Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:05

ZAZam motors bija aizmugurē, līdz ar ko svars uz dzenošajiem riteņiem un pašas mašīnas svars aŗī nebija tik liels

Domaataajs, 5.decembris 2014, 21:07

Reiz gonkā pārlūza kārbas traversa un mēs divatā zapi uzmetuši uz sāniem remontējām- viens turēja autiņu līdzsvarā ,kamēr otrs skrūvēja :DDD
5.decembris 2014, 21:18 | links
 
Krievija tajā ziņā laba, kur idejas pasmelties un šie aktīvi filmē un stāsta, ko šie tur tik necap augšā, vertikālos vēja ģenerātorus, gāzes ģenerātorus, iegūst degvielu no plastmasas un utt.
5.decembris 2014, 21:15 | links
 
...motori, motori. Man pirmais motors bija kautkāds mocis Moskva 10, vai kautkā tamlīdzīgi - kautkas starp mopēdu un ''Minsku''. Tas gan tālajā 1958-jā gadā. Bet ja nopietni - arī nobraucu divas ''Jawas'', gan 250, gan 350.... un tad nopirku ZAZ 966...
urmaas, būtu Tu redzējis kā tas ir jāremontē!!! Vēl tagad, būdams elektroniķis, motorus varu ''skaldīt''.
5.decembris 2014, 21:15 | links
 
Kas attiecās uz gāzģeneratoriem, tad pa Rīgu 90 tos brauca viens kārlītis :))
5.decembris 2014, 21:12 | links
 
sāku amatieru ralli ar zapi un biju viens no pirmajiem kas sāka autokrosu pie Ulda Līgatne ar zapi :)))
5.decembris 2014, 21:11 | links
 
Cik palasījos pa Krievu forumiem, šie atdzīst ka labāk iegūt kokogles un tad darbināt tādu gāzģenerātoru(uzbūve viegla, nevajaga apgriesto principu), bet nekur neatradu ka kāds būtu uz granulām uztaisījis vajadzēs pameiģināt uzmetināt , lai kādu ģenerātoru darbinātu:D
5.decembris 2014, 21:09 | links
 
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ

Malikis2011, 5.decembris 2014, 21:05


ZAZam motors bija aizmugurē, līdz ar ko svars uz dzenošajiem riteņiem un pašas mašīnas svars aŗī nebija tik liels
5.decembris 2014, 21:07 | links
 
Auto ar gāzģeneratoru visvairāk bija sastopami ap 2.pasaules kara laiku, kad naftas degviela aizgāja uz fronti. Tad kad cēlās degvielas cenas ar akcīzēm utt.
90 - tajos tad pat traktoru LV bija savākuši ar gāzģeneratoru. Bet tā jau nekāda vaina, piestāj mežā un uzpildies, ja tikai tas nav privātais mežs, tad skaties, ka biksēs gāzģeneratoru nedabū, kad īpašnieks ieraudzītu :D
5.decembris 2014, 21:06 | links
 
Pa laukiem, labu labā mašīna ne moskvičš ne VAZ nevarēja izbraukt kur ZAZ
5.decembris 2014, 21:05 | links
 
...bet sāku ar ZAZ 968 :DDD
5.decembris 2014, 21:01 | links
 
skaitīju cik tad autiņu man ir bijis,tad sanāca ,ka ar visiem sportiniekiem pāri par 20
5.decembris 2014, 21:00 | links
 
Bet JAWA neturēja līdzi Mt10 bez blaķenes, bet MT10 bija cita bēda pie liela ātruma visi gumijnieki eļļā, jo sūknis dzina uz gaisa filtru un tad nespēja notecēt:D
5.decembris 2014, 20:59 | links
 
Ar šitādu gāzi brauci??:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=ahIX5G8zwCE

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:54

:DDD nē es jau no 80-to sākuma esmu gāzinieks un izmantoju LPG
5.decembris 2014, 20:58 | links
 
Man Rīga 22, mini mokiks, tad vashods, MT10 bez kulbas, 412, AZLK, Opel Kadet, Audi100,AUdi100, tālāk daudz un dikti dažādu metāllūžnu:D
5.decembris 2014, 20:56 | links
 
Ar šitādu gāzi brauci??:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=ahIX5G8zwCE
5.decembris 2014, 20:54 | links
 
Pats sāku ar šādu:
https://www.google.lv/search?q=jawa+250&;biw=1024&bih=677&tbm=isch&imgil=qGg6B5BcqhKpIM%253A%253BDqSV-T2e9PNTMM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fpl.wikipedia.org%25252Fwiki%25252FJawa_250_353-03%25252F04&source=iu&pf=m&fir=qGg6B5BcqhKpIM%253A%252CDqSV-T2e9PNTMM%252C_&usg=__sfelyRN5i0wq6x5DOrBpE9QM93Q%3D&ved=0CCoQyjc&ei=9_yBVICCD8bvOe67gJAF#facrc=_&imgdii=_&imgrc=qGg6B5BcqhKpIM%253A%3BDqSV-T2e9PNTMM%3Bhttp%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252F7%252F7e%252FJawa_250_typ_353_100.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpl.wikipedia.org%252Fwiki%252FJawa_250_353-03%252F04%3B800%3B600
Un krievu laikos beidzu ar šādu:
http://www.retroautonoma.lv/lv/vaz-21013-1982

urmaas, 5.decembris 2014, 20:48


Man bija Rīga 13, Delta, Minsk, Voshod. Pēc tam Audi 80, un tālāk pagaidām VW ražojumi.
5.decembris 2014, 20:54 | links
 
Pats sāku ar šādu:
https://www.google.lv/search?q=jawa+250&;biw=1024&bih=677&tbm=isch&imgil=qGg6B5BcqhKpIM%253A%253BDqSV-T2e9PNTMM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fpl.wikipedia.org%25252Fwiki%25252FJawa_250_353-03%25252F04&source=iu&pf=m&fir=qGg6B5BcqhKpIM%253A%252CDqSV-T2e9PNTMM%252C_&usg=__sfelyRN5i0wq6x5DOrBpE9QM93Q%3D&ved=0CCoQyjc&ei=9_yBVICCD8bvOe67gJAF#facrc=_&imgdii=_&imgrc=qGg6B5BcqhKpIM%253A%3BDqSV-T2e9PNTMM%3Bhttp%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252F7%252F7e%252FJawa_250_typ_353_100.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpl.wikipedia.org%252Fwiki%252FJawa_250_353-03%252F04%3B800%3B600
Un krievu laikos beidzu ar šādu:
http://www.retroautonoma.lv/lv/vaz-21013-1982

urmaas, 5.decembris 2014, 20:48

Tie bija tā laika labākie aparāti :)))
5.decembris 2014, 20:53 | links
 
90, nevarēja vēl daļas dabūt, UAZ gilza nosēdusies, blīve ir ņem jaunu lielu šmirģeļa ripu un noslīpē bloku ar gilzām lai blīve pieguļ un uz priekšu, benzīna nav aviācijas degvielu un gāja, vai benzīna maz var atjaukt ar saļarku:D

Malikis2011, 5.decembris 2014, 20:43


Tad kad nebija bendža es braucu ar gāzi :)))
5.decembris 2014, 20:49 | links
 
Atgriežoties vēl par negadījumu tēmu, reizēm tādas lietas notiek ar svešu mašīnu.
Es principā nevienam savu transportu neuzticu, atskaitot pāris cilvēkiem. Reiz viņiem vajag busu. Man ir T4, ne pirmo reizi dodu. Labi, šie paņem, izdara visu , atdod, viss OK, bet tad saka man. Zini, tur kaut kas nav kā vajag, mēs uz 130 braucām, tāds baigi nestabils bija. Es šiem atbildu apmēram - zinu, tāpēc kamēr neesmu bijis remontā ātrāk par 90 nebraucu. piekarē kaut kas nebija kā vajag. Un it kā pieteicu, lai brauc prātīgi, bet laikam klusu pateicu. Labi, ka nekas slikts nenotika. Tagad zēni vienmēr pārjautā vai viss kārtībā.
5.decembris 2014, 20:48 | links
 
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager