mjuniors...
A kas Tevi izbrīna? Malacis, ka esi spējis radīt labu produktu, taču mūsdienu pasaulē, daudzi lieliski produkti atduras uz to, ka bez milzu ieguldījumiem mārketingā tie nekļūst par masu produktiem... Ne tāpēc, ka tie sliktāki, bet vienkārši par tiem neuzzin... Kamēr pats savu produkciju tirgo lokāli ciema bodītē, tikmēr jaunu produktu var elementāri prezentēt - reku jauna desa, paņem pagaršot - ja viss būs labi, tad nedēļas laikā viss ciems būs pagaršojis un, ja cena un garša apmierinās, tad stabili pirks... A vot līdzko gribi jau uz blakus ciemu un svešu bodīti, tā jau paliek sarežģītak - lai to Tavu lielisko desu kāds paņemtu, vajag ne tikai lai tā būtu laba un garšīga, bet arī lai to būtu interesanti tirgot kaimiņu ciema bodītes īpašniekam, vai grūst to desu uz garšošanu savā ciemā viņš gribēs, jo ir tak citas, jau pārbaudītas desas... Mož pat bišķi ne tik garšīgas, bet stabili tirgojas un nav prātu jāsip... Tad vai nu maksimāli jāmotivē tas blakus bodītes īpašnieks, jāpierāda, ka uz Tavu desu varēs vairāk nopelnīt vai arī jāgrūž liels kāposts mārketingā, lai tie kaimiņu ciema veči par to desu ir dzirdējuši un paši bodniekam prasītu... Nu un reputācija, uz kuru ilgi jāstrādā, bet tad tā šak strādāt uz Tevi, ne jau velti zīmoli cīnās par atpazīstamību...
A globāli par ražošanu kā tādu - kaut ko kapitālietilpīgu ražot ar fokusu tikai uz Latvijas tirgu ir pilnīgs nonsenss... Nu tas, salīdzinājumā, uz pasaules fona ir nenormāli savu fokusa klientu ierobežotr, tipa kā ražot kaut ko specifiski tikai vienacainiem klibiem kreiļiem :)
A kas Tevi izbrīna? Malacis, ka esi spējis radīt labu produktu, taču mūsdienu pasaulē, daudzi lieliski produkti atduras uz to, ka bez milzu ieguldījumiem mārketingā tie nekļūst par masu produktiem... Ne tāpēc, ka tie sliktāki, bet vienkārši par tiem neuzzin... Kamēr pats savu produkciju tirgo lokāli ciema bodītē, tikmēr jaunu produktu var elementāri prezentēt - reku jauna desa, paņem pagaršot - ja viss būs labi, tad nedēļas laikā viss ciems būs pagaršojis un, ja cena un garša apmierinās, tad stabili pirks... A vot līdzko gribi jau uz blakus ciemu un svešu bodīti, tā jau paliek sarežģītak - lai to Tavu lielisko desu kāds paņemtu, vajag ne tikai lai tā būtu laba un garšīga, bet arī lai to būtu interesanti tirgot kaimiņu ciema bodītes īpašniekam, vai grūst to desu uz garšošanu savā ciemā viņš gribēs, jo ir tak citas, jau pārbaudītas desas... Mož pat bišķi ne tik garšīgas, bet stabili tirgojas un nav prātu jāsip... Tad vai nu maksimāli jāmotivē tas blakus bodītes īpašnieks, jāpierāda, ka uz Tavu desu varēs vairāk nopelnīt vai arī jāgrūž liels kāposts mārketingā, lai tie kaimiņu ciema veči par to desu ir dzirdējuši un paši bodniekam prasītu... Nu un reputācija, uz kuru ilgi jāstrādā, bet tad tā šak strādāt uz Tevi, ne jau velti zīmoli cīnās par atpazīstamību...
A globāli par ražošanu kā tādu - kaut ko kapitālietilpīgu ražot ar fokusu tikai uz Latvijas tirgu ir pilnīgs nonsenss... Nu tas, salīdzinājumā, uz pasaules fona ir nenormāli savu fokusa klientu ierobežotr, tipa kā ražot kaut ko specifiski tikai vienacainiem klibiem kreiļiem :)
27.janvāris 2021, 11:47 | links