Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
Brusis.Man reiz bija passāts un līdzīga ķibele.Neatceros kurš spečuks,bet uzreiz diagnoscēja ka pie vainas ir(kā viņu tur)pusvadītājs štoļi...tāda plastmasas blocka,kurā iekausēti kontakti un caur kuriem iet špānungs.Ziemā plastmasa izpletusies vai sarāvusies un kontaktiņi pisec,pušu.Par cik kontakti iekausēti plastmasā mainīja visu blocku un aiziet,a pirms tam īpaši mitrā laikā niķojās,ka bail.Dažāda ranga meistari nonāca līdz motora maiņas ekspertīzei!
19.marts 2012, 19:35 | links
 
Ja degvielas sūknis dīzelim,tad tiešām ir tā,ka brauc-noslāpst.Izslēdz aizdedzi gaitā,slēdz atpakaļ aiziet.Man čomam tā bija ar kabluku(Pežo),un tā vaina ar vien biežāk parādījās.Kamēr stāvošu nevarēja pielaist,slēdz vienreiz,...trešo ..septīto-tad pielec.Aizdzina uz dīzeļa centru,samaksāja tādu rēķinu,ka maz neliekas!Brauc mājās-atkal noslāpst taisnā gabalā neko nemainot,kā viņš tos lamāja.Labi ka viņi vairs tai pēcpusdienā nebija uz vietas!!!Ja saraksta,ka samainījuši visus iespējamos štruntus degvielas padevei un tev neiet.Noskaitījis piķi esi,un Tev vēl uzprasa;vai vecos nomainītos mezglus Jums vajag?Viņi jau Tev kastēm var sadot pēc saraksta.Ticība viņiem nulle-ko viņi izdara!Un vēl,Tu jau sliktu degvielu lej!!DD
19.marts 2012, 19:32 | links
 
kāds var pateikt kur noka4aat russian fishing 2 ??
19.marts 2012, 19:17 | links
 
Brusis. Man arī savulaik bija problēmas ar Passat. Pat vietējā servisā nevarēja neko izdarīt. Tad man draugs ieteica Čiekurkalnā servisu "Rolis". Tur atrada visas vainas un pēc tam autiņš ilgi strādāja kā pulkstenis. Nezinu kā tagad, bet gadus atpakaļ tur bija meistari ar zelta rokām. Protams, ka nebija lēti, toties problēmu vairs nebija.
19.marts 2012, 19:05 | links
 
man mitrā laikā ar auto niķojas, bet nu nost neslāpst, pieļauju, ka kautkur ir pliki vadi, caur kuriem niķis nāk.
19.marts 2012, 17:29 | links
 
Degvielas sūknim manuprāt nav funkcija- variants,strādā,nestrādā.Ja nomirst,tad uzreiz.
19.marts 2012, 17:14 | links
 
Degvielas sūknis?
19.marts 2012, 16:51 | links
 
Pat degvielas filtrs,bezjēdzīgi,tīrs.
19.marts 2012, 16:47 | links
 
Nomainīts.
19.marts 2012, 16:46 | links
 
svečvadi, sveces, sadalītāja vāciņs, gaisa filtrs...
19.marts 2012, 16:44 | links
 
Šorīt uz 40 kilometriem nomira 6 reizes.Vētra ?
19.marts 2012, 16:41 | links
 
Nu ja reiz aizgāja tēma par autiņiem,pastāstīšu savu sāpi.Autiņš-passat variants.3,4 dienas strādā kā pulkstenis,un tad uznāk mēnešreizes.Braucot vienkārši nomirst.6,7 reizes pazāģējot atkal viss ok.Šis murgs ir jau no novembra,domāju beigsies aukstums,beigsies problēmas.Shuju.Biju arī uz diagnostiku-vienīgais,ko rāda ,,temperature eror,,Sanēmu piedāvājumu tīrīt,mazgāt,pārzvanīt vadus un t.t. Vai pēc tā autiņš darbosies,atbildi nesaņēmu.Varbūt kādam ir idejas?
19.marts 2012, 16:34 | links
 
Vēl lai parāda kā latus no toletes papīra taisa :DDD
19.marts 2012, 16:28 | links
 
Mūžīgais elektroenerģijas avots!! Beidzot tas ir atklāts :D:D
19.marts 2012, 16:19 | links
 
kas tas pa prikolu?
19.marts 2012, 16:17 | links
 
Re, a elektrība ta pa velti :-)))))))
19.marts 2012, 16:07 | links
 
Oglītes kapara.

Breks, tipa centrālā noēd aķi?

Nu jāstās, aizvedīs pieliks vēlreiz pie kompi, ta manīs cik skāde liela.
19.marts 2012, 09:16 | links
 
sienaazis
Pieliec testeri pie aķa un redzēsi uzreiz vai krītas iekšā ēsošais powers.
Ja krītas tad dari tā;
pa vienam ņem ārā drošinātājus, kad redzi, ka vairs nekrītas, tad zini kura josla ir vainīgā.
Opeļiem zinu, ka vājā vieta ir centrālā atslēga...
19.marts 2012, 09:04 | links
 
Tās startera un citu mezglu vainas var būt dažādas.Bet aķis nedrīkst pa nakti izlādēties!!!Jāatrod caur ko izlādējas!Ja tā noplūde paliks lielāka,var celties ampēri,un nodegt-Pu,pu,pu!Ja nemākiet,labāk ņemt +klemmi nost,kamēr nav meistars!
19.marts 2012, 08:59 | links
 
2 sienāzis
Spriežot pēc simptomātikas tev tam autiņam ģenerators ir kirdik.
19.marts 2012, 08:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager