Pirmais kāpēc kritums ir protams covids, Tallinks aizveras Rīgā, lidosta tā pat. Bet Ventspils ir īpaša, tur salūtu pat šauj citos laikos.
slinkums meklēt info, bet utānija jau bez visām sankcijām kratās nost no baltijas ostām. neparvelti mūsejie centās ķīniešus piesaistīt, bet cieta fiasko. bet sankcijas ir pamatā lohatronijas informācija, kas ir vainīgs.
mjuniors, 1.decembris 2020, 23:50
Kaimiņzemes lēmumus nevada ekonomiski apsverami, bet iegribas un politika.
Loģistika bez viņiem ir sačakarēta, cilvēku pārvadāšana ir samazinājusies, vēstuļu vai papīra piegādes ir samazinājušas, parcel vai paku piegādes strādā kā Ziemassvētku režīmā - nav kas to pārvada, jo iepriekš 60% peļņa no pasažieru lidmašīnām bija tieši dēļ parcel, tā arī pasažieru kuģiem rentabilitāti nodrošināja komerciālu mini konteineru un paku sūtījumi.
Tagad tas viss stāv, piegādes kavējas, bet pieprasījums aug - tirgus transformējas, bet ticiet arī piegāzu cenas augs!
2.decembris 2020, 00:10 | links