Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
H20 [9:05]: Tomas [8:34]: H20. Pardevejs motorus maina pa velti?Tur nebija variantu. Tiesa placis, kur ņēmu tas nodarbojās ar eksskluzīvo auto tirgošanu. Es tur savulaik fotogrāfēju braucamos. Serviss tur augstā līmenī bija. Viengad bij kārtējais M5 jāfočē. Safočēju tā, ka cilvēki no Itālijas uz latviju pēc vācu braucamā brauca ;) ;) Ir bijis tas prieks, vizināties dārgajos auto. Itkā lietoti. Bet piķoja no 50 - 200k. Jā, tie kas var atļauties ar tādiem braukt, par eļļu nedomā;), bet tas nenozīmē, ka šiem nav citu problēmu. Kāpēc dārgie auto bieži vien stāv invalīdu stāvietās. Lētāk sodu samaksāt, nekā durvis pārkrāsot ;)
Apzinīgs placis sanāk, ja tādos gadījumos paši remontē. Bieži vien tie plači paņem naudu un vari tur nerādīties, ja nu kas nobrūk. Varbūt domā par reputāciju utt. Bet ārzemēs praktizē to lietu, čomam bija problēmas ar jaudu kādu mēnesi pec pirkšanas, paņēma atpakaļ un saveda kārtībā, vēl iedeva jauno elektrisko busu pabraukt remontēšanas laikā.
25.marts 2025, 10:31 | links
 
Tomas [8:34]: H20. Pardevejs motorus maina pa velti?
Tur nebija variantu. Tiesa placis, kur ņēmu tas nodarbojās ar eksskluzīvo auto tirgošanu. Es tur savulaik fotogrāfēju braucamos. Serviss tur augstā līmenī bija. Viengad bij kārtējais M5 jāfočē. Safočēju tā, ka cilvēki no Itālijas uz latviju pēc vācu braucamā brauca ;) ;) Ir bijis tas prieks, vizināties dārgajos auto. Itkā lietoti. Bet piķoja no 50 - 200k. Jā, tie kas var atļauties ar tādiem braukt, par eļļu nedomā;), bet tas nenozīmē, ka šiem nav citu problēmu. Kāpēc dārgie auto bieži vien stāv invalīdu stāvietās. Lētāk sodu samaksāt, nekā durvis pārkrāsot ;)
25.marts 2025, 09:05 | links
 
H20. Pardevejs motorus maina pa velti?
25.marts 2025, 08:34 | links
 
vitenahemots [Vakar]: Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03

tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))

daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu

udens2, 23.marts 2025, 11:47


" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?

vitenahemots, 24.marts 2025, 17:50


Senāk, ko tādu stāstīja par veciem MB- tuksneša kamieļiem 2.0d- 2.4d!
Tagad, ko līdzīgu stāsta atbraukušie ukraiņi par V70, sviests...!Vispār ir arī mazie dzinēji, kas pie pienācīgas apkopes var noiet daudz kilometrus. Piemēram ir tāds vw 1.6 8v benzīns iekš kabluka kas ir nogājis 780000km un brauktu vēl bet rūsa. Līdzīgi ir ar Dacias 1.6 kam ir 8v, čuguna bloks un nav nekā lieka vairs. Tikai braukt ar šiem auto ir tizli, ietriec gāzi grīdā un - un nekas nenotiek, auto vienkārši ripo.

snitraM, 24.marts 2025, 19:36

Tie jau ir tie vecie motori no 90tajiem ar mazu jaudu,tie tad arī kalpo ilgi un ir lēti remontos
25.marts 2025, 08:02 | links
 
vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu

udens2, 23.marts 2025, 11:47


Ekoloģija un ekonomiskums nav savietojams ar ilgmūžību diemžēl.
Un tad rodas jautājums vai ekoloģiskāk ir braukt ar vienu mašīnu miljonu, bet ar lielākiem izmešiem vai četrreiz mazāk un tad pirkt jaunu.
24.marts 2025, 19:36 | links
 
vitenahemots [Vakar]: Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03

tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))

daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu

udens2, 23.marts 2025, 11:47


" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?

vitenahemots, 24.marts 2025, 17:50


Senāk, ko tādu stāstīja par veciem MB- tuksneša kamieļiem 2.0d- 2.4d!
Tagad, ko līdzīgu stāsta atbraukušie ukraiņi par V70, sviests...!
Vispār ir arī mazie dzinēji, kas pie pienācīgas apkopes var noiet daudz kilometrus. Piemēram ir tāds vw 1.6 8v benzīns iekš kabluka kas ir nogājis 780000km un brauktu vēl bet rūsa. Līdzīgi ir ar Dacias 1.6 kam ir 8v, čuguna bloks un nav nekā lieka vairs. Tikai braukt ar šiem auto ir tizli, ietriec gāzi grīdā un - un nekas nenotiek, auto vienkārši ripo.
24.marts 2025, 19:36 | links
 
Accord
24.marts 2025, 19:16 | links
 
H20 [Vakar]: daddy_j [Vakar]: Vēl pateikšu - dēļ vāciešu vēlmes braukt ātri, visa pasaule dabū pārmaksāt!! Cik ir uz jūsu autiņa spidometra? 240-260 km/h?

kad jūs pēdējo reizi braucāt uz 200? (80% max ātruma) :))

pārmaksāts, pārmaksāts, pārmaksāts!!Bij man ar viens Bmw. Parastā troika ar automātu. Kaut kur pie Lobes ezera līdz 210 izspiedu. Tad samīzos. Pēc tam motors nobruka. Motoru nomainīja pats pārdevējs. Un arī tad eļļa bieži zuda. Tad braucu ar Toyota verso. Paņēmām pie 80 k noskrējiena. Tagad pie 280 motors nobruka. 1,5 gadi džeki mainīja motoru un kaut ko nevarēja atdzīvināt. Auto joprojām neesam redzējuši, kaut pagājušo nedēļ teica, ka esot labas ziņas. Šķiet arī eļļa aizgāja pa motoru un t. t. Tagad 2litru hondā ieliku gāzi un gāzēju uz copi.
Vecajos laikos tie MB sērijas motori bija diez ko izturīgi, bet tāpat reti kurš līdz miljonam tika, savlaicīgas apkopes, kapitālais remonts utt. Šajos laikos nu vēl retāk līdz tam ciparam varēs nokļūt, jo visdrizak virsbuve tik ilgi nekalpos, vai reti kurš braukas tik ilgi, lai sasniegtu šādu skaitli. Uz Tolmetu aizies vispirms. Par to ātrumu virs 200km/h nu paņem nomā jaunu auto un uzgazē cik viņš iet, tik skaties kur radaru nav un līdzenaks ceļš. Mierīgi izspiedīsi. Es savējo dīzeli mēģinu lieko reizi pietaupīt. Katram motoram savs mūžs, viens var noiet ilgāk, otrs nē, tas jau atkarībā kāds bija lietošanas, braukšanas stils.

H2O Tev tagad CR- V?
24.marts 2025, 19:13 | links
 
daddy_j [23.mar]: Vēl pateikšu - dēļ vāciešu vēlmes braukt ātri, visa pasaule dabū pārmaksāt!! Cik ir uz jūsu autiņa spidometra? 240-260 km/h?

kad jūs pēdējo reizi braucāt uz 200? (80% max ātruma) :))

pārmaksāts, pārmaksāts, pārmaksāts!!
Bij man ar viens Bmw. Parastā troika ar automātu. Kaut kur pie Lobes ezera līdz 210 izspiedu. Tad samīzos. Pēc tam motors nobruka. Motoru nomainīja pats pārdevējs. Un arī tad eļļa bieži zuda. Tad braucu ar Toyota verso. Paņēmām pie 80 k noskrējiena. Tagad pie 280 motors nobruka. 1,5 gadi džeki mainīja motoru un kaut ko nevarēja atdzīvināt. Auto joprojām neesam redzējuši, kaut pagājušo nedēļ teica, ka esot labas ziņas. Šķiet arī eļļa aizgāja pa motoru un t. t. Tagad 2litru hondā ieliku gāzi un gāzēju uz copi.
24.marts 2025, 18:38 | links
 
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03

tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))

daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu

udens2, 23.marts 2025, 11:47


" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?

vitenahemots, 24.marts 2025, 17:50
Amerikāņi kas ir virs 3.0 litri,prasti vienkārši motori,patēriņi lieli,kā kādreiz 80-90 gadu motoriem.
24.marts 2025, 18:31 | links
 
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03

tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))

daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu

udens2, 23.marts 2025, 11:47


" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?

vitenahemots, 24.marts 2025, 17:50



Senāk, ko tādu stāstīja par veciem MB- tuksneša kamieļiem 2.0d- 2.4d!
Tagad, ko līdzīgu stāsta atbraukušie ukraiņi par V70, sviests...!
24.marts 2025, 17:58 | links
 
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03

tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))

daddy_j, 23.marts 2025, 11:00vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu

udens2, 23.marts 2025, 11:47



" ...vispār jau ir auto kas iet to miljonu..."
Kuri auto...!?
24.marts 2025, 17:50 | links
 
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03

tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))

daddy_j, 23.marts 2025, 11:00
vispār jau ir auto kas iet to miljonu,tikai mēs paši viņus nepērkam,viņiem ir paliels patēriņš,visi šie vārīgie motori rodas jo tiek izspiesti mazi patēriņi un lielas jaudas,kas nav savienojams ar lielu resursu
23.marts 2025, 11:47 | links
 
Drīz gāzīsim uz 30 !
23.marts 2025, 11:38 | links
 
Vēl pateikšu - dēļ vāciešu vēlmes braukt ātri, visa pasaule dabū pārmaksāt!! Cik ir uz jūsu autiņa spidometra? 240-260 km/h?

kad jūs pēdējo reizi braucāt uz 200? (80% max ātruma) :))

pārmaksāts, pārmaksāts, pārmaksāts!!
23.marts 2025, 11:05 | links
 
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)

Jon-Hill, 23.marts 2025, 10:03


tā ir. /ne par eļlām/ bizness ir atkārtotā pārdošana!!

Vai nevarētu uztaisīt auto, kurš iet 100000km bez apkopes?? skaidrs, ka varētu!! BET - cik tāds auto maksātu un kam to vajag??! bet, redz eļliņas, siksniņas...spēj tik mainīt...

no manas sfēras - cik maksā lētais HP tintes printeris? pareizi, 50-70 eur. Cik maksā tintes komplekts šitam printerim - 40-50 eur... tātad tas ir TINTES nevis PRINTERU bisness :))
23.marts 2025, 11:00 | links
 
Vienkārši sapratuši, ka uz rezerves daļu ražošanu var nopelnīt vairāk ! :)
23.marts 2025, 10:03 | links
 
0w jau arī ir viskozitāte,tikai aukstai eļļai.Un viskozitāte arī ir daļa eļļas specifikācijas,ne tikai ACEA.Mūsdienu modernie dzinēji ir ar ļoti precīzām pielaidēm un biezāka eļļa var izraisīt eļļas badu,piemēram sadales fāzu regulatoriem eļļas kanālos nāk smalki sieti,tad aukstam motoram var sanākt ka biezāka eļļa netieks cauri tik lielā apjomā cik vajag,jaunajiem benzīnmotoriem eļļas gredzeni ir ļoti plāni un biezāku eļļu var arī nenoslaucīt no cilindra sienām.Ford ECOboost motoriem vispār ir svarīgi ieliet tieši to ko vajag un neko citu,mūsdienās vairs nav kā ar vecajie vw tdi kuriem bij svarīgi lai vispār kaut kāda eļļa ir karterī un tie brauks mūžīgi.Tam pašam volvo kam paredzēts 0w20,nebūs prāta darbs liet kaut ko biezāku

udens2, 20.marts 2025, 19:14


Pilnībā piekrītu.

Auto inženieri ir pilnīgākie lohi, pat kaitnieki, domāti, lai sapistu "pēcgarantijas"
mašīnas ar nepareizu eļlu.
23.marts 2025, 09:40 | links
 
Labrīt.Iesakiet labus voblerus velcesanai.dzilums 4-5 metri.
23.marts 2025, 07:21 | links
 
Nevienam neiesaku pēcgarantijas auto motorā liet 0w/... eļļu! Savulaik meklēju, tādu eļļu lietošanas pamatojumam. Pirmie tādas eļļas pielietošanu sāka VW un Volvo ielas mašīnām. Lielas konkurences apstākļos, pierādīja, ka, braucot kreisera ātrumā, kloķvārpsta un virzuļu grupa ir brīvā lidojumā, tā neskar virsmas, un attiecīgi, šāda eļļa arī nebremzē motora mehāniku...!? Līdz ar to, šāda eļļa, it, kā /uz tāfeles, teorētiski/samazina CO izmešu, un degvielas patēriņu par 0,001...? procentiem...!?
Tāda eļļa pēcgarantijas mašīnām pāragri deldē motoru!?
Uzsakatu, ka ideāls variants ir 5w/... ar attiecīgo ražotāja pielaidi un specifikāciju...! Piem. 5w/30. / Ir prakse.../

vitenahemots, 20.marts 2025, 17:06muļķīgs ieteikums necērtot tēmu vispār,pirmais skaitlis ir viskozitāte aukstai eļļai,otrais darba temperaturā.Par cik visu mūžu strādāju auto remontā,tad varu teikt,ka motori reti kad nojūk izdiluma pēc,ir izņēmumi,bet tur problēma nevis eļļā,bet kad no mazas litrāžas izspiež daudz zirgspēkus

udens2, 20.marts 2025, 17:26


Krāns!
Pamato 0w/... pielietošanu, par viskozi pat nerunāšu... Svarīgāka ir rūpnīcas specifikācija, ja esi, ko par tādu dzirdējis...!
Visu mūžu veltīgi nostrādāji!

vitenahemots, 20.marts 2025, 17:34
0w jau arī ir viskozitāte,tikai aukstai eļļai.Un viskozitāte arī ir daļa eļļas specifikācijas,ne tikai ACEA.Mūsdienu modernie dzinēji ir ar ļoti precīzām pielaidēm un biezāka eļļa var izraisīt eļļas badu,piemēram sadales fāzu regulatoriem eļļas kanālos nāk smalki sieti,tad aukstam motoram var sanākt ka biezāka eļļa netieks cauri tik lielā apjomā cik vajag,jaunajiem benzīnmotoriem eļļas gredzeni ir ļoti plāni un biezāku eļļu var arī nenoslaucīt no cilindra sienām.Ford ECOboost motoriem vispār ir svarīgi ieliet tieši to ko vajag un neko citu,mūsdienās vairs nav kā ar vecajie vw tdi kuriem bij svarīgi lai vispār kaut kāda eļļa ir karterī un tie brauks mūžīgi.Tam pašam volvo kam paredzēts 0w20,nebūs prāta darbs liet kaut ko biezāku
20.marts 2025, 19:14 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager