!))))) Eh reizēm cilvēciņiem kautkas nojūk galviņā!
2.septembris 2014, 07:38 | links
 
jaunieša atgadījums ar kātu man ļoti atgādina paša pieredzi ar celtniekiem- izstāsti večiem, ko tev vajag, iedod viņiem materiālus- jā, viss kulē, būs, šef! pēc laika atnāc: darbs čap- ļap, materiāls faktiski sadiirsts, ja gribi, kā domāts un lai smuki- jāpērk jauni materiāli, vecais jājauc nost un jāpārtaisa. a tev vēl večiem jāmaksā par to, ko viņi saķinķerējuši! kaut būtu jāpiedzen nauda par sačakarēto materiālu un laiku (protams, ka paņemt, pat gribot, nebūtu ko). tad nu samaksā amatniekiem, un pieciet to sūda defektu, kas tur, pusmilimetra sprauga! a man nevajadzēja spraugu! ņefig solīt, ko nevar izdarīt? pie vainas gan, globāli ņemot, mūsu zemā pirktspēja, normāli būtu meistariem savu profesionālo darbību civiltiesiski apdrošināt, jo daudz ko nemaz nevar saremontēt, neriskējot mantu sabojāt.

bet tas tā. kas man ir tieši pret salmo, ir, ka uz viņu kātiem zuši nikuja negrib ņemt! un tas ir fakts, ko patērētāju tiesību aizsardzības centram es varu pierādīt 100%!
1.septembris 2014, 22:00 | links
 
jaunieša atgadījums ar kātu man ļoti atgādina paša pieredzi ar celtniekiem- izstāsti večiem, ko tev vajag, iedod viņiem materiālus- jā, viss kulē, būs, šef! pēc laika atnāc: darbs čap- ļap, materiāls faktiski sadiirsts, ja gribi, kā domāts un lai smuki- jāpērk jauni materiāli, vecais jājauc nost un jāpārtaisa. a tev vēl večiem jāmaksā par to, ko viņi saķinķerējuši! kaut būtu jāpiedzen nauda par sačakarēto materiālu un laiku (protams, ka paņemt, pat gribot, nebūtu ko). tad nu samaksā amatniekiem, un pieciet to sūda defektu, kas tur, pusmilimetra sprauga! a man nevajadzēja spraugu! ņefig solīt, ko nevar izdarīt? pie vainas gan, globāli ņemot, mūsu zemā pirktspēja, normāli būtu meistariem savu profesionālo darbību civiltiesiski apdrošināt, jo daudz ko nemaz nevar saremontēt, neriskējot mantu sabojāt.

bet tas tā. kas man ir tieši pret salmo, ir, ka uz viņu kātiem zuši nikuja negrib ņemt! un tas ir fakts, ko patērētāju tiesību aizsardzības centram es varu pierādīt 100%!
1.septembris 2014, 22:00 | links
 
ar nožēlu jāatzīst, ka žēl ka ir atcelts OMD...
1.septembris 2014, 21:54 | links
 
Par salmo cik to atceros pretenziju nav vispār...
... daļa cilkēku ir tā ar prātu apdalīti, ka domā ka ir gudrāki pa visiem, kaut paši spētu ko salabot un pielīmēt, tracina man tādi, nu ja ar kautkas atlīmējās un atplīsa, nevienmēr jāskrien pie meistara, priekš tam ar rokas cilvēkam ir, ja salūza, tad ņemam jaunu... p.s. tas manas domas
1.septembris 2014, 21:37 | links
 
Ilgstoši strādājot servisu sistēmā esmu izdarījis divus novērojumus:
1) Klienti dalās divās daļās. Pirmie atbrauc, lai novērstu radušos problēmu. Otrie- lai sameklētu kašķi.
2) Katra kategorija no divām parasti sasniedz savu sākotnējo mērķi.
1.septembris 2014, 20:31 | links
 
Tas gan ir vesels piedzīvojums!!! Smieklīgs un...diemžēl pārspīlēti/neadekvāti reaģēts no klienta puses. Lai viņš ar to spiningu noķer kādu smuku, lielu trofeju!!! Tad paliks labāk!!!

iesākšu tēmu, gan aktīvais jaunietis tiks līdz internetam un tēma turpināsies....

stāsts - puisis nopircis Okuma spiningu, ar spiningu apmierināts, bet ar laiku lielajam uzgrieznim, ar kuru pievelk spoli turētājā, starp korķi un neoprenēnu nedaudz atlīmējās neoprēns, puisis iebrauca servisā, meistars viņa acu priekšā pielīmēja neoprene, IZSITA čeku, atdeva kātu....

puisim ir pretenzijas pret meistara darbu, jo līmējuma vietā ir ap pus milimetru plata šķirbiņa, kura iespējams tur bija arī pirms tam un lai kuru ievērotu vajag kātu apskatīt zem lampas..., es šoreiz biju meistara pusē, jo norādītais defekts ir novērsts un kātam nav neviena defekta, puisis ar to nebija mierā

piedāvāju viņam aizbraukt līdz E-Boat meistaram uztaisīt ekspres ekspertīzi, nosedzot visu izdevumus no savas kabatas, puisis atteicās...

tad radās pretenzija, ka nav noformēts pieņemšanas -nodošanas akts, bet tā kā kāts , pametot citus darbus, tika sataisīts tur pat klienta klātbūtnē, tad pat teorētiski šādu aktu nevajag, pietiek ar čeku

visbeidzot parādījās pretenzija pret to, ka līmējuma vietā uz neoprēna nedaudz ir redzamas līmes pēdas...., tik nedaudz, ka to nekādi nevar uzskatīt par defektu

saņēmu piedāvājumu, ka puisislabprāt noķēpās ar līmi manu mašīnu, uz ko , pavisam automātiski atbildēju, ka tādā gadījumā viņš nepaspēs atiet no mašīnas pat 10 cm un tur pat arī paliks...., bez tā gan laikam varēja iztikt, bet... arī es esmu tikai cilvēks...

tagad sēžu un domāju, parasti vienmēr cenšos būt klienta pusē, var būt reizēm pat nevajadzīgi uzbraucot pārdevējiem vai servisa večiem, bet šoreiz nu nemaz neredzēju neviena vainu....

piedāvāju uzrakstīt oficiālu pretenziju, pievienojot I pirkuma čeku I servisa čeku un vērsties Patērētāju aizsardzības biedrībā, uz ko saņēmu atbildi, ka nook no mums viņš nepildīs, ka brauks un teiks, ka viņš nav pieņemts u.t.t.

varētu jau visu šo nerakstīt, bet... garastāvokli sabojāja I man I pats sev arī noteikti, nobraukti (pēc puiša vērdiem) 50+ kilometric, pačakarēts pāris stundu laiks un tas viss deļ pus milimetru platas un ap 25-30 mm garas šķirbiņas dēļ vietā, kur ļoti iespējams tādas šķirbiņas ir 90 % kātu....

ja teiksiet, ka es esmu vainīgs, tad ticēšu, pagaidām uzskatu, ka šoreiz ne Salmo, ne meistars, ne es neesam vainīgi šajā konfliktā...

NG-NG, 1.septembris 2014, 15:04
1.septembris 2014, 16:15 | links
 
NG-NG sagādāja man pāris minūtes smieklu devu-paldies par to :) Tāds dzīves pabērns gadījies tas jaunēklis :)
1.septembris 2014, 16:14 | links
 
Iespējams ka viņš domāja kad pēc remonta kāts izskatīsies kā jauns bet tad vajag dot uz restaurāciju neviss remontu un tas var maksāt dārgāk par jauna kāta iegādi.

kutis, 1.septembris 2014, 15:36


Šī ir laba doma :) Būs jāizmanto servisa un farantijas remontiem :)
1.septembris 2014, 15:59 | links
 
Iespējams ka viņš domāja kad pēc remonta kāts izskatīsies kā jauns bet tad vajag dot uz restaurāciju neviss remontu un tas var maksāt dārgāk par jauna kāta iegādi.
1.septembris 2014, 15:36 | links
 
Normund tu tak lāga zēns, bet nu tā ka tāds mežonis ....." viņš nepaspēs atiet no mašīnas pat 10 cm un tur pat arī paliks...."
1.septembris 2014, 15:22 | links
 
iesākšu tēmu, gan aktīvais jaunietis tiks līdz internetam un tēma turpināsies....

stāsts - puisis nopircis Okuma spiningu, ar spiningu apmierināts, bet ar laiku lielajam uzgrieznim, ar kuru pievelk spoli turētājā, starp korķi un neoprenēnu nedaudz atlīmējās neoprēns, puisis iebrauca servisā, meistars viņa acu priekšā pielīmēja neoprene, IZSITA čeku, atdeva kātu....

puisim ir pretenzijas pret meistara darbu, jo līmējuma vietā ir ap pus milimetru plata šķirbiņa, kura iespējams tur bija arī pirms tam un lai kuru ievērotu vajag kātu apskatīt zem lampas..., es šoreiz biju meistara pusē, jo norādītais defekts ir novērsts un kātam nav neviena defekta, puisis ar to nebija mierā

piedāvāju viņam aizbraukt līdz E-Boat meistaram uztaisīt ekspres ekspertīzi, nosedzot visu izdevumus no savas kabatas, puisis atteicās...

tad radās pretenzija, ka nav noformēts pieņemšanas -nodošanas akts, bet tā kā kāts , pametot citus darbus, tika sataisīts tur pat klienta klātbūtnē, tad pat teorētiski šādu aktu nevajag, pietiek ar čeku

visbeidzot parādījās pretenzija pret to, ka līmējuma vietā uz neoprēna nedaudz ir redzamas līmes pēdas...., tik nedaudz, ka to nekādi nevar uzskatīt par defektu

saņēmu piedāvājumu, ka puisislabprāt noķēpās ar līmi manu mašīnu, uz ko , pavisam automātiski atbildēju, ka tādā gadījumā viņš nepaspēs atiet no mašīnas pat 10 cm un tur pat arī paliks...., bez tā gan laikam varēja iztikt, bet... arī es esmu tikai cilvēks...

tagad sēžu un domāju, parasti vienmēr cenšos būt klienta pusē, var būt reizēm pat nevajadzīgi uzbraucot pārdevējiem vai servisa večiem, bet šoreiz nu nemaz neredzēju neviena vainu....

piedāvāju uzrakstīt oficiālu pretenziju, pievienojot I pirkuma čeku I servisa čeku un vērsties Patērētāju aizsardzības biedrībā, uz ko saņēmu atbildi, ka nook no mums viņš nepildīs, ka brauks un teiks, ka viņš nav pieņemts u.t.t.

varētu jau visu šo nerakstīt, bet... garastāvokli sabojāja I man I pats sev arī noteikti, nobraukti (pēc puiša vērdiem) 50+ kilometric, pačakarēts pāris stundu laiks un tas viss deļ pus milimetru platas un ap 25-30 mm garas šķirbiņas dēļ vietā, kur ļoti iespējams tādas šķirbiņas ir 90 % kātu....

ja teiksiet, ka es esmu vainīgs, tad ticēšu, pagaidām uzskatu, ka šoreiz ne Salmo, ne meistars, ne es neesam vainīgi šajā konfliktā...
1.septembris 2014, 15:04 | links
 
Pareizais arī šeit :)
27.augusts 2014, 20:35 | links
 
JA --- politika apnika ! apnika di---t urlam virsu ( tapat sudu pilna bļodiņa ) --- tagad aprejeji saskreja pa citiem blogiem !!!! JA ---- latvietis - latvietim labakais ediens ! APSVEICU - TA TURPINAT !!!
27.augusts 2014, 20:31 | links
 
Un dēļ tādiem kā Tu, cilvēki mazāk lasa šo forumu...

ramex, 25.augusts 2014, 22:21
Foruma jega "Kaa keras Kisezera?" Atbilde:"Aizbrauc un apskaties!"

Spinings25, 26.augusts 2014, 23:04



Tam ir sadaļa Ķīšezers :P,un kā mes zinam tad: Zivis ķērās vakar, šobrīd ķeras pretējā krastā un ķersies rīt.
27.augusts 2014, 11:35 | links
 
Paskaidroju vēlreiz savu pozīciju - ja tev ir bizness,kas saistīts ar skaidrās naudas apriti,tad maiņas naudas trūkums norāda uz tavu neprofesionalitāti vai slinkumu.
27.augusts 2014, 11:18 | links
 
Par maiņas naudu runājot- gan Londonā, gan Berlīnē, gan arī Amsterdamā veikalos ir bijuši lūgumi sameklēt precīzāku naudu - monētas. Viņi nav maiņas kantoris, bet veikals (paziņots pieklājīgi protams).

Risinājums ir gauži vienkāršs - pirkt ar karti.
Dažam vajadzēs pastāvīgi apmierināt sievu, lai neburkšķ par kārtējiem bezjēdzīgiem copes loriņu pirkumiem vai nedot sievai pieeju pie savas internetbankas, lai neredz veiktos pirkumus.
Sīkiem pirkumiem veikalam ir neizdevīgs norēķins ar karti? so what? Neskaiti naudu cita kabatā, lai veikals par to domā!

P.S. Salmo ir normāls veicis. Ar savu specifisko sortimentu. Ne īpaši labāks, ne īpaši sliktāks kā citi.
27.augusts 2014, 10:53 | links
 
USA neuzvedies kā blusa! :)))..
Par naudas maiņām.. Ko rejat uz uzņēmumu.. pastrādājiet tirdzniecībā kaut vienu dienu un tad padiskutēsim.. Cik man zināms bankomāti izdod tik papīru, bet pretī gribam saņemt bleķi.. Ieelpojam dziļi un jauku dienu..
27.augusts 2014, 10:06 | links
 
Sadalai nosaukums jaamaina"braali Ilmaari"
27.augusts 2014, 09:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager